וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרית שתקל עלייך ותנעים את זמנך בהיריון ולאחר הלידה

בשיתוף קואליטה, בשיתוף קואליטה

1.3.2020 / 8:47

הכרית המיוחדת של קואליטה תסייע לכן בזמן ההריון, בזמן ההנקה, וגם לאחר מכן - בזכות צורתה הייחודית והחומרים האיכותיים מהם היא עשוייה

לפי נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2016 נולדו בארץ כ-181,405 תינוקות, מדובר בזינוק של 92% לעומת 1980 ולפי התחזיות, שיעור הלידות עדיין במגמת עלייה.

לכן בחרנו להתמקד במספר כתבות תחקיר על בתי עסק שפונים לאימהות ומציעים להן מוצרים שיכולים להנעים את חייהן ולהקל עליהן בזמן ההיריון ולאחר הלידה.

אחד מבתי העסק שתפסו לנו את העין היה "קואליטה"- חנות שמוצר הדגל שלה הוא כרית המותאמת למספר מצבי שימוש ולתמיכה באימהות במהלך ההיריון וההנקה.

קואליטה 1. יח"צ,
כרית MoonLove/יח"צ

את ההשראה לשם החנות, "קואליטה", העניק יונק כיס ייחודי - הקואלה. אמא קואלה מגדלת את גורה בכיס מרופד ונעים בגופה, וזהו גם החזון לפיו פועלים בחנות: "ריפוד" הקשר החם, הקרוב, המלטף והמפנק בין האם לתינוק. מדובר בכרית הריון והנקה ייחודית והשימוש בה מגוון.

במהלך ההיריון, כרית MoonLove מעניקה תמיכה לצוואר, לגב ולאגן ומאפשרת שינה נוחה יותר בתנוחה המומלצת על הצד.

בתקופת ההנקה, הכרית מעניקה תמיכה מלאה לגב, לידיים ולגוף התינוק ומאפשרת התאמה של תנוחת הנקה נוחה, גם בידיים חופשיות.

אבל גם לאחר ההיריון וההנקה, אין צורך למהר לאחסן את הכרית, שיכולה להמשיך לשמש כפוף עבור הפעוט או ככרית נוחות עבור כל בני המשפחה.

קואליטה 2. יח"צ,
יכולה לשמש כפוף/יח"צ

על התהליך שהוביל לרעיון הסבירה לנו בעלת החנות, אולי מור: "במשך השנים, כשהייתי בעצמי בהריון, ניסיתי למצוא עבורי פתרונות רבים ללא הצלחה. מהריון להריון החמירו לי כאבי הגב והאגן. בדקתי ומצאתי שרוב ההריוניות סובלות מבעיות דומות, במיוחד אם הן לא עושות מספיק פעילות גופנית. המצוקה הפרטית היא זו שגרמה לי בסופו של דבר לפתח מוצר שיוכל לתת מענה מדויק יותר ולשמש במשך תקופה ארוכה במצבים משתנים. זה דרש תהליך פיתוח ארוך של ניסוי וטעייה. בסופו של דבר, אחרי שנה וחצי שבמהלכה פיתחתי לא מעט דגמים, נולד הדגם הסופי של MoonLove".

קואליטה 3. יח"צ,
עוזרת גם אחרי הלידה/יח"צ

במהלך ההיריון, נשים רבות חוות קשיים פיזיים ורגשיים הבאים לידי ביטוי בתחושת חוסר נוחות, בעיקר בזמן המנוחה והשינה. הגורם המרכזי לכך הוא הורמוני ההיריון שמטרתם לרכך את רקמות הבטן כדי להכיל את העובר המתפתח, להגמיש את רקמות החיבור ורצפת האגן ובכך לאפשר את "הפלא" הזה שנקרא הריון ולידה.

לצד כל השמחה וההתפעלות, השינויים ההורמונליים והפיזיים הללו גורמים, כאמור, לתופעות לוואי לא נעימות. נשים פעילות יותר יחוו לרוב, אם כי לא בהכרח, היריון "קל" יותר. לכן, כדי לשפר את התחושה הכללית במהלך ההיריון, מומלץ לבצע פעילות גופנית מותאמת (יוגה להיריון, פילאטיס להיריון). כדי להקל, לעומת זאת, על כאב וחוסר נוחות בזמן השינה והמנוחה, מומלץ לתמוך בגב התחתון ובאגן באמצעות כרית בין הירכיים. וכאן בדיוק נכנסת לתמונה הכרית של "קואליטה".

כרית ההיריון הזו לא דומה לכריות האחרות בשוק. לא רק שהיא מעוצבת בצורת חצי ירח (ומכאן שמה) במקום צורת ה-ח' המסורתית, אלא שהיא מעוצבת באופן חדשני עם תיקתקים, חומר מילוי רך, נעים והיפואלרגני, ביטנה עם רוכסן המאפשרת התאמה אופטימלית של כמות חומר המילוי, וציפה העשויה מבד כותנה גמיש ונעים עם שלושה הדפסים שונים לבחירה.

אם כי "'קואליטה" פונה בעיקר לנשים בהריון או לאחר לידה, כאשר הגיעה פנייה ממעון לילדים בעלי מוגבלות פיזית לכריות לתמיכה בילדים בזמן הטיפולים, המבוצעים לרוב בשכיבה על הצד, "קואליטה" נענתה לאתגר וייצרה עבור העמותה והילדים ליין מותאם במחיר מוזל.

החנות של "קואליטה" אינטרנטית ומציעה משלוחים מהירים בחינם לכל מקום בארץ. הסטודיו של "קואליטה" ממוקם ברחוב יסעור 6 בתל אביב-יפו, והלקוחות מוזמנות להגיע ולהתנסות בתיאום מראש.

למדנו על מוצר ייחודי ומתקדם שעלה על בעיה ופתר אותה בזכות חשיבה מחוץ לקופסא. ואם לא די בכך, לא מדובר בעוד מוצר סיני, אלא בפיתוח כחול לבן גאה, לגמרי משלנו. ועל כך לא נותר לנו אלא להגיד, כל הכבוד!

לבירורים והזמנות:

Koalita.co.il
Facebook
Instagram
YouTube

דוא"ל service.fairy@koalita.co.il

טל' 052-8799047

בשיתוף קואליטה, בשיתוף קואליטה
  • עוד באותו נושא:
  • היריון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully