וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שעושה מהפכה בתרבות עור לרכבים ברמה בינלאומית באלגנטיות מרשימה

בשיתוף אוטו אלגנס, בשיתוף אוטו אלגנס

27.2.2020 / 16:32

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר עולם הרכב על תחומיו ושירותיו הרבים, הגענו גם אל חברת "אוטו אלגנס", אשר הוקמה בשנת 2001 מתוך חזון לבצע מהפכה בשוק הרכב ובתרבות העור לרכבים בישראל

אוטו אלגנס. יח"צ,
אוטו אלגנס/יח"צ

מאז הקמתה של "אוטו אלגנס" ועד היום, אלפי רכבים מחברות ומסוגים שונים כבר שודרגו וקיבלו זהות חדשה בזכות ריפודי עור שהותקנו בהם. מדובר בחברה אשר עובדת ברמה בינלאומית ולפי עיצוב המקור, ובנוסף מאפשרת ללקוח לקבל מוצר בעיצוב אישי ומקורי.

קפצנו גם אנחנו לרחוב אלטלף 23 ביהוד על מנת להתרשם מקרוב אחר המוצרים והעבודה. הופתענו ממראה עינינו, מפעל מאובזר ומודרני ממש כמו בחו"ל וחזרנו עם רצון לחדש את המכוניות שלנו גם כן.

חברת "אוטו אלגנס" מעניקה כל הפתרונות לעיצוב פנים הרכב. החברה מתמחה בייצור ריפודי עור בסטנדרט גבוה הזהה למקורי ומתקינה ריפודי עור למספר יבואני רכב מובילים בארץ. יחד עם זאת, החברה מציעה את שירותיה גם ללקוחות פרטיים, כולל שירות תיקונים לריפודי עור, החלפת העור הבלוי בגלגל ההגה, משענת יד, ידית הילוכים, דיפוני דלתות ועוד.

אוטו אלגנס. יח"צ,
אוטו אלגנס/יח"צ

כאשר הגענו למתחם המרשים של "אוטו אלגנס" פגשנו שם לא מעט לקוחות שרכשו רכב חדש לאחרונה וסיפרו לנו על החוויה שלהם. במקום לקנות רכב עם חבילת שדרוג שלא היו זקוקים לה מלבד ריפודי העור, מצאו פתרון במחיר משתלם - התקנת ריפודי עור מקומית תואמת למקור.

באוטו אלגנס קיימת מחלקה מיוחדת המתמחה בתיקוני ריפודי עור ברכבים מכל הסוגים אשר נזקקים לתיקון ולא בהכרח מחייבים החלפת העור בכל מושבי הרכב, אלא במקום הקרע/בלאי בלבד וכך מעניקה מראה חדש.

העבודות השונות מתבצעות בעזרת מכשור מתקדם בתחום ריפודי העור לרכב, בין היתר בעזרת מכונה בעלת תקן לתפירת אזורי כרית האווירPfaff Airbag Docu-Seam System החדשנית והמשמשת את יצרני הרכב. תפירת אזור כרית האוויר מבטיח פתיחה בטיחותית בעת הצורך ועל פי הוראות ותקן היצרן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוטו אלגנס. יח"צ,
אוטו אלגנס/יח"צ

שוחחנו עם בעלי החברה, שאלנו אותו על תפיסת העולם שלו: "הקמנו את החברה הזו על מנת להעניק ללקוחות את האפשרות לשדרג את פנים הרכב ולהפוך כל רכב ליוקרתי. מאז ומתמיד בכל רכבי היוקרה בעולם, פנים הרכב מגיע עם ריפודי עור כסטנדרט הנותן תחושה של יופי ויוקרה. זו המטרה ועבורה אנחנו משתמשים בעור איכותי הנרכש מספקיות העור המובילות בעולם ענף הרכב , עור אשר עובר תהליך עיבוד מיוחד לשימוש בתעשיית הרכב ומקנה לו עמידות בתנאי פנים הרכב".

"אוטו אלגנס" הוא המקום בו אתם יכולים לשדרג את הרכב שלכם ולעצב אותו מחדש בטעם אישי, במראה עדכני, עם נוחות מפנקת ובאיכות זהה לדגמי היצרן במחיר מופחת.

אוטו אלגנס, אלטלף אברהם 23 איזור תעשייה יהוד

לבירורים והזמנות: 077-2306080

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אוטו אלגנס, בשיתוף אוטו אלגנס
  • עוד באותו נושא:
  • עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully