וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו מיי ווי - מגוון רחב של אימוני כושר בסטודיו לנשים בלבד

בשיתוף סטודיו מיי וויי, בשיתוף סטודיו מיי וויי

27.2.2020 / 15:07

בסטודיו מיי ווי מקבלים ליווי מקצועי, יחס אישי והכוח של הקבוצה שתורמים להרגשה של בית ומבטיחים התמדה באימונים

סטודיו מיי וויי. יח"צ,
סטודיו מיי ויי/יח"צ

סטודיו מיי ווי של אוקסנה מציע מגוון רחב של אימונים בקבוצות, חיזוק וחיטוב הגוף, שריפת שומנים, הצרת היקפים, יוגה, חיזוק העצם. וגם אימונים פונקציונליים כמו זומבה, קנגו, פיט אנד דאנס וספינינג. בסטודיו שהוקם ב 2012 ושודרג לאחרונה עם ציוד חדש ומעודכן בונים לכל לקוחה תוכנית אימונים אישית משתנה ודינמית.

תוכנית האימונים מתפתחת בצמוד להתפתחות המתאמנת והיכולות שלה. בסטודיו שמיועד לנשים בלבד יש שלושה חדרי אימונים ומעל ל-80 חוגים בשבוע, עשרים מדריכות כושר מוסמכות, וכחמש מאות מתאמנות קבועות. מעבר לפעילות הרגילה מפעילים בסטודיו מעת לעת תוכניות הרזייה, והרצאות בנושאים כמו סטיילינג ותזונה.


אנחנו מגיעים לסטודיו מיי ווי בבקר חורפי. שבע וחצי בבוקר, אבל בסטודיו מיי וויי נשים מתאמנות במרץ. שאפו גדול. ואפשר להבין אותן. התחושה בסטודיו הרחב היא נעימה, ציוד הכושר חדיש ועושה חשק להתאמן.

ביקשנו לשוחח עם אחת מהנשים ולשמחתנו טלי, יועצת שיווק בת 37, אם לשניים שנראית כמו מיליון דולר, הסכימה להתפנות לכמה דקות. היא מתאמנת בסטודיו כבר שנתיים "כשרק הגעתי הוזמנתי לפגישת ייעוץ. עשו לי מדידות ובדיקות כושר, שאלו אותי מה המטרות שלי ורק אחר כך בנו לי תוכנית אימונים אישית". מאז תוכנית האימונים של טלי מתפתחת ומשתנה בהתאם להתקדמותה.

ואכן בסטודיו מיי ווי מתגאים בכך שכל מתאמנת בסטודיו מקבלת הכוונה ויחס אישי. "הצוות מאוד מדרבן, ודוחף אותנו להתמדה" מסכמת טלי. "כשנהנים מהאימונים- עושים הכול כדי להגיע" ובכל זאת גשם וקר? " בסטודיו שומרים איתנו על קשר אישי בווטסאפ במיוחד בחורף. מעודדים אותנו להתמיד. יודעת מה? אוקסנה מצליחה ליצור אצלנו מחויבות ולהגיע גם כשאין חשק לצאת מהבית".

סטודיו מיי וויי. יח"צ,
סטודיו מיי ויי/יח"צ

עוד מספרת לנו דניאל, בת 33, "אני אמא לחמישה חבר'ה מהממים, עובדת בשלושה מקומות עבודה וכן, עדיין מוצאת את הזמן לעצמי, לריגושים וכיף שלי ורק שלי, כאשר לסטודיו "מאי ווי" יש חלק משמעותי מההנאה שלי בחיים. הכרתי את "מאי ווי" במקרה, תוך כדי עבודה בסופר שליד, המוזיקה שבקעה משם לא השאירה אותי אדישה, הייתי חייבת לבדוק במה מדובר וזה קרה, התאהבתי.

"אני מתאמנת בסטודיו כבר כמה שנים טובות, אוהבת את המדריכות המקצועיות, מעריכה את היחס האישי של כל אחת מהן, כמו גם את המתאמנות שלצידי, אנחנו כמו משפחה אחת גדולה, ומעל כולם האחת והיחידה, אוקסנה המדהימה, מנהלת ומקימת סטודיו מאי ווי שכל הזמן דואגת לחדש, להעניק יחס חם ואישי לכל מתאמנת וגם אם היא רק מבקרת שבאה להתרשם.

"יש לי מנוי של שלושה אימונים בשבוע, אני אוהבת להגיע בשעות הערב לאחר יום של עבודה ולהוציא אנרגיה בריקודי הזומבה. בגלל שכל-כך כיף ומשפחתי, אני לא נותנת למזג אוויר קר להשאיר אותי בבית. השיעורים ממלאים אותי באנרגיות מטורפות, נותנים לי הרגשה שאני לא משועבדת לשגרת החיים של בית, עבודה, עבודה, בית אז בכל פעם יש למה לצפות ואפס אכזבות.

"כאשר התחלתי להתאמן בסטודיו שקלתי 65 קילוגרם, בעבודה קשה ההיקפים שלי הוצרו, המשקל ירד בעשרה קילוגרמים ואני מרגישה כמו נערה, עם המון ביטחון וכיף לי להביט במראה.

"דבר נוסף, בזכות העובדה שהסטודיו הוא לנשים בלבד, כמו כל אחת אחרת אני מרגישה סופר חופשייה ומשוחררת, יכולה להוריד את כל המעטפת החיצונית ופשוט נכנסת במלוא הכוח, חושנית ואנרגטית.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטודיו מיי וויי. יח"צ,
סטודיו מיי ויי/יח"צ

"לא נותר לי אלא להגיד תודה לאוקסנה על שהקימה מקום שהפך לי לבית שני, שבו אני צומחת ומאדירה את האני שלי, אני ממליצה בחום לכל אחת לבוא ולעבור את אותה החוויה שלי שינתה את החיים".


אוקסנה הבעלים של סטודיו מי ווי תמיד אהבה את התחום של הספורט והכושר. את ההכשרה המקצועית שלה עברה בוינגייט. במכון הכושר שבו נהגה להתאמן התרשמו מהיכולות שלה והציעו לה לעבוד כמדריכה. היא העבירה אימוני אירובי, חיטוב הגוף, פילאטיס וכשהרגישה שהרבה בנות מרוצות מהשיעורים שלה וממערכת היחסים שנוצרה ביניהן הרגישה שהגיעה הזמן לצאת לעצמאות ופתחה מקום משלה את סטודיו מיי ווי.

"הסיפוק שלי הוא שהבנות מתמידות, מגיעות לאימונים כשהן מספרות על זה שהתוצאות טובות, שהן יותר אנרגטיות, חזקות, שהן מבריאות מבעיות רפואיות כמו כאבי גב" היא אומרת ואתה יכול להרגיש עד כמה היא מחוייבת לנושא. "זה מאוד קשה להתמיד! אבל רוב המתאמנות שלנו הן שנים כאן, 80 אחוז מהתאמנות הן כבר שנה שנייה". היא מסכמת בגאווה.


סטודיו מי ויי הוא סטודיו סופר מקצועי שנותן למתאמנות שלו יותר משמונים סוגים של שיעורים מתקדמים. אבל בסטודיו מיתגאים בעיקר בתחושת המשפחתיות, במיתאמנות שנהפכו לחברות טובות. הוויז'ן של אוקסנה הבעלים של סטודיו מי ווי הוא פשוט וקולע "מרוב העיסוקים של היום- קל לשכוח מעצמך חשוב לי שבנות יצאו מהבית קודם כל בשביל עצמן, יש לך שעה בשבילך, כי גם לך מגיע, להשתחרר, לשכוח המדברים, להטעין את המצברים, ולהצטרף למשפחה שלנו במיי ווי".

מחירים- המנוי מתחלק ל- 3 סוגי מנויים, ללא הגבלה-289 ₪, 3 כניסות בשבוע-249 ₪. 229 ₪ ופעמיים בשבוע. קיימת אפשרות ואופציה גם לכרטיסיה.

טלפון ליצירת קשר- אוקסנה- 058-7738077

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף סטודיו מיי וויי, בשיתוף סטודיו מיי וויי
  • עוד באותו נושא:
  • סטודיו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully