וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום המופלא של עולם קונסולות המשחק בישראל

בשיתוף אקסטיישן, בשיתוף אקסטיישן

27.2.2020 / 14:44

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק מיוחדים, שלחנו שאלון ל-5,000 איש עד גיל 45, כולם קוראים הרשומים במערכת, בו הם התבקשו להמליץ על מקום אחד ששבה את ליבם. מי שהגיעה למקומות הראשונים היתה "אקסטיישן", חנות ומעבדה מקצועיים לקונסולות משחק

אקסטיישן. יח"צ,
אקסטיישן/יח"צ

היום כמעט ואין בית אחד בישראל שבו לא תמצאו קונסולת משחק או אחד מהמכשירים הניידים, ומי שלקחו את העניין צעד אחד קדימה בעולם הגיימינג מחזיקים לא רק מחשב אלא גם קונסולה.

בית העסק "אקסטיישן" פעיל כבר מ-2007 וממוקם ברחוב לוחמי הגטו 34 בפתח תקווה, קפצנו גם אנחנו לחנות ומעבדה המומלצים ויצאנו מאושרים לאחר שפגשנו בגיל סרוסי , בעל בית מקסים שהקים עסק לתפארת.

"אקסטיישן" הוא עסק שמתמחה בקונסולות משחק ופונה לכל הקהל החדש, וגם לאלו הוותיקים שאוהבים דווקא קונסולות רטרו ישנים כגון סופר נינטנדו , מגה דרייב ועוד. בחנות עצמה מצאנו את כל המוצרים החדשים והכי מדוברים:Playstation 1 + 2 + 3 + 4 , psp , PSVITA , xbox + xbox360 + xbox one , nintendo switch , nintendo wii , gameboy , sp , micro , ds , 2DS , 3ds , dsi , ds-lite ועוד ואפילו זכינו לשמוע פרטים על הפלייסטיישן 5 שאמורה לצאת לשוק כבר השנה.

אקסטיישן. יח"צ,
אקסטיישן/יח"צ

מעבר למוצרים עצמם ישנה גם מעבדה במקום אליה מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ. אחד מהם, בחור בשם רועי סיפר לנו על כל עניין הגיימינג ועל החנות עצמה, "אותי זה ממש משמח לראות עסקים שמתמחים בעולם הזה ולא עוד רשת שמוכרת משחקים. אני מגיע במיוחד לכאן כי אני יודע שפה אקבל ייעוץ והכוונה וידעו להתאים לי את המשחק לקונסולה, לפי הזמן שאני משקיע בשבוע ולפי עלות שמתאימה לי לכיס, כדי שלא אקנה סתם משחק או מכשיר אלא שאעשה בו שימוש אמיתי".

מי שמנהל את החנות הוא הבעלים. על הלך הרוחות במקום הוא סיפר גם כן, "אני נותן מענה מא' ועד ת', מרטרו, ועד הקונוסולות החדשות, גם כשייצא פלייסטיישן 5, אני מצפה להיות הראשון שמחזיק את זה על המדף. יש לנו מבצעים על בסיס יום יומי, ויש לנו ספרית החלפות, לקוח שמגיע עם משחק שהוא מסיים, יכול להחליף את המשחק המשומש למשחק אחר בעלות סמלית".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אקסטיישן. יח"צ,
אקסטיישן/יח"צ

גל, יוטיובר בשמו - קריסוס, שעובד בחנות הוסיף וסיפר, "היום להיות גיימר זה הדבר, אתה גאה בזה, פעם זה היה יותר מביך, אני זוכר שלא הייתי מספר שאני משחק בקונסולות, אבל היום אין אחד שלא מכור לזה".

חשוב לציין, כל תיקוני המעבדה נעשים במקום ולא נשלחים למקומות אחרים כפי שקורה בחנויות של הרשתות הגדולות. בדיקות המעבדה נעשות ללא עלות וללא התחייבות מצד הלקוח.

אקסטיישן. יח"צ,
לעסק אתר נוח גם ללקוחות שרוצים להזמין און-ליין/יח"צ

"אקסטיישן ", מצאנו חנות מדהימה עם מבחר עצום של משחקים, תור גדול של לקוחות הגיעו גם למעבדה המקצועית ויצאו עם חיוך על הפנים לאחר שקיבלו שירות מהיר ומזהיר.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

טלפון :

039190808

כתובת החנות :

לוחמי הגטו 34 פתח תקווה

בשיתוף אקסטיישן, בשיתוף אקסטיישן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully