וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוויר הרים צלול כיין, עכשיו אפשר גם לשתות אותו בירושלים

בשיתוף פרימיטיבו, בשיתוף פרימיטיבו

27.2.2020 / 13:42

"פרימיטיבו" - מסעדה ובר יין בניהולו של מתן סעדיה, בשותפות עם אורי ענבר ותומר קיסר מסעיר את תושבי ירושלים ומבקרים מהארץ ומחו"ל, קפצנו גם אנחנו למסעדה אשר ממוקמת במרכז העיר, חזרנו מאושרים לאחר ערב יציאה מהנה במיוחד

פרימיטיבו. יח"צ,
פרימיטיבו/יח"צ

"פרימיטיבו" היא אחותה הקטנה של מסעדת "מנזה" והיא ממוקמת 200 מטר ממנה. המסעדה נפתחה לפני שלוש שנים כמענה לבילוי באווירה שונה, עם בר גדול ומטבח פתוח.

בתפריט של המסעדה מצאנו מגוון רב של סוגי יין שונים, כולל אוספים פרטיים של יינות אדומים ולבנים מצרפת, איטליה, דרום אפריקה וגם ישראל.

כאשר הגענו למקום, המסעדה הייתה מלאה בלקוחות, אחד מהם, מיקי רוזן סיפר לנו, "על 'פרימיטיבו' המליצו לנו מספר תיירים ששוחחנו עימם במלון במרכז העיר, מדובר במקום מקסים, יש פה אוכל מעולה וצוות העובדים מאוד ידידותי וכולם יוצאים מגדרם לגרום לך להרגיש בנעימים".

פרימיטיבו. יח"צ,
פרימיטיבו/יח"צ

לקוחה נוספת, יסמין אנג'ל מרעננה, שהייתה במקום עם בעלה, סיפרה לנו, "זו הפעם השנייה שאנחנו מגיעים לפה, בפעם הקודמת היה זה בערב יום שישי, לא הזמנו מקום וביקשנו לשבת בפנים, למרות שהמסעדה הייתה מלאה, הצוות עשה הכל כדי למלא את הבקשה וברגע הראשון שמשהו התפנה הם הושיבו אותנו כמו מלכים, והאוכל היה כל-כך טעים, ממש מנות גדולות במחירים סבירים, כך שהבטחנו לעצמנו שבמהרה נחזור לפה והנה, עשינו זאת".

אחד הדברים החכמים שב "פרימיטיבו" עשו, זו העובדה שהמוזיקה במקום לא בווליום גבוה, כך שלא משנה באיזו מוזיקה מדובר, היא לא מפריעה לשיחה או ארוחה.

כאשר התמקמנו אנחנו סביב השולחן, כבר חיכו לנו עליו כוסות וקנקן מים קרים, הזמנו מספר מנות שונות להתרשמות מקיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פרימיטיבו. יח"צ,
פרימיטיבו/יח"צ

פסטה עם מולים, ארטישוק אלה רומנה, סלקים חמים, מעורב פירות ים המבוסס על המעורב הירושלמי, על פיתה, יוגורט, טחינה ושמן כורכום ו"פילי צ'יז סטייק סנדוויץ", כריך בשר עם גבינת צ'דר צלויה, עם תבשיל פלפלים מעושן, צ'יפוטלה ואיולי.

קשה לנו לתאר במילים את האושר שהתנגן לנו הפה, בכל מנה ונגיסה אי אפשר היה שלא להרגיש כי הכל בנוי מחומרי גלם טריים, איכותיים, כאשר הכל היה מתובל כמו בספרים, והמחיר לגמרי סביר, לא יותר מכמה מאות שקלים.

היינו מוכרחים לבדוק, מה פשר שם המסעדה, "פרימיטיבו". מתן סעדיה אחד השותפים הסביר לנו," פרמיטיבו הוא זן של יין עתיק, מדרום איטליה, יין עשיר מאד ופירותי אשר נהוג לכנותו כיין חם, וזה מה שניסינו לצור פה, מקום חם ושאוהב לארח אנשים".

ניתן לערוך אירועים פרטיים עד 50 סועדים, המקום מציע שלל של תפריטים לאירועים סגורים. בנוסף, ב "פרימיטיבו" עושים טעימות יין מודרכות, אירוח של יקבים ישראלים ואף ארוחות קונספט מיוחדות .

אם אתם פחות חובבי יין אל דאגה, ב "פרימיטיבו" מציעים חמישה סוגי קוקטיילים מיוחדים ומשקאות נוספים.

מסעדת "פרימיטיבו" פתוחה מראשון עד חמישי בין השעות 16:00 עד אחרון הלקוחות, ובשישי שבת המסעדה פתוחה החל מ-12:00 במטרה להנגיש את המוצר גם למשפחות שלא תמיד יכולות להגיע בערב.

מי שמבקש לעצמו חוויה ירושלמית מיוחדת המשלבת אוויר הרים צלול כיין, חום של משפחה, יינות טובים ואוכל מדליק, זה המקום שבו עליכם להיות.

"פרימיטיבו", קינג ג'ורג' 35, ירושלים

לבירורים והזמנות: 02-9419190

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פרימיטיבו, בשיתוף פרימיטיבו
  • עוד באותו נושא:
  • יין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully