וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילד מלא למאמן כושר אישי, סיפורו המרגש של מי שעשה מהפך בחיים, אסף פיט

בשיתוף אסף פיט, בשיתוף אסף פיט

27.2.2020 / 11:32

אסף ארמה הוא מאמן כושר אישי בעל הכשרה מטעם מכון ווינגייט, כאשר הוא מתמקד באימון TRX לכל הגילאים, אך בשונה מאחרים לא מדובר במאמן רגיל, אלא כזה שמאחוריו סיפור אישי מרגש שמהווה דוגמה לכל מי שמגיע להתאמן תחתיו

אסף פיט. יח"צ,
אסף פיט/יח"צ

בילדותו אסף ארמה היה ילד מלא ומעולם לא הרגיש בנוח עם עודפי המשקל שסחב, כאשר לא היה מי שיחדיר בו את המודעות לתזונה ואורח חיים בריא. בשלב מסויים בחיים, אסף החליט לקחת את עצמו לבדו בידיים ועשה מהפך אישי, הוא השיל משקל של 30 קילו בעזרת כוח רצון ועבודה קשה כאשר הציב לעצמו מטרה, ולמרות קשיים בדרך הוא הגיע אליה בהצלחה, את כוח הרצון ואתגר הללו הוא מעביר היום למתאמנים שלו.

שוחחנו עם כמה שהתאמנו ועדיין מתאמנים תחתיו, התשבוחות שקיבל היו מקיר לקיר. עדי כהן סיפרה לנו: "התאמנתי אצל אסף למשך תקופה של שלושה חודשים ואני חייבת להגיד לו תודה גדולה כי בזכותו הצלחתי להצר את ההיקפים שלי, היום ג'ינס שפעם היה קטן עלי, היום עולה עלי בלי כל בעיה".

גם איריס רבי ידעה לפרגן. "הגעתי לאימונים של אסף לאחר שעברתי טיפולים כימותרפיים, הייתי מאוד חלשה גופנית, היום אחרי חצי שנה של אימונים אני יכולה להגיד שבזכותו התחזקתי בצורה משמעותית והחוזק הגופני עזר לי לשפר גם את הבדיקות הרפואיות, השינוי ניכר פיזית ומנטלית כאחד ועל כך אני מודה לו מקרב לב".

אסף פיט. יח"צ,
אסף פיט/יח"צ

אסף מעביר מספר סוגי אימונים שונים: אימונים אישיים, אימונים זוגיים ואימונים קבוצתיים עד 14 איש, בהם הוא משלב אימונים פונקציונליים, אימוני משקל גוף ואימוני כוח. על סגנון האימונים עצמם אסף סיפר לנו, "אני משתדל שהאימונים יהיו כמה שיותר מגוונים כי אני יודע שיכול להיות קושי מנטלי שמקשה על התמדה, לכן כאשר אני משנה אני שומר על הדריכות, כיף וסקרנות".

הליווי של אסף לא מסתיים עם גמר האימון, אלא הוא זמין לכל שאלה או בעיה לאורך כל שעות היום, כך שגם אם עולה צורך בהתייעצות בדבר תזונה או עשיית המשך תרגילי עזר בבית, הוא קשוב ומדריך. שקילות ושאר מדדים נעשים אחת לשלושה עד ארבעה ימים כדי לבחון את קצב ההתקדמות של כל מתאמנת או מתאמנת ובהתאם לשנות את סוג האימון.

ביקשנו מאסף טיפ להורדת משקל, הוא סיפר לנו, "למעשה לצד האימונים גם אני חי עם דיאטה גמישה, זו עובדת לפי סך קלוריות יומית שאני מרשה לעצמי, כך שמתאמן קשה אבל לא מוותר על "ג'אנק פוד" או מתוקים כל עוד עומד בכללים, כי בכוח וקיצוניות אי אפשר להתמיד או להשיג תוצאות לאורך זמן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אסף פיט. יח"צ,
אסף פיט/יח"צ

כל מי שנרשם לאימונים תחת אסף מקבל אימון חינם על כל עשרה, כאשר בימים אלו יש מבצע של חבר מביא חבר, כשזה מעניק הטבה של 50%.

"אני רוצה שאנשים יבינו וירגישו שהכל אפשרי שאין שום דבר שעוצר אותך בדרך" ציין בפנינו אסף לפני שנפרדנו,"אני רוצה להיות זה שנותן להם את המוטיבציה והדחף להתקדם קדימה. הספורט מתבטא לא רק בפן הפיזי אלא גם המנטלי ומי כמוני יודע, וכמו שאני ידעתי להתחזק פיזית ולחזק לעצמי את הביטחון האישי, ככה יכולים כולם ואני שם להדריך אותם".

ואם שכחנו לציין יש אימונים עד בית הלקוח לכל תושבי המרכז!!

היתה לנו פגישה נעימה עם מאמן ספורט מקצועי שריגש אותנו בזכות סיפורו האישי, דמות לחיקוי ללא ספק ולא נותר לנו אלא להמליץ בחום על מאמן אישי מזן אחר.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אסף פיט, בשיתוף אסף פיט
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully