וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל החנות שחימם לנו את הלב

בשיתוף טאגור סנטר, בשיתוף טאגור סנטר

27.2.2020 / 9:24

טאגור סנטר הוא עסק משפחתי בו תוכלו למצוא מוצרים שונים לבית, שירותי מנעולנות ושירות אדים שיפתיע אתכם כל פעם מחדש

טאגור סנטר. דייוי משיח,
טאגור סנטר/דייוי משיח

בישיבת צוות מערכת "המומחים" הקבועה אשר נערכת ביום ראשון בבוקר, אחד המפיקים סיפר על מקרה שאירע לו ביום שישי לפני היציאה לסוף השבוע. הוא רצה לשכפל את מפתחות הרכב שלו, אבל בטעות השאיר את רכבו באזור אסור לחנייה בסמוך לחנות הרצוייה, כאשר יצא עם בעל החנות שם שיכפל את המפתח על מנת לבדוק את תקינותם, הם ראו כי על החלון חיכה לו דו"ח של 250 שקלים. עוד לפני שחברנו לעבודה יכול היה להוציא מילה, בעל החנות טפח על שכמו ואמר, המפתחות בפנים, סע לשלום מבלי הצורך לשלם את החשבון.

כל חברי המערכת נותרו המומים למשמע הסיפור הלא שגרתי שחימם את הלב, לכן עורך המערכת ביקש שנכין עבור קוראינו הנאמנים, כתבה על אותה חנות, על מנת שכולם ידעו היכן נמצאים אנשים הגונים, בטאגור סנטר.

מפיקה של המערכת יצאה לבית העסק ברחוב טאגור 38 בתל אביב, אלו הרשמים שהביאה עימה מהשטח.

הגעתי לחנות גדולה ומרשימה שבה ניתן היה למצוא מוצרים ושירותים שונים. הבעלים הם משווקים מורשים של חברות Grohe Hansgrohe , מולטי לוק ורב בריח, כך שבאופן טבעי מתמחים בכל הנוגע לשכפול מפתחות, שלטים ומנעולים, בנוסף מצאתי בחנות מוצרים וכלי בית רבים, ברזים וכלים סניטריים, אביזרי אינסטלציה, תאורה, חשמל, פירזול ועוד. לחנות 3 סניפים: סניף כלים סניטריים וסניף טמבורייה ברח' טאגור 38 רמת אביב וסניף טמבורייה וכלים סניטריים ברח' ה' באייר 64 תל אביב (כיכר המדינה)

טאגור סנטר. זיו גביש,
טאגור סנטר/זיו גביש

מדובר בעסק משפחתי, מי שמנהלים את הרשת כיום הם שני אחים, אושרי ושרון, הם ערכו לי סיור בחנות כאשר ביצעתי השוואת מחירים לעומת מקומות אחרים, מצאתי כי בטאגור סנטר לא רק יש מגוון גדול ומרשים של מוצרים, אלא גם מחירים הוגנים.

ברז אמבט עם שתי ידיות העשוי מברונזה תוצרת שוני ניגא הידועה, עם אחריות לחמש שנים, במחיר של 560 שקלים בלבד! מושב אסלה דורפלקס עם טריקה שקטה, מושב דורפלקס איכותי אנטיבקטריאלי בעל צירי נירוסטה מתכווננים ב 169 שקלים, ואלו רק חלק מהמחירים הנוחים למוצרי האיכות השונים.

יתרון נוסף שהחנות מציעה על מנת להוזיל עלויות לצרכן, היא באה לידי ביטוי בקנייה מרוכזת של כמה מוצרים גם יחד, אלו עושים הבדל עצום במחיר הסופי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שוחחתי עם מספר לקוחות שהגיעו למקום, אחת מהן, חנה ברמן, בת 58 מרמת אביב סיפרה לי: " יש פה צוות מקצועי שתמיד יודע לתת לי מענה ופתרונות יצירתיים כשאני צריכה ובאמינות שלהם אני בטוחה, כי לא פעם הם עוצרים אותי מרכישה של מוצרים שבסופו של דבר מתברר שאני לא באמת צריכה, אלא מתאימים בדיוק מה שנחוץ לפי ההסברים שלי".

טאגור סנטר, סחורה מיוחדת ואיכותית, שירות נעים מקצועי ואדיב, מחירים מהטובים בשטח, את תו איכות התקן של מערכת "המומחים" הם קיבלו בלי בעיה.

שעות פתיחה:

א' - ה' : 8:00-19:00
ו' וערב חג: 08:00-13:30
לבירורים והזמנות: 03-5331153

tagorc@gmail.com

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף טאגור סנטר, בשיתוף טאגור סנטר
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully