וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חמסה חומוס כרכור", גאונות קולינרית מרשימה

בשיתוף חמסה חומוס כרכור, בשיתוף חמסה חומוס כרכור

27.2.2020 / 9:03

כבר תקופה ארוכה שלמערכת "המומחים" הזדנבה שמועה, על חומוסייה מיוחדת במינה, שאליה מגיעים לקוחות רבים וגם סלבריטאים בזכות טעמים ייחודים. קפצנו גם אנחנו למקום, ל"חמסה חומוס כרכור", התאהבנו בחומוס ובבעליו

חמסה חומוס כרכור. יח"צ,
חמסה חומוס כרכור/יח"צ

"חמסה חומוס כרכור" היא חומוסייה המגישה מנות טריות ומגוונות של חומוס ומאכלים נוספים, עם מבצעים שווים של ארוחות עסקיות. כדאי להגיע אפילו בימי שישי, כי אז נערכת קבלת שבת באווירה מרשימה, עם זמרים המתגוררים בסביבה, פשוט חגיגה.

קפצנו לחומוסייה בכמה ימים שונים, על מנת לקבל תמונה מלאה ואנחנו חייבים להגיד תכף ומיד, סבלנות נדרשת, התור המשתרך למסעדה הוא תמידי, כל הזמן לקוחות שבאים, יושבים ומנגבים.

באחד הביקורים שוחחנו עם משפחת דמתי, שהגיעה ל"חמסה חומוס כרכור" כל הדרך מפתח תקווה. "בארץ נוהגים לדבר גבוהה גבוהה על החומוסיות שנמצאות בערים אחרות, אבל לדעתנו מפספסים ובגדול, כי ככה זה בחיים, לפעמים המקומות הכי טעימים הם דווקא היכן שלא חושבים, אבל אם אנחנו מוכנים לעשות את הדרך הזו לפחות פעם בשבוע, זה אומר הכל, החומוס הכי טעים בארץ".

חמסה חומוס כרכור. יח"צ,
חמסה חומוס כרכור/יח"צ

לעובדים במקום אין ברירה, אלא לתקתק עבודה, כי קהל הלקוחות הוא גדול והדרישה לכל סוגי המנות לא נפסקת, וזה לא רק חומוס, אלא גם מנות אחרות הכוללות שניצל, חזה עוף, שקשוקה, פלאפל ירוק, סביח ובזכות מזג האוויר הקריר, גם מרקים מתחלפים שמחממים את הנשמה.

על כל קונצרט הטעמים הזה מנצח הבעלים של החומוסייה, שמעון אלחדד, בן המושבה לאורך כל חייו, בעסקי המזון הוא נמצא כבר 13 שנה, כאשר נכנס לנעליה של אימו שהיתה בשלנית ידועה בסביבה.

פגשנו איש נעים הליכות, שלמרות כל העומס בעבודה ולקוחות, מצא עבורנו מספר דקות. "אנחנו אוהבים להאכיל את לקוחותינו כבר למעלה מעשור, עם אותם מתכונים ואותו קונספט, יש לנו לקוחות רבים ותמיד שמחים לקבל מבקרים חדשים, הכי חשוב זה לשמור על אווירה משפחתית ואת זה החומוס תמיד מעניק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חמסה חומוס כרכור. יח"צ,
חמסה חומוס כרכור/יח"צ

מה שמייחד את החומוס החם והטרי, אלו הם מרכיביו שעשויים מחומרי גלם ישראלים, מקוריים וללא חומרים משמרים. ובעיקר הייחוד של החומוסייה הינה החומוס הטרי שנטחן מול עיני הלקוח.

חומוס טרי מזן הדס זהבית וטחינה הר ברכה של העדה השומרונית, כאשר את הטעם המבריק מוסיף שמן זית מסיק מגל.

שלא תחשבו שלא טעמנו מן המטעמים. מי שגרמו לנו לאושר עילאי היו אלו מנות החמשוקה, שילוב גאוני פרי מוחו של שמעון, שילוב של חומוס ושקשוקה, ומנה נוספת שהיתה להיט, קומפלט חומוס פול גרגרים עם ביצה וטחינה, חומוס בטעם אלוהי.

"חמסה חומוס כרכור", מקום מדליק, נקי, שירות של מלכים, מחירים לכל כיס, הגענו עם ים של ציפיות ויצאנו מאוהבים עד כדי דמעות.

"חמסה חומוס כרכור"- המייסדים 48 פרדס חנה כרכור, המקום כשר,

פתוח כל יום בין 08:30 ל-16:00
ביום ו' מ-08:30 עד 15:00


טלפון ליצירת קשר: 04- 627-5566

עמוד הפייסבוק

בשיתוף חמסה חומוס כרכור, בשיתוף חמסה חומוס כרכור
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully