וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה פטיסרי: מצאנו פטיסרי מיוחד בעמק חפר שכדאי לכולם להכיר!

בשיתוף פטיסרי, בשיתוף פטיסרי

26.2.2020 / 16:13

חיפשנו מקום שונה לאכול בו, לא עוד מסעדות בין קירות מנוכרים בתוך ערים מרכזיות, אלא מקום שבו נוכל לשאוף מעט טבע לריאות ולספוג אווירה כפרית מרגיעה

פטיסרי. יח"צ,
פטיסרי/יח"צ

אלה גורן היא קונדיטורית ובשלנית. אלה, כשמה כן היא, שורשיה נטועים עמוק באדמת הארץ. את ההשראה בעבודות האפייה והבישול היא מקבלת מהטבע והאדמה, לכן מעניקה להם כבוד רב ביצירות שלה.

הפטיסרי שבבעלותה, פטיסרי, נפתח לפני 5 שנים והוא מהווה בית למי שאוהב אוכל,אווירה ואנשים. הייחודיות של המקום באה לידי ביטוי ביצור עצמי של כל החומרים. המוצרים שהם מכינים, לחמים, קמחים אורגניים, פוקצ'ות, מאפי בוקר,בריושים, קישים ומיצים טריים במגוון טעמים, הכל תוצרת ביתית.
הביקורות בעמוד הפייסבוק של בית הקפה מהללות: "אחרי הביקור הראשון שלי במקום אני חייבת לציין שהשירות מושלם! האוכל מושלם! האווירה מושלמת! מומלץ מאוד ואין לי ספק שנחזור אליכם עוד פעמים רבות גם בעתיד".

"הגענו היום בבוקר ליציאת יום הולדת ומאד נהנינו. האווירה נעימה מאד וגם השירים הצרפתיים מתאימים לאווירה. הבופה איכותי וטעים. לחמים מצוינים ומרגישים שחומרי הגלם איכותיים וטעימים, מומלץ בחום".

פטיסרי. יח"צ,
פטיסרי/יח"צ

הדרך שאלה עשתה עד לפתיחת הפטיסרי היא מעניינת במיוחד ויוצא דופן בתחום: "תמיד אהבתי לבשל ולארח. היה לי חלום לפתוח בית קפה, אבל זה היה נראה חלום רחוק. יצאתי מהקיבוץ, למדתי חינוך בתל אביב, במהלך הזמן מלצרתי בלילות למדתי ביום, ניקיתי בתים כדי להתפרנס. לימים סיימתי את התואר הראשון ועם היוולדו של הבן הראשון החלטתי ללכת על החלום, למדתי בבישולים. עשיתי סטאז' בשדות וכאשר כשנולדה הבת השנייה שלי, התמקצעתי בעולם הקונדיטוריה, "רביביה וסיליה". המשכתי לעבוד בתחום כשכירה במשך מספר שנים ולפני חמש שנים נולד עוד ילד, הפטיסרי".

הזאנר של המקום הוא צרפתי, כאשר יש הזמנה בדלפק והמקום בנוי בצורת בופה, אין מלצרים אך יש צוות שמסייע ומכוון. בין היתר ניתן למצוא ארוחות בוקר בריאות עם מבחר עצום של סלטים. בארנץ' משובח שמורכב מסלטים טריים, אנטיפסטי, לחמים טובים ופוקצ'ות גרנולה. המאפים והמנות במקום משתנים בהתאם לעונות השנה, הרעיון הוא סביב מנות מגוונות כאשר ללקוח יש את יכולת הבחירה, הארוחה כוללת גם שתיה חמה וקרה.

שאלנו את אלה על המיקום של בית הקפה: "גדלתי בקיבוץ להבות חביבה, בין שדות ומטעים,כיום אני גרה בכפר חוגלה. חיפשתי מקום בתוך שדה או מטע עם אווירה כפרית. לאחר שמצאתי את המקום שבו הפטיסרי ממוקם, החלטתי ליצור בעצמי את החוויה המקיפה, הבאתי את הטבע לכאן. כל מי שמגיע לפטיסרי מרגיש שהוא יושב במטע או באמצע שדה ונהנה מקפה ומאפה טריים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פטיסרי. יח"צ,
פטיסרי/יח"צ

אחת המטרות של אלה היא לגרום לאנשים אשר מגיעים לבית הקפה להבין כי המקום נבנה בשתי ידיים, חלום שהפך למציאות, חלומה של אישה. אלה היא לא אחת שמסתפקת בחלום אחד, לפני כמה שנים הופק הספר הכולל מתכונים, הוראות הכנה וסיפורים מחייה.

בימי שישי מתקיים במקום הפנינג של מאפים, עוגות וכל מיני דברים משובחים שיוצאים מהתנור. מומלץ להגיע ולהצטייד עם מאכלים מכל טוב לשבת.

בית קפה פטיסרי ממוקם בדרך נחל אלכסנדר 5, פארק תעשיות עמק חפר.

מספר הטלפון: 04-6546155

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פטיסרי, בשיתוף פטיסרי
  • עוד באותו נושא:
  • בית קפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully