וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש המקצוע שעומל קשות על מנת לשנות את הסטיגמה השלילית של עולם המוסכים

בשיתוף "תן גז", בשיתוף "תן גז"

26.2.2020 / 16:03

במשך 9 שנים פועל בחולון מוסך בשם "תן גז". למערכת "המומחים" הגיעו דיווחים כי מדובר במוסך שהמקצועיות שם, היא שם דבר באזור המרכז, עד כדי כך שלקוחות רבים מגיעים אליו גם ממרחקים

תן גז. יח"צ,
מוסך "תן גז"/יח"צ

הגענו למוסך "תן גז" בחולון כדי לראות איך איש עבודה אמיתי פועל בשטח, חזרנו בתחושת ביטחון שיש מי ששומרים על מקצועיות והגינות בתחום.

מוסך "תן גז" הוא מוסך עם קונספט מיוחד, לא מחפשים לצמוח פה למימדי ענק, אלא להמשיך לטפל ברכבים בראש שקט, כאשר מציעים עלויות שפויות לתיקון בעיות הרכב בראש שקט ובעלויות שפויות ונוחות לכל כיס.

קפצנו למוסך אשר ממוקם ברחוב פליקס זנדמן 10 בחולון, והחל מהרגע הראשון לא יכולנו שלא להתרשם מהסדר המופתי שבהם עבדו כל העובדים, ממש בסטנדרט אירופאי.

תן גז. יח"צ,
מוסך "תן גז"/יח"צ

בחדר ההמתנה פגשו את אחת מהלקוחות, רונית ברדה מבת ים, שאלנו אותה על טיב השירות של המוסך והיא אמרה כך, "הגעתי למוסך הזה לאחר שעבדו עלי באלף ואחד מקומות אחרים, עד שכמעט ואיבדתי כל טיפה של אמון במוסכניקים במדינה, אבל פה מהרגע הראשון זה הרגיש לי אחרת, לא ניסו למרוח אותי או למכור לי לוקשים, אלא הסבירו בסבלנות על כל תקלה וחלק שהיו צריכים להחליף. גם אם אין לי רקע טכני, יכולתי להבין על מה הם מדברים, והמחירים תמיד הוגנים, ואם אני בחודש לחוץ מבחינה כלכלית, הם תמיד באים לקראתי".

סיור שלנו ברחבי המוסך גילה כי פה ניתן למצוא את כל שירותי הטיפול והתיקון לכל סוגי הרכבים, החלפת רפידות, בלמים, משאבות, הגהים וציריות, הכל מהכל, ובנוסף ישנה פה חנות לחלקי חילוף.

כאשר בדקנו את מחירון המוסך הכללי, מיד עשינו השוואה לכמה עשרות מקומות אחרים ונדהמנו לגלות כי פה המחירים נמוכים ב 40%!

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תן גז. יח"צ,
מוסך "תן גז"/יח"צ

למשל, טיפול תקופתי (10,000) שכולל החלפת שמן מנוע סינטטי מלא בנוסף מסנן שמן מקורי, מסנן אויר, החלפתם, בדיקת בלמים ונוזלים ובדיקת מערכות הרכב, במחיר של 320 שקלים לפני מע''מ בלבד.

מי שמנהל את כל האופרציה הוא הבעלים, ברוך בוקאי, הוא סיפר לי כי החנות למוצרי חילוף של "תן גז" מציעה לכלל הלקוחות את החלקים במחירים זהים לאלו שהמוסך קונה אותם, כך שחוסך את פערי התיווך לטובת הלקוחות, "זה חלק מתפיסת העולם שלי, אני לא מחפש להתעשר אלא אוהב את המקצוע, חלק מההנאה שלי היא להעניק שירות מושלם מבלי לקרוע את הכיס לאף אחד, בזכות הגישה הזו פרנסה לא חסרה לנו, אלא מרוויחים בלי תלונות ומגיעים עוד ועוד לקוחות".

מוסך "תן גז", פליקס זנדמן 10 חולון

ליצירת קשר: 03-6334499

עמוד הפייסבוק

בשיתוף "תן גז", בשיתוף "תן גז"
  • עוד באותו נושא:
  • מוסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully