וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו מקום שבו מתכון החומוס עובר במשך עשרות שנים מדור לדור

בשיתוף חומוס אחמד סעיד, בשיתוף חומוס אחמד סעיד

26.2.2020 / 15:29

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר החומוסיות המעניינות ביותר ברחבי הארץ, ערכנו סקר בקרב כ-2,000 מקוראי המערכת הרשומים, ביקשנו בהם לדרג עבורנו את שלושת החומוסיות המומלצות ביותר שלהם, מי שהגיע למקום הראשון בחלק נכבד מהתשובות היה חומוס "אחמד סעיד"

חומוס אחמד סעיד. מיטל סלומון,
חומוס "אחמד סעיד"/מיטל סלומון

קפצנו לאזור התעשייה תנובות לחומוס "אחמד סעיד" כדי לנגב צלחת בעצמנו, חזרנו מאושרים לאחר חגיגה של טעמים. חומוס "אחמד סעיד" פועל כבר למעלה מעשור באזור התעשייה תנובות, בתחילה העסק החל כחומוסייה קטנה עם שבעה שולחנות, אך בעקבות הטעמים המקום המריא והיום מכיל מקומות ל-200 סועדים ויותר.

שמועות מספרות כי בסופי שבוע אי אפשר להכניס למקום סיכה, כך שלפני חמש שנים הבעלים, עומר עומר, פתח שיפודיה נוספת בפארק תעשייה עמק חפר, על מנת להכיל את כל הלקוחות שמגיעים רעבים.

המקום מעוצב בסגנון אבנים ירושלמיות מרשימות וביחד עם השולחנות וכיסאות מעץ בצבע חום, מקבלים הרגשת חמימות נעימה לקראת הארוחה.

חומוס אחמד סעיד. מיטל סלומון,
חומוס "אחמד סעיד"/מיטל סלומון

אחד הלקוחות שפגשנו במקום, יוסי ג'אנח שמו, העיד כי הוא לקוח קבוע. "עבדתי באזור לפני כמה שנים ולכן מכיר את פינת החמד הזו שבשרון, אומנם מאז עברתי לעבוד במקום אחר אבל על הטעמים שלהם אני לא מוותר, אני משתדל להגיע לפחות פעם בשבוע והיום הבאתי איתי גם את המשפחה, מבחינתי זה החומוס מספר 1 בארץ, באחריות".

חומוס "אחמד סעיד" מציע מגוון מנות מסוגננות, אנחנו טעמנו את מה שמגדירים כמנות שנמצאות רק בחומוסית "אחמד סעיד" כגון, "המלטושה", מדובר בשילוב נדיר של רצועות חזה עוף, מוקפץ עם ירקות ברוטב צ'ילי וחומוס, וואו, זה שילוב מטורף של מרקמים שונים, טעימים, אשר משלימים אחד את השני בצורה מפתיעה ומרגשת.

כל-כך התלהבנו עד שביקשנו לטעום מנה נוספת, מעורב ירושלמי עם חומוס, גם פה התצוגה ומבחן הטעמים מקבלים ציון מדהים, ואי אפשר להתעלם גם מהשניצל הטרי והנהדר שלקוחות רבים אוכלים רק אצלם!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חומוס אחמד סעיד. מיטל סלומון,
חומוס "אחמד סעיד"/מיטל סלומון

מגוון רחב של מנות חומוס קיימות אצל "אחמד סעיד", שאותם פשוט חייבים לטעום, למשל, חומוס צנוברים, חומוס זעתר וחומוס פטריות.

מי שמנהלים את המקום הם בני משפחה מהכפר זמר הסמוך. אחמד סעיד הוא שמו של סב המשפחה שהכין מתכונים מסורתיים של חומוס מזרח תיכוני העוברים מדור לדור, החל מראשית המאה הקודמת והם אלו אשר מהווים בסיס לתפריט שקיים בחומוסייה היום.

שאלנו את עומר הבעלים, מי הקהל שמגיע לאורך השבוע, הוא סיפר לנו, "בתחילה היו אלו הם בעיקר בעלי העסקים שבאזור התעשייה ולאט לאט השמועה פשטה והתחילו להגיע סועדים מהאזור והארץ כולה. בשנים האחרונות מגיעות אלינו גם קבוצות של תיירים מחו"ל עם המלצות ספציפיות מאורחים שכבר היו במקום".

בעקבות ההצלחה המסחררת סניף נוסף של "אחמד סעיד" צפוי להיפתח בחודשים הקרובים במתחם "ביתן" בביתן אהרן הסמוך למחלף חבצלת בכביש החוף.


חומוס "אחמד סעיד", מקום נקי ומצוחצח אשר מגיש מנות גדולות ומפנקות, מציע מילוי חדש של סלטים, חמוצים, פלאפל ופיתות באופן חופשי וללא תוספת תשלום.

לנו הייתה חוויה קולינרית מדהימה, עכשיו זה התור שלכם.

לבירורים והזמנות: 09-8944898

שעות פעילות: ראשון עד שבת 9:00 - 21:00

שישי 9:00 - 16:00

עמוד הפייסבוק

בשיתוף חומוס אחמד סעיד, בשיתוף חומוס אחמד סעיד
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully