וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריכל אושר עמוס: לא חייבים להתרושש על מנת להגשים חלומות

בשיתוף אדריכל אושר עמוס, בשיתוף אדריכל אושר עמוס

26.2.2020 / 14:20

חולמים על עיצוב חדש לבית? אדריכל טוב יידע ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולתכנן יחד איתכם את דרך העיצוב המתאימה לבית

פרויקט של אושר עמוס. יח"צ,
פרויקט של אושר עמוס/יח"צ

אם אתם חולמים על בניית בית חדש, לעשות שינוי בחיים ולעצב אחרת לגמרי את הבית או מבקשים לעשות שיפוץ ומתכננים תוספות בנייה שישדרגו את הנראות של בית המגורים מקצה לקצה, צוות "המומחים" מצא עבורכם את האדריכל שלקוחות מספרים עליו שהוא יוצר ואמן ייחודי שעומד בפני כל אתגר בחוכמה רבה, בזכות עין מקצועית לשלמות יוצאת דופן של עבודותיו.

אושר עמוס הוא אדריכל אשר מתמחה בעיקר בתכנון ועיצוב פנים לווילות ובתים פרטיים, תכנון תוספות בנייה ושיפוצים. את הניסיון שלו הוא החל לצבור בתחילה כקבלן עבודות בנייה ושיפוצים כולל התנסות בעבודה פיזית עצמה, לאחר מכן פנה לתחום האדריכלות שם חידד את מוחו היצירתי. היום הוא הבעלים של משרד מצליח בתחום עם וותק של למעלה מ-15 שנה.

מדובר בחיית שטח אשר משלבת יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא, ראייה הנדסית והבנה מקסימלית של הלקוח כל הדרך להתאמה מושלמת לצורכי הלקוח ולתוצאות מרהיבות ביופיין.

פרויקט של אושר עמוס. יח"צ,
פרויקט של אושר עמוס/יח"צ

שוחחנו עם אושר עמוס וביקשנו לשמוע על עבודה יוצאת דופן שביצע ואיך היא השפיעה על התפיסה שלו כאיש מקצוע, הוא סיפר לנו, "באחת העבודות הראשונות שלי הגיע אלי זוג מבת ים, הילדים כבר גדלו ויצאו מהבית והם החליטו לרענן את החיים שלהם ולחזור אחורה בשנים, לתקופה שבהם היו יוצאים לבלות ללא הפסקה, הבקשה שלהם הייתה, שהבית יעניק להם תחושה של פאב צעיר ורענן.

זה היה מעניין ומאתגר, את המטבח ופינת האוכל עיצבתי כמו בר שהעניק אווירה של "פאן", בדיוק כפי שהם ביקשו, הם היו מרוצים עד הגג".

כיום המשרד מנהל מספר רב של פרוייקטים, החל מתכנון פרטני עם לקוחות בודדים ועד לתכנון שכונת וילות המונה 26 יחידות דיור תוך התאמה אישית לכל לקוח בנפרד.

יצאנו לשטח וראינו מספר עבודות שביצע, פרוייקטים מטורפים של בתים שלא נראו קודם לכן בארץ, בנייה יחודית שהשתלבה נהדר עם הסביבה, שאלנו אותו, איך מגיעים לתוצאות שכאלה? הוא הסביר, "החוכמה היא לדעת לקרוא את האנשים, מה בוער בהם, להבין את הרצונות והתנהלות החיים הפרטיים, לא לתת להם ללכת לאיבוד בין כל השרטוטים, אלא להביא אותם לנקודה שהם רוצים, כך שאני מחבר את הנקודות ומעלה אותן על הקרקע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פרויקט של אושר עמוס. יח"צ,
פרויקט של אושר עמוס/יח"צ

בנוסף המשרד של אושר עמוס מתמחה בהוצאת היתרים לרבות טיפול והסדרה תכנונית לחריגות בנייה, כך שגם כאב הראש הבירוקרטי הזה נחסך מכם כאשר הוא מלווה אתכם יד ביד.

העובדה שאת תחילת דרכו עשה כקבלן בשטח ומכיר היטב את עולם הבנייה, מועילה ותרומת לפעולות בשטח בנוגע לאיכות החומרים בכך שאין התפזרות עיוורת על תוספות של חומרים רק כי קבלני השטח דרשו.

על הדבר הכי חשוב מבחינתו בהתנהלות מול לקוחות אושר עמוס סיפר, "שקיפות מלאה, שכל הקלפים יהיו על השולחן לפני שיוצאים לשטח. הרבה פעמים באו אלי לקוחות עם דרישות מסוימות, עצרתי אותם מכיוון שזה לא היה כלכלי עבורם. אי אפשר לחשוב רק על עצמך כי בסוף מגיעות הפתעות ואז הפרויקט נתקע, לא חייבים לקרוע את הכיס על מנת להגיע לתוצרת שתגשים חלומות לכן השקיפות והאמינות מול הלקוח מאוד חשובה פה".

אם גם אתם חולמים לשנות או תקועים בשלב של תכנון ובנייה וזועקים ליד שתוציא אתכם מהבוץ, אושר עמוס הוא האיש, שילוב מנצח של נפש רגישה של אמן, קשיחות של קבלן ויצירתיות של אדריכל ייחודי בנוף המקומי.

כתובת המשרד: המגנים 56, גן יבנה .

להזמנת פגישת היכרות ללא התחייבות וללא עלות התקשרו :

משרד: 08-9979800 נייד: 054-4468420

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אדריכל אושר עמוס, בשיתוף אדריכל אושר עמוס
  • עוד באותו נושא:
  • אדריכל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully