וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולפים מופע מהשרוול: אמן חושים לאירוע מנצח

בשיתוף אסף סלומון, בשיתוף אסף סלומון

26.2.2020 / 13:24

לילדים, למבוגרים, לחילונים ולדתיים - אמן חושים יכול להתאים את עצמו לכל קהל ולהפוך כל אירוע לחווייה שלא תישכח

אסף סלומון. יח"צ,
אסף סלומון/יח"צ

לקרוא מחשבות בטלפתיה, לכופף כפיות, לגרום לחפצים לעוף באוויר או לגרום לאנשים לחשוב שהעבירו ביניהם זרם חשמלי. כל אלה הן תופעות שהטבע אינו יכול להסביר, והן יכולות להתרחש לנגד עיניכם. לא מדובר בניסים או פלאים, אך בהחלט מדובר במופע בלתי נשכח של אמן חושים שיודע להלהיב את הקהל שלו. אז אם אתם מחפשים אטרקציה מלהיבה לקטע האמנותי באירוע, אמן חושים הוא הבחירה הטובה ביותר.

האמן המושלם לאירוע המושלם שלכם

החיים מזמנים לנו מגוון רחב של אירועים משמחים. האירועים הם הזדמנות טובה לפגוש אנשים ותיקים וחדשים, לטעום מטעמי קייטרינג איכותיים, לשמוח ולרקוד. אם רוצים לספק לאורחים חוויה בלתי נשכחת בחלק האמנותי של האירוע, אמן חושים לאירועים הוא הבחירה הנכונה. אלה כמה אירועים שאליהם כדאי להזמין את אמן החושים המוכשר:

בר מצווה - זהו אחד האירועים המרגשים ביותר בחייו של הילד אשר הופך לנער. אמן חושים יודע לשים את החוגג הצעיר במרכז, להפוך אותו למלך של האירוע ולהדגים פעלולים שעין לא ראתה.

ימי הולדת - לאמן חושים יש דרך לעבוד עם ילדים. הוא יכול להפעיל אותם ולהדהימם בקסמים מרהיבים. ההורים אוהבים להזמין לאירועים שלהם אמן חושים מקצועי אשר יכול "לנתק" את הצעירים מהמסכים הקטנים של הטלפונים החכמים שלהם.

אמן חושים לאירועי מבוגרים - גם מבוגרים נהנים לחזות בפלאים. אחד האירועים הבולטים שאליהם כדאי להזמין אמן שכזה הוא אירוע עסקי. באמצעות כריזמה אישית, הומור ומופע בלתי נשכח, האמן שובר את הקרח בין עובדים ומנהלים והופך לשיחת השבוע בין קירות המשרדים הרבה לאחר האירוע.

אמן חושים לאירוע דתי/ חרדי

חתונות, מסיבות בר מצווה או ימי הולדת הם אירועים חוצי מגזרים. גם אנשים הבאים מהמגזר הדתי והחרדי רוצים להכניס שמחה לאירוע שלהם. העניין הוא שכאשר מחפשים אטרקציות מתאימות לאירועים, עליהן לעמוד בגדרי ההלכה. אמן חושים מקצועי יודע להתאים את עצמו לציבור הדתי והחרדי ומציע מופעים צנועים הכוללים תרגילי מחשבה ושורה ארוכה של קסמים מרהיבים. אמן חושים המכיר את עולם ההלכה, יכול "לקרוא" את הציבור ולהתאים את עצמו לאירוע.

מעבר לכך, אמן חושים לאירוע דתי הוא הבחירה המושלמת לשבת בר מצווה. שומרי מסורת רבים אוהבים לארגן אירוע בשבת עצמה, בעת שהנער קורא את הפרשה שלו. לא קל לתכנן אירוע שכזה מבלי לחלל את השבת. ובכן, אמן חושים בעל רקע דתי שולף את הפתרון המושלם מהשרוול: מופע קסמים וטתפתיה ללא חילול שבת כלל! כך שאם אתם בתור שומרי מסורת מעוניינים להדהים את האורחים שלכם ולהפתיע אותם כהוגן, אמן חושים שומר שבת הוא כל מה שאתם צריכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

כך תבחרו את אמן החושים לאירוע הפרטי שלכם

אז הבנו שאמן חושים הוא הבחירה המושלמת, כעת צריך למצוא את אמן החושים הטוב ביותר בעיר. איך עושים זאת? קבלו כמה טיפים פשוטים.

דברו עם אמן החושים בטלפון

היום בעידן האינטרנט אפשר להזמין שירותים רבים בלחיצת כפתור ובהקלדת כרטיסי אשראי, מבלי לדבר כלל עם נותני השירות. כשמחפשים אמן חושים, לעומת זאת, לא מומלץ לוותר על שיחת הטלפון. זאת משום שכבר בשיחה הראשונית אתם יכולים לדעת אם יש ביניכם כימיה ואם זה האדם שאתם רוצים להזמין לאירוע שלכם.

האם לאמן החושים יש ניסיון רב בתחומו?

כדי להשיג את הכריזמה, אחיזת העיניים המופלאה וערנות הקהל, אמן החושים מתאמן הרבה מאוד. אינכם רוצים להזמין למופע שלכם אמן חושים מתחיל שיגמגם לאורכה. לפיכך, מומלץ לבחון את הניסיון שלו ולשאול אותו לגבי המקומות שבהם הוא כבר הופיע.

עד כמה המופע מקורי באמת?

במדינה קטנה כמו שלנו, באמת ניתן למצוא אנשים שכבר היו במופע של אמן חושים. כדי שלא תיווצר בקרבם תחושה של דה ז'ה וו, חשוב לשאול את אמן החושים עד כמה מקורי המופע שלו. זכרו כי אמן חושים טוב נוהג לשכלל את המופע שלו בכל פעם ולהביא משהו חדש שלא נראה כדוגמתו.

האם אמן החושים יודע להתאים את עצמו לקהל?

מופע אמנות חושים לילדים בבר מצווה יהיה שונה ממופע חושים המיועד למבוגרים. בדומה לתקליטן, גם אמן חושים טוב יודע "לקרוא" את הקהל שלו ולדעת אילו תכנים להתאים לו. מטבע הדברים, אמן חושים מנוסה נתקל בכל סוגי הקהלים: שומרי מסורת, עובדי משרד, ילדים היפרקטיביים וכדומה.

אמן חושים שהוא גם סטנדאפיסט

אמן החושים לא בא לעשות רק קסמים וטריקים. הוא סטנדאפיסט שיודע לבוא עם הפאנץ' ליין הנכון בכל רגע, להצחיק קהל צעיר ומבוגר ולגרום לפרצי צחוק בקרב הקהל. את חוש ההומור של אמן חושים כזה תוכלו להכיר כבר בשיחת הטלפון הראשונה איתו. אז כפי שאמרנו מקודם, חשוב להתקשר ולשמוע את קולו של בעל המקצוע.

אל תפנו לאמן חושים ברגע האחרון

אמן חושים מנוסה הוא אדם עסוק למדיי. בייחוד אם מדובר באמן מומחה ומבוקש. לפיכך, לא מומלץ להשאיר את בחירת אמן החושים לרגע האחרון, מחשש שהוא פשוט לא יהיה זמין לכם. דאגו להתקשר אליו כשבועיים מראש לפחות כדי לעדכן אותו לגבי האירוע שלכם.

האם אמן החושים דואג לשתף את הקהל?

במופע קסמים סטנדרטי שאפשר להיתקל בו בקרקס או בהרצאת ערב הקהל נותר פאסיבי לאורך המופע. הוא אמנם צוחק ומגיב, אך אינו משתתף בפועל. במופע חושים, לעומת זאת, שיתוף פעולה עם הקהל היא חלק מהעניין. אמן חושים מקצועי יתן את הבמה גם למשתתפי הקהל וידהים אותם עם פעלולים שונים. כל מי ששהה פעל עם אמן חושים על במה אחת, לא יכול לשכוח את החוויה.
האם המחיר הוגן?

ולבסוף, אי אפשר שלא לגעת בנושא המחיר. לכולנו חשוב לחסוך בכסף, בייחוד כאשר מדובר באירוע שבו גם ככה ההוצאות אינן קטנות ויש צורך להזמין אולם, קייטרינג וכדומה. אבל אמן חושים הוא לא האדם שעליו תרצו לחסוך, אחרת תקבלו מופע בינוני בהתאם. לפיכך, אם הוא מציע מחיר נמוך באופן חשוד, בהשוואה למחירי השוק, כדאי לעבור לאמן הבא. זכרו כי עבודתו של אמן חושים דורשת תרגול רב. כך שאם אתם מעוניינים בטופ שבטופ, כדאי לבחור את האמן שמציע לכם מחיר הוגן.

אסף סלומון - אמן החושים לאירוע שלכם

לא ראיתם מופע חושים אמיתי עד שלא פגשתם את אמן חושים אסף סלומון, ראיתם אותו על הבמה ואפילו לקחתם חלק במופע שלו לעיניו המשתהות של הקהל. אסף עוסק בתחומו כבר מעל ל-15 שנה, ועד לא מזמן אף הנחה פינה קבועה בטלוויזיה בערוץ 12. חברי כנסת, סלבים ואנשי תקשורת השתתפו במופע הטלפתיה שלו דרך קבע ונהנו מחוויה מרתקת.

היום מופיע אסף לעיניהם של ילדים ומבוגרים כאחד. תוכלו להזמין אותו לאירוע המיוחד שלכם: יום הולדת, אירוע בית ספרי, בר מצווה/ בת מצווה, מסיבות סיום, אירועים עסקיים והיד עוד נטויה. אם תבחרו במופע למבוגרים, דעו כי לאסף יש שני סוגי הופעות. הסוג הראשון הוא מופע קלוז-אפ, שבו מדגים אסף טריקים באמצעות אביזרים פשוטים כמו מטבעות או קלפים, בעודו עובר בין השולחנות. סוג המופע השני הוא מנטליזם - כלומר, טלפתיה וקריאת מחשבות תוך שיתוף הקהל. חוויה חושנית מובטחת!

בשיתוף אסף סלומון, בשיתוף אסף סלומון
  • עוד באותו נושא:
  • אמן חושים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully