וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונינג Koning - מותג הדגל של מוצרי הקורקינטים והאופניים החשמליים בישראל

בשיתוף קונינג, בשיתוף קונינג

26.2.2020 / 12:18

קורקינטים או אופניים חשמליים מאפשרים לנו ליהנות מכלי רכב פשוט, מהיר וקל לתפעול וכזה שעושה טוב לגוף ולמוח

קונינג. יח"צ,
קונינג Koning/יח"צ

רכיבה על קורקינט או אופניים היא אחת הדרכים היותר יעילות, בטוחות וטובות לסביבה שיכול אדם לבחור על מנת להתנייד. רכיבה על קורקינט ואופניים היא "ירוקה" יותר שהרי הם אינם משחררים גזי חממה רעילים לאוויר בניגוד לרכב או אופנוע והם אינם שורפים דלק יקר שמצריך מילוי תדיר ומהווה עול כלכלי. אופניים וקורקינט במיוחד הם כלי רכב קלים, ניתן לקפל אותם ולקחת לכל מקום, אינם מצריכים מקומות חניה ולא יוצרים עומסי תנועה ואפילו יכולים לקחת אותנו ממש עד לפתחו של הבית או מקום העבודה.

בנוסף, ואולי החלק החשוב ביותר הוא המרפא לנשמה! רכיבה על אופניים ודחיפה של קורקינט הם תענוג צרוף, פעילויות מרגיעות שטובות לשרירים, למוח וללב ומאפשרות לנו לקחת כמה רגעים להתחבר אל עצמינו ואל היופי סביב בתוך כל המהומה הזו של שגרת החיים.

קונינג. יח"צ,
קונינג Koning/יח"צ

יחד עם זאת, לא תמיד היינו רוצים במאמץ הפיזי הכרוך ברכיבה על מנת להגיע ליעדינו. לפעמים טוב לנו לשחרר אנרגיה ולאמץ את הריאות והרגליים ולפעמים בא לנו שהאופניים או הקורקינט יתאמצו בשבילינו. לפעמים היינו רוצים דחיפה קטנה כזו של כוח שתאפשר לנו להגיע ליעדינו בזמן, בלי להזיע ובלי להופיע אדומים ומתנשפים בפתח המשרד. קורקינט ואופניים חשמליים בעצם מאפשרים לנו ליהנות משני העולמות.

קורקינט חשמלי הוא כלי תחבורה יעיל, זריז וקל לנשיאה וקיפול. היתרון המהותי של הקורקינט החשמלי הוא המשקל הקל שלו ולפיכך היותו פחות חשוף לגניבות, יתרון שני הוא התפעול הפשוט שהוא דורש. מאחר והקורקינט החשמלי יחסית מהיר (ניתן להגיע אתו למהירות של 25 קמ"ש) ולא דורש תחזוקה מורכבת ויקרה, או רישיונות מיוחדים, הוא כלי תחבורה אידאלי. ניתן להגיע אתו לכל מקום יחסית במהירות, ניתן לקפל ולשאת אותו אתנו לכל מקום, הוא מאפשר לעלות ולרדת ממנו בקלילות ובמהירות והוא מאפשר לכל אדם, בכל גיל להגיע ליעדו באופן בטוח ומהיר. אופניים חשמליים גם הם כלי רכב יעיל ונוח. אך בניגוד לקורקינט, האופניים הן גדולות יותר וכבדות יותר. יחד עם זאת, יש כאלו שהישיבה על אופניים בניגוד לעמידה על הקורקינט מרגישה להם בטוחה ויציבה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קונינג. יח"צ,
קונינג Koning/יח"צ

יחד עם זאת, בכל כלי רכב חשמלי שתבחרו, ישנם מספר אלמנטים חשובים שיש לקחת בחשבון בכדי שתוכלו לזגזג להנאתכם בקלילות ובבטיחות ולהגיע ליעדכם בזמן: משקל- ככל שכלי הרכב החשמלי יהיה קל יותר כך תוכלו להניף אותו ביתר קלות במדרגות, לשאת אותו על הרכבת או בלימודים מכיתה לכיתה. סוללה - ככל שהסוללה איכותית יותר כך טווח הנסיעה שהיא מאפשרת הוא גדול יותר והצורך בטעינה תכופה יורד. באופניים חשוב לשים לב, לשלדה, בולמים וגודל הגלגלים - מאפשרים את היציבות של האופניים יחד עם קלילות ומהירות ולכן חשוב שיוצרו מחומרים איכותיים ויהיו בהיקף המתאים. מחיר- חשוב שיהיה אטרקטיבי ויתאים לכיס שלכם.

קונינג Koning הוא מותג הדגל בכל הנוגע לקורקינטים, אופניים חשמליים בישראל. המותג הגיע לארץ ב-2013 ומספק איכות גרמנית ללא פשרות של קורקינטים ואופניים בעלי עוצמה שיוצרו על ידי מיטב המומחים. תוכלו למצוא מגוון רחב ביותר של מוצרים בהתאמה אישית לצרכי הרוכב הישראלי: רכיבים עמידים לאקלים הישראלי החם, מגני אבק המונעים חדירת חלקיקים ושומרים על הבולמים, הצירים והמנוע. סוללה מוצפנת בתוך השלדה מה שמונע גניבות או את הצורך לקחת את הסוללה אתכם לכל מקום, סוללות מבית סמסונג LG או פנסוניק, בעלות יותר מחזורי טעינה ומאפשרות טווח ארוך לרכיבה.

קונינג. יח"צ,
קונינג Koning/יח"צ

חברת קונינג Koning נמצאת בפריסה ארצית ותוכלו למצוא חנויות שלה באזור המרכז- תל אביב, פתח תקווה (חנויות היבואן) ומפיצים ברחבי הארץ מאילת, ערד, ירושלים, אשדוד ועד נתניה והצפון. במשך כמעט עשור, החברה משווקת ומייצרת דגמים מובילים בשוק של קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים. המומחים בקונינג ישמחו לייעץ ולהסביר על המגוון העצום של הדגמים המובילים ולסייע לכם למצוא את הכלי המדויק לצרכים שלכם: קורקינט או אופניים, התאמה לפי גובה ומשקל, השכרה או מכירה, אופניים לרכיבה אתגרית או רכיבה עירונית. כל זה, בסבלנות ובשירות חסר פשרות. תמצאו שחווית הקנייה בקונינג היא הטובה ביותר שיש לשוק להציע. החברה מספקת שלוש שנות אחריות על המנועים שלהם וטווחי המחירים מתאימים לכל כיס ואטרקטיביים במיוחד.

בשיתוף קונינג, בשיתוף קונינג
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully