וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגג שלך שווה עשרות אלפי שקלים בשנה

בשיתוף קדמה סולארי, בשיתוף קדמה סולארי

26.2.2020 / 9:22

במערכת "המומחים" אנחנו מאוד אוהבים למצוא עסקים חכמים אשר הביאו למהפכה בחיים. במסגרת כתבות התחקיר שלנו הגענו לחברת "קדמה סולארי", זו הוקמה לפני כ 4 שנים ומתקינה מערכות סולאריות ביתיות המאפשרות צריכת חשמל בעזרת השמש

קדמה סולארי. יח"צ,
קדמה סולארי/יח"צ

ישראל היא ארץ חמימה אשר השמש בה יוקדת רוב ימות השנה, רק מתבקש שייעשה שימוש חכם בגגות הבתים או עסקים אשר עד היום לא ממש היו מנוצלים. המהנדסים וצוות המתקינים של "קדמה סולארי" עושים בדיוק את זה, מנצלים בחוכמה את היכולת שהייתה כל הזמן מונחת בשטח, אך נשארה חשופה ללא מטרה.

על מנת להתרשם מהמוצר המדובר, יצרנו קשר עם עשרות בתי אב בישראל שכבר נהנים ממערכת סולארית ביתית, אחד מהם, צביקה גבריאלוב מהוד השרון סיפר לנו, "מדובר בחברה הכי טובה שראיתי בתחום הגגות הסולאריים, עובדים מהלב והנשמה ותמיד זמינים לעזור ולענות על שאלות, כאשר העניקו ליווי אישי לאורך כל דרך ההתקנה. כיום אני סוג של שותף עם חברת החשמל, רק שהפעם הם משלמים לי ולא להיפך".

קדמה סולארי. יח"צ,
קדמה סולארי/יח"צ

אז איך בדיוק כל המערך של התקנת מערכת סולארית עובד?

מדובר בהליך רישוי אשר לוקח בין שלושה לארבעה חודשים אשר נעשה בין היתר על ידי מהנדסים, במהלכו נערכת בדיקה של השטח המיועד על מנת לקבל את כל האישורים המתאימים, כאשר ישנה אחריות מלאה של היצרן והקבלן על טיב המוצר והתחייבות לתפוקה.

מדובר בהליך מסודר, בטיחותי ומקצועי, כאשר מדובר בהשקעה שנעה בין 60 ל 90 אלף שקלים ובסיומה המערכת מיועדת לעבוד במשך 25 שנה לפחות, בה מוכרת באופן ישיר חשמל לחברת החשמל דרך מונה מסודר, כאשר הצפי הוא ליצור של עד 20 אלף שקל בשנה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קדמה סולארי. יח"צ,
קדמה סולארי/יח"צ

למי זה מתאים?

התקנה סולארית מתאימה לכל בית שיש לו מינימום של 80 מטר על שטח הגג, כאשר חברת "קדמה סולארי" נמצאת בליווי מלא של הלקוחות עד 100% מימון מצד הבנקים השונים.

שוחחנו עם סמנכ"ל המכירות של החברה, נח ברמן, אשר עלה ארצה מארה"ב, על פשטות העניין הוא סיפר לנו, "ישנה דעה רווחת כי מערכות סולאריות נתפסות כלא ריאליות עבור המשפחה הממוצעת ופה אנחנו נכנסים לתמונה, היה לנו חשוב לפתור את הבעיה הזאת ולהביא גישה מקצועית עם אופי ואיכות עבודה אמריקאית לענף הסולאר בארץ".

"קדמה סולארי" מחזיקה מעל ל 25 מתקינים מורשים, כאשר גם לאחר התקנה, החברה מציעה אפשרות להרחיב את העסקה כך שתכלול תחזוקה ושטיפה של כל הפאנלים, על מנת לשמור על תקינות המערכת וסביבתה.

צוות גדול של שירות לקוחות אישי וישיר דואג בצורה מקצועית לכל מענה החל מיצירת הקשר הראשוני ועד לחיבור הסופי.

אנחנו המלצנו, עכשיו תורכם!

קדמה סולארי, הפלך 7, תל אביב

להזמנות ובירורים: 054-9988896

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קדמה סולארי, בשיתוף קדמה סולארי
  • עוד באותו נושא:
  • סולארי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully