וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכותכם מצאנו גן עדן לילדים, צעצוע של מקום

בשיתוף צעצוע של מקום, בשיתוף צעצוע של מקום

26.2.2020 / 9:06

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר מקומות שבהם ילדים יכולים למצוא את מבוקשם ולעשות חיים, שלחנו כ-5,000 מיילים לקהל קוראים אשר רשום במערכת, כולם הורים לילדים קטנים, וביקשנו מהם לשמוע על חנויות צעצועים שעליהם יכולים להמליץ

צעצוע של חנות. יח"צ,
צעצוע של מקום/יח"צ

אחת החנויות אשר קיבלה הרבה המלצות ופידבקים חיוביים מקוראי "המומחים" היתה "צעצוע של מקום" בעיר בת ים, קפצנו לבדוק במה מדובר, חזרנו עם מתנות אינספור לילדים שחיכו לנו בבית.

"צעצוע של מקום" היא חנות צעצועים לילדים בבעלותם של אלון ושירן דוידי הפעילה כבר כ-7 שנים במרכז העיר בת ים, ברחוב רוטשילד 39.

את תחילת דרכו בענף אלון עשה בתור סיטונאי בכפר גלעדי שם עבד במשך 7 שנים, כך יצא לו להכיר מקרוב את כל היבואנים של עולם הצעצועים לילדים. לאחר מכן ניהל חנות צעצועים גדולה בתל אביב, עד אשר החליט לצאת לדרך עצמאית.

בחנות עצמה מצאנו שלל צעצועים מגוונים לכל הגילאים, משחקי עץ, משחקי רטוריקה, משחקי התפתחות, משחקי הרכבה, משחקי חברה וחשיבה, משחקי יצירה, משחקי קופסה ואם אתם רוצים להביא מתנה בתוספת של בלונים, במקום מוכרים גם בלוני הליום לאירועים.

צעצוע של חנות. יח"צ,
צעצוע של מקום/יח"צ

אילנה, לקוחה קבועה בחנות מיום היווסדה שיתפה: "ההורים שלי גרים ממש ליד החנות שלו, כל פעם שאני באה לבקר עם הילדים שלי בני ה-8 ו-6 ותינוקת בת 8 חודשים, תמיד הילדים שלי יוצאים מרוצים ושמחים עם ידיים מלאות, אלון הוא אדם שירותי, נחמד ואדיב, מתייחס לכולם בסבר פנים יפות והמחירים לא יקרים בכלל, אני באה אליו גם כאשר יש ימי הולדת וצריך לקנות מתנות ובלונים, רק אצלו אני קונה, אין עליו".

כאשר ביקרנו בחנות, היה קשה מאוד לזוז כי עשרות ילדים והורים טיילו בין המדפים, אחת מהן, סוזי אשכנזי תושבת העיר שביקרה עם הילדה שלה סיפרה לנו," זו חנות שאני מבקרת בה לפחות אחת לשבוע, המחירים פה הם לכל כיס, מקבלים שירות אדיב ומקצועי, לכל שלב של התפתחות הילדים אפשר למצוא דברים נהדרים, גם צעצועים ובכל באיכות גבוהה, פשוט חווית קנייה".

לקוח נוסף, יהודה אודי שיטרית הוסיף, "מה שאני אוהב אצל אלון הבעלים זה שהוא איש מקצוע שחי ונושם את עולם הצעצועים. בתור אבא לילדה קטנה שלא מבין כל כך בתחום, כל פעם ההמלצות של אלון מוציאות אותי מלך מול הילדה כי הוא פוגע בול והמחיר שווה".

לא יכולנו שלא לשים לב כי אחד המשחקים שבהם התעניינו רבים היה משחק ילדים הנקרא "הליכון פעילות מעץ", זהו משחק המשלב כמה משחקים ביחד ומתאים לגילאי עשרה חודשים עד 3 שנים. ההליכון הוא מעץ ונראה בצורת קובייה כאשר בכל צד של הקובייה יש משחק אחר, למעלה ישנו מבוך חרוזים מעץ, לימודים מספרים, בכל דופן נמצא משחק אחר.

משחק נוסף שנרכש על ידי כמה לקוחות, כזה המתאים לגילאי שנתיים עד גיל עשר, היה "משחק המגנטים", מדובר משחק שמגיע בתוך מזוודה אשר מאכסנת את כל החלקים הפנימיים, אלה מגיעים בגדלים מסויימים ובצורות שונות של מלבן, משולש, מרובע ואחרים, איתם מרכיבים צורות שונות לפי פרי הדמיון של הילד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
צעצוע של חנות. יח"צ,
צעצוע של מקום/יח"צ

מי שלא יכול להגיע לחנות עצמה, יכול לבחון ולקנות את כל המוצרים דרך אתר האינטרנט המושקע, כאשר החנות היא הספק הבלעדי ושם אפשר לקבל הכל עם שירות משלוחים עד בית הלקוח, במחירים מסובסדים.

בימים אלו ממש באתר הבית יש מבצע חדש הנקרא קטלוג מארזים, כאשר אלו נבנים לפי גיל מסוים ובתוכו מגיעים שלושה מוצרים ב-99 שקלים בלבד, מבצע שווה ביותר.

כמו כן, על הפעילות ומוצרים חדשים אפשר לעקוב גם דרך עמוד הפייסבוק של החנות, שם בין היתר בכל תקופה מפרסמים הגרלות על צעצועים משתנים.

"צעצוע של מקום", חנות צעצועים גדולה לילדים וצריך להודות, גם המבוגרים עושים בה חיים, ערך מוסף מביאים אלון ושירן דוידי הבעלים, שיודעים להתאים מצויין לכל ילד או ילדה את מה שיאהבו לקבל במיוחד.

צעצוע של מקום, רוטשילד 39 בת ים

לבירורים והזמנות: 052-6330444

בשיתוף צעצוע של מקום, בשיתוף צעצוע של מקום
  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully