וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומו MOMO: מותג הצמיגים האיטלקי כובש את ישראל!

בשיתוף מומו MOMO, בשיתוף מומו MOMO

26.2.2020 / 8:44

מותג הצמיגים האיטלקי מגיע לישראל בעיצובים חדשניים לביצועי נהיגה משופרים, יחד עם רעש כביש נמוך, שיפור אחיזה לחוויית נהיגה מעולה ויעילות צריכת דלק משופרת

צמיגי מומו. יח"צ,
צמיגי מומו/יח"צ

אם אתם חובבי ספורט מוטורי ומירוצים, סביר להניח שכבר נתקלתם במומו MOMO, מותג הצמיגים האיטלקי בשל פופולריותו בתחום והופעתו על שטחי פרסום ותחרויות ספורט מוטורי ברחבי העולם. MOMO נוסד בשנת 1964 ע"י נהג המירוצים, ג'יאנפירו מורטי, כאשר זה הזמין אמן איטלקי מקומי לייצר הגה בהתאמה אישית למכונית המירוץ שלו.

נהגי המירוץ המתחרים באותה העת, הבחינו במהרה ביכולת ההיגוי החדשה של מורטי ורצו גם כן את מומו שהלך וצמח בקרב קהילת המירוצים. השיא היה כאשר המותג האיטלקי משך את תשומת ליבו של נהג פורמולה 1, ג'ון סרטיס, שרצה את מומו לפרארי שלו. מצויד במומו, זכה ג'ון בתואר העולמי של פורמולה 1 ב- 1964. וכך, נולד לו מומו מותג הצמיגים האיטלקי.

מאז, עברו מים רבים בנהר ומומו הלך וצמח: החברה מייצרת כיום צמיגים לרכב, חישוקי מגנזיום (ג'אנטים), מערכות היגוי ואביזרים נלווים (כדוגמת: מושבי ספורט לרכב, חליפות מירוץ ואף מוטות הילוכים). מומו מביא עמו לשוק עיצוב איטלקי ברמה הגבוהה ביותר, מסורת ארוכה של איכות, ניסיון רב שנים במירוצים וחדשנות טכנולוגית המתחשבת בשיקולי איכות הסביבה.

צמיגי מומו מוכרים בעולם בעיקר בשל צריכת הדלק הנמוכה, הבטיחות בנהיגה ובאחיזה על הכביש.
הצמיגים נבדקים במסלולי מירוץ ייחודים ופרטיים של החברה, אשר משתמשת במסלולים אלו על מנת לבצע בדיקות בטיחות ועמידה בתקנים העולמיים.

צמיגי מומו. יח"צ,
צמיגי מומו/יח"צ

הצמיג האיטלקי נכנס לארץ בסערה וזוכה לאהדה רבה בישראל, בעיקר בשל העובדה כי על אף היותו מותג צמיגים מוביל ומפורסם, מחירו סביר ביחס למותגים הפופולרים בשוק והוא בוודאי עדיף על הצמיגים הסינים המציפים את השוק.

בין דגמיו המובילים והפופולרים, ניתן למנות את: M8, M20 ואת M30 (המגיע גם בגרסת רנפלט ,Run Flat) אשר זוכים לאהדה רחבה וגבוהה בציבור, בייחוד בשל רעש הכביש הנמוך, עיצובם המרהיב, אחיזתם בכביש וצריכת הדלק היעילה.

צמיגי מומו משווקים בארץ ע"י בסט טייר יבוא ושיווק צמיגים בע''מ וניתן להשיגם בפנצ'ריות בכל רחבי הארץ.

לקבלת הצעת מחיר טלפונית בכל עת: 054-6587755 בן.


כמו כן, על צמיגי מומו (ועל המותג בפרט) ניתן לקרוא בהרחבה ב- www.momotires.co.il

בשיתוף מומו MOMO, בשיתוף מומו MOMO
  • עוד באותו נושא:
  • צמיגים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully