וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלכת הבשרים שכבשה את הארץ - רשת נתח קצבים

בשיתוף נתח קצבים, בשיתוף נתח קצבים

25.2.2020 / 16:16

אם עד היום לא ידעתם איפה אפשר למצוא את כל מה שאתם צריכים וחולמים עליו - בשרים משובחים לצד שירות אישי ומקצועי - אז מערכת "המומחים" מצאה עבורכם את רשת הקצביות האיכותית "נתח קצבים", המקום בו הכל קורה תחת קורת גג אחת

נתח קצבים. אבי דואק,
"נתח קצבים"/אבי דואק

"נתח קצבים" היא רשת קצביות שהפכה לאימפריית בשרים ייחודית בנוף הקצביות הישראלי, אליה מגיעים מכל רחבי הארץ, אשר החלה לצמוח לפני כעשור עם קצבייה ראשונה בגליל, בקריית שמונה, ומאז כבר פרוסה בכמה מוקדים נוספים ברחבי הארץ, בפתח תקווה, כפר סבא, נתניה ואשדוד. בכל סניפיה תוכלו למצוא מגוון של בשר איכותי במחירים אטרקטיביים, שירות מהיר אישי ומקצועי וכמובן שלל מוצרים נלווים שיהפכו את חווית קנייתכם למהנה במיוחד.

בחרנו להגיע לסניף הנתיינתי, וזו הייתה חוויה יוצאת דופן החל מהשנייה הראשונה. נחשפנו שם למחלקת בשרים ענקית ומגוונת שמכילה נתחי אנטריקוט עסיסיים, פילה, צלעות טלה, בשר עגל, עופות, בשרים מיושנים, נקניקיות וכמובן קבבים - ספרתי לפחות 40 סוגים שונים. זאת לצד מחלקות אינסופיות של מוצרים נלווים ומשלימים, תבלינים, כלי מטבח, יינות וסלטים, ושורה של מסכי לד פזורים ברחבי הסניף המציגים מתכונים מבית היוצר של נתח קצבים. כל אלו יצרו תחושה של חוויית קנייה עם ניחוח בינלאומי.

"מי שמחפש להכין ארוחה מלאה ושלמה נכנס לפה והוא לא צריך יותר כלום - בשר, שתייה, סלטים, הוא יכול לקנות הכל ולא צריך ללכת למקום נוסף. אנחנו one stop shop. זו חווית הקנייה שאנחנו מספקים ללקוחותינו", מספר יניב פחימה, המנכ"ל והבעלים של הרשת ודור שלישי לקצבים.

נתח קצבים. אבי דואק,
"נתח קצבים"/אבי דואק

"נתח קצבים" היא קצבייה המשתרעת על פני שטח של כ-700 מ"ר, נקייה ומזמינה עם עיצוב מודרני, קפדני וחדשני. "המטרה של הרשת והחזון שמוביל אותנו הוא להפוך את קונספט האטליז למודרני יותר", מספר יניב. "אני דור שלישי בענף, וראיתי אותו תקוע, אז החלטתי לקחת אותו כמה צעדים קדימה, עם איכויות יותר גבוהות של מוצרים, נראות מתוחכמת וחדישה של החנויות וחווית קניה נעימה יותר ללקוחות."

מעבר לנראות, מדובר בקונספט מיוחד בו מפעל הבשר של החברה בקריית שמונה מספק את מוצרי הבית והנתחים הבלעדיים לכל סניפי הרשת, "היתרון המשמעותי שלנו בתור קצבייה הוא שאנחנו היצרנים של כל הבשרים הנמכרים ברשת, ולכן הבשרים שלנו ברמת איכות גבוהה ביותר, ובמקביל אנחנו גם יודעים להיות אטרקטיביים מאד במחירים שלנו." שאר נתחי הבשר המיוחדים מגיעים מעדרי בקר מקומיים מרמת הגולן, בנוסף נתחי בלאק אנגוס מגיעים לרשת בייבוא טרי מחוות מובחרות בארגנטינה וארצות הברית.

"אנחנו שמים דגש משמעותי על שירות איכותי והקשר עם לקוחותינו" מדגיש יניב. "אנחנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינה תברואתית. מעבר לכך, השירות שלנו אישי ומקצועי מאד."

הקצבייה פונה לכולם, מעקרות הבית ועד למומחי בשר ושפים, כאשר לכולם כדאי להחזיק בכרטיס מועדון החברים, הוא מקנה הטבות שוות על בסיס שבועי ועוד הצעות כדאיות.

מרבית הלקוחות הם לקוחות חוזרים, והקצבים כבר מכירים אותם באופן אישי ואת העדפותיה וכל סניפי הרשת נגישים ויש שפע חנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נתח קצבים. אבי דואק,
"נתח קצבים"/אבי דואק

אחת הלקוחות שפגשנו בקצבייה בנתניה, עינת מליחי מאבן יהודה, סיפרה לנו, "זה מטורף מה שהולך פה, הגודל משגע, המגוון העצום של הבשרים ולא רק בשרים אלא שאר מוצרים נלווים, אותי הם קנו גם בזכות מסכי הטלוויזיה שמציעים מתכונים, אני מגיעה עם דף ועט לקניות שלי פה ולוקחת מהם רעיונות לבישול של שבת, הילדים שלי מבסוטים כל פעם ממתכון חדש".

כמו עינת כך גם אנחנו, לקחנו מתכונים ורעיונות נוספים להכנת מאכלי בשר של נתחים מובחרים.

"נתח קצבים" זה מקום שהוא וואו אחד גדול, שווה לבוא לבקר ולראות בעצמכם.

להלן רשימת הסניפים:

קריית שמונה

כתובת: אזור תעשייה דרומי
טלפון: 04-690-5032

נתניה

כתובת: המחקר 3, נתניה
טלפון: 09-740-2168

כפר סבא

כתובת: היוצרים 5, כפר סבא
טלפון: 09-789-0599

פתח תקווה

כתובת: הרב פינטו מסעוד אשר 19, פתח תקווה
טלפון: 03-771-0112

אשדוד

כתובת: ז'בוטינסקי 45, אשדוד
טלפון: 08-620-3032

אינסטגרם

פייסבוק (עמוד נתח קצבים פתח תקווה)

בשיתוף נתח קצבים, בשיתוף נתח קצבים
  • עוד באותו נושא:
  • קצביה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully