וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו בסביון את משרד הבוטיק האקסקלוסיבי

בשיתוף תיווך דה בוטון, בשיתוף תיווך דה בוטון

25.2.2020 / 15:56

"תיווך דה-בוטון" הינו משרד הבוטיק האקסקלוסיבי האחראי כבר יותר מ 50 שנה על רוב עסקאות הנדל"ן הגדולות והמיוחדות בסביון

וילת פאר ,בנוי 700 מר על מגרש של 5 דונם. יח"צ,
וילה בסביון/יח"צ

שוק הנדל"ן בסביון, ובאופן טבעי מקצוע התיווך, ידע לא מעט עליות ומורדות, בהתאם למציאות המשתנה ומגמות השוק המתחלפות. מי שחיה ונושמת את כל התהפוכות הללו היא ליאור שקלרש, בעלת משרד התיווך דה-בוטון בסביון, שם מרוכזת רוב פעילות התיווך שלה. בסביון גדלה מנעוריה ושם מקום מגוריה של ליאור ומשפחתה הקרובה גם היום.

על מנת להיכנס לעובי הקורה של המתרחש בסביון בהיבט הנדל"ניסטי, אחת מחברות מערכת "המומחים" יצאה לפגישה אישית עם מי שמספרים עליה כי על פיה יישק דבר בתחום הנדל"ן בסביון, היישוב אשר מדורג במקום הראשון בסולם החברתי כלכלי בישראל.

"מקצוע התיווך ובוודאי כאשר אתה מטפל במכירת וילות יוקרה, מחייב מתווך רציני להיות מקצוען אמיתי, בעל ניסיון רב וידע גדול מאוד על הישוב שבו אתה פעיל". הסבירה לי ליאור. כאשר שאלתי אותה על הרקורד המרשים של משרדה: "חייבים להבין ולהכיר כל אבן וכל פינה בסביון, להכיר את שוק הנדל"ן העכשווי ומהן האופציות העתידיות בנדל"ן, מה הצפי לנכסים בגדלים שונים שעשויים לעמוד למכירה בעתיד, נדרש חיבור נכון, אמיתי ורציף עם הקהילה העסקית והכלכלית בישראל כי היא מהווה את מאגר הלקוחות בסביון".

דוגמא לוילה למכירה בשטח בנוי של 500 מר על מגרש של 1200 מר במחיר 14 מליון.. יח"צ,
וילה בסביון/יח"צ

המוניטין של ליאור ושל תיווך דה-בוטון נבנה על עשרות שנים של הובלת שוק הנד"לן בסביון, תיווך של מאות עסקאות שבוצעו במקצועיות, אמינות ושקיפות ומעורבות של עשרות שנים בחיי הקהילה בסביון".

מומחה לסביון הינה מילה השגורה בפי כל מי שמתיימר לתווך בסביון, אצל ליאור השימוש במילה נכון ואמיתי. סביון היא שכונת הווילות היוקרתית היחידה בישראל ששמרה על צביונה לאורך השנים, מאוד קרובה לתל-אביב והיחידה שבה ניתן למצוא וילות על חצאי דונם ודונם ורבע, ועד אחוזות פאר הבנויות על מגרשים של 3 דונם, 5 דונם ואף יותר מעשרה דונם.

"באופן טבעי הגודל והעוצמה של עסקאות הנדל"ן ביישוב, לא יורדות מסכום של 6 מיליון שקלים ברף התחתון, המחיר הממוצע של וילות למכירה בסביון הינו מעל 12 מיליון שקלים, כאשר ישנם נכסים למכירה בעשרות מיליוני דולר ארה"ב", מסבירה ליאור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דוגמא לוילה למכירה בשטח בנוי של 500 מר על מגרש של 1200 מר במחיר 14 מליון.. יח"צ,
וילה בסביון/יח"צ

ניסיון ומיומנות להוביל עסקאות אלו אין כמובן לרבים. רוב הלקוחות של ליאור הם לקוחות חוזרים, או כאלה שהגיעו דרך המלצות מלקוחות. שוחחנו עם כמה מהם שהדגישו בפנינו כי מעבר להיותה אשת מקצוע מהמעלה הראשונה היא הפכה להיות חברה לכל דבר.

לפני סיום ביקשתי מליאור טיפ שאוכל לפרסם לכל מי שמתעניין. היא שמחה לפרט: "אני אספר לך מה שאני אומרת ללקוחותיי, ההמלצה שלי למי שהתקציב מאפשר לו לרכוש וילות על מגרשים גדולים, הגדולים ביותר אשר ידם משגת, בראייה העתידית אלו יהיו נכסים נדירים בישראל, שוק הנד"לן מצטמצם והזדמנויות פז לא צצות לעיתים קרובות וכדאי לנצל את הפוטנציאל הייחודי שהישוב הזה מציע. ישראל משנה כיוון, מלאי אדמות לבניית וילות בשכונות יוקרה הולך ומצטמצם וכמובן וילות מפוארות על אדמות גדולות יהיו נדירות".

הייתה לי שיחה נעימה עם אשת מקצוע מבריקה וחכמה, כזו שמנווטת בצורה מרשימה את עסקאות הנדל"ן בישוב היוקרתי המקסים - סביון.

מי שסקרן לקרוא או מתעניין ברכישת נכס בסביון,לתיווך דה-בוטון יש אתר אינטרנט בו מפורסמים חלק מהנכסים המוצעים למכירה, וילות מיוחדות ועסקאות אטרקטיביות.

תיווך דה-בוטון, הר דפנה 5, סביון.

מספר טלפון ליצירת קשר: 03-5343356

בשיתוף תיווך דה בוטון, בשיתוף תיווך דה בוטון
  • עוד באותו נושא:
  • סביון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully