וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תזמינו את הצימר המושלם עבור החופשה המשפחתית

בשיתוף פמילי צימרים, בשיתוף פמילי צימרים

25.2.2020 / 15:41

משפחות רבות יוצאות לחופשה משפחתית מורחבת, כזו הכוללת מספר משפחות גרעיניות. איך בוחרים את הצימר המתאים?

חופשה משפחתית. istock photos,
חופשה משפחתית/istock photos

במשפחות ישראליות רבות חופשה משפחתית היא מנהג שנתי מהנה לו כולם מחכים בקוצר רוח, הן הילדים והן ההורים. משפחות רבות נוהגות לצאת לחופשות משפחתיות מורחבות, בהן משתתפת המשפחה המורחבת כולה, המורכבת לרוב מכמה וכמה משפחות גרעיניות שונות. על מנת שהחופשה המשפחתית תהיה אכן מוצלחת ומהנה לכולם, הן במקרה של חופשה משפחתית "רגילה" והן במקרה של חופשה מורחבת ורבת משתתפים, יש לבחור בקפידה יתרה את המקום בו נתארח בחופשה.

בעוד צימרים שונים מהווים כיום את אחד מסוגי מקומות האירוח הפופולאריים ביותר בארץ, במיוחד עבור חופשות משפחתיות, ננסה לענות כאן על השאלה - כיצד נוכל להיות בטוחים שאנחנו מזמינים צימר ראוי, מתאים ומושלם ממש עבור החופשה המשפחתית הקרובה שלנו? להלן כמה נקודות בסיסיות שכדאי לקחת בחשבון בדרך למציאת הצימר המומלץ והמתאים ביותר עבור החופשה המשפחתית שלכם.

בחירת האזור הכללי בו מעוניינים עבור החופשה

בעוד ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של צימרים מומלצים ואיכותיים פחות או יותר בכל אזור ואזור בארץ, כדאי שהצעד הראשון שלנו לקראת מציאת הצימר המושלם עבור החופשה המשפחתית שלנו יהיה קבלת החלטה בנוגע לאזור הכללי בו אנו מעוניינים לנפוש. רמת הגולן, הגליל העליון או המערבי, עמק יזרעאל, הרי ירושלים, הערבה או כל אזור אחר בארץ - בכל אחד תוכלו למצוא רשימה לא קצרה של צימרים מומלצים ומתאימים, כך שברגע שניסגר על האזור כבר יהיה לנו הרבה יותר קל להתחיל ולהתקדם אל עבר מציאת המקום המושלם

החלטה על סוג הצימר בו מעוניינים

לאחר שהחלטנו על אזור כללי בארץ בו נחפש אחר צימרים מומלצים, כדאי גם להגדיר לעצמנו מהו בדיוק סוג הצימר בו אנו מעוניינים. לשם כך עלינו לדעת פחות או יותר כמה אנשים אנחנו צפויים להיות, כמה מתוכם יהיו ילדים או בני נוער (על מנת שנוכל להחליט כמה חדרים אנחנו רוצים, מי יכול לישון בסלון או עם אנשים נוספים בחדר וכו') ומהו ההרכב המשפחתי הכולל הצפוי לחופשה. כך נצמצם עוד יותר את מגוון האפשרויות העומדות לבחירתנו שכן נדע לחפש אחר צימרים בגדלים ספציפיים יחסית, כאלו המתוכננים להכיל בערך את מספר האנשים וההרכב המשפחתי הצפויים לאפיין את החופשה שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אטרקציות משפחתיות בצימר עצמו

בחופשה המשפחתית השנתית רבים היו שמחים להתפנק ולפנק את המשפחה כולה, גם בבחירת הצימר עצמו. כאשר מדובר בחופשה משפחתית הכוללת ילדים, אטרקציות שונות בצימר יכולות להפוך את השהייה בו, ואת החופשה כולה, למהנה ומוצלחת הרבה יותר. ניתן למצוא כיום מגוון צימרים הכוללים בריכה ו/או ג'קוזי, צימרים המצוידים במשחקי שולחן וחברה מסוגים שונים, צימרים עם אזורים נרחבים יחסית למשחקים והשתוללויות עבור הילדים, צימרים עם גינה ירוקה ומרהיבה וכד'.

במידה ומדובר בחופשה משפחתית אשר אינה כוללת ילדים קטנים (במשפחות בהן כולם כבר יחסית גדולים...), נוכל אולי להתמקד באטרקציות אחרות שנרצה למצוא בצימר ובסביבת האירוח שלנו.

חיפוש צימר מתאים מבעוד מועד

נקודה קטנה וחשובה שחייבים לציין בהקשר זה היא כי מומלץ ביותר לחפש אחר צימר לחופשה המשפחתית שלנו מבעוד מועד, אם אפשר אז ברגע שהחלטנו על תאריכים לחופשה. זאת מכיוון שבמקרה של צימרים איכותיים ומוצלחים במיוחד קיים סיכוי גבוה כי הם יוזמנו וייתפסו כמה חודשים קדימה, כך שמי שייזכר ראשון - ירוויח. אל תהיו שאננים ואל תחשבו שיש לכם את כל הזמן שבעולם - ברגע שמחליטים על החופשה ועל תאריכים התחילו מיד לחפש, גם אם מדובר בעוד חודשים רבים מהיום. זה עשוי לחסוך לכם כסף ולאפשר לכם לבחור את הצימר המתאים והמושלם ביותר עבורכם.

לא לשכוח לשים לב להמלצות ולפידבקים

פידבקים והמלצות של לקוחות קודמים של הצימר מופיעים לרוב באתר דרכו ניתן להזמין את הצימר, ומדובר בכלי חשוב בו כדאי להיעזר על מנת להבטיח כי אתם נופלים על צימר איכותי באמת, עם בעלי בית נחמדים ואדיבים. כמובן שגם המלצות באינטרנט כדאי לקחת בעירבון מוגבל, אך זו בכל זאת דרך לקבל רושם כללי אודות הצימר והאנשים המנהלים אותו, אז שווה להעיף מבט בכל זאת...

לאחר שווידאנו את כל הנקודות הנ"ל וחיפשנו באתר המתאים המציע מאגר רחב, עשיר ומגוון של צימרים בכל רחבי הארץ, נוכל להיות סמוכים ובטוחים כי אנחנו מקבלים את ההחלטה הנכונה, וכי נזמין צימר באמת מתאים ומושלם עבור החופשה המשפחתית הקרובה שלנו.

שתהיה חופשה מהנה!

בשיתוף פמילי צימרים, בשיתוף פמילי צימרים
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully