וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לייצר סביבת עבודה מעוצבת ונוחה באמצעות ריהוט משרדי

בשיתוף יונייטד סיטס, בשיתוף יונייטד סיטס

25.2.2020 / 14:16

תכנון ועיצוב משרדכם באופן מדויק הוא קריטי ובעל השפעה רבה על כל המשתייכים לארגון. בין אם מדובר על השפעתו של המראה העיצובי על העובדים, הלקוחות הקיימים (בפוטנציאל) או הדרג המנהלי, עיצוב ושימוש ברהיטים משרדיים איכותיים ונוחים הוא הבסיס של העסק

לבד במשרד. ShutterStock
משרד/ShutterStock

נקודת ההנחה הראשונית היא שעיצוב המשרד ורכישת ריהוט משרדי מדויק צריכים להשרות אווירה נעימה, קלילה ונינוחה אך יחד עם זאת מקצועית, אסתטית ומשמשת כפלטפורמה לפרודוקטיביות באופן מקסימלי.

כמובן שבעת תכנון המבנה רצוי לדאוג לחלוקת החללים באופן אידיאלי ולשים דגש על החלל הציבורי המיועד לעובדים, וכמו כן על החללים בהם נערכות פגישות עם הלקוחות. אז היכן מתחילים? והאם ניתן להתאים את הריהוט במשרד כך שיתכתב עם אופי החברה? התשובות לשאלות הללו לפניכם.

חלוקה נכונה של החללים והמרחב במשרד

תכנון המשרד וחלליו השונים הוא אבן יסוד בכל הנוגע לאווירה המשרדית המורגשת בו. ראשית, מומלץ לבחון את אופי החברה והצרכים שלה ולאחר מכן להבין כיצד ניתן להתאים ולנצל כל מטר רבוע בצורה האולטימטיבית. מעבר לדרישות הפיזיות החשובות, חשוב לזכור כי גם נושא התכנון והעיצוב מושתת על הערכים של העסק אותם אנו רוצים לשדר לעובדים וללקוחות שלנו.

בחירת ריהוט משרדי מתאים ושימושי

אופיו של המשרד נשען רבות על הרהיטים הנמצאים בו. כך לדוגמא, משרד אשר מעוניין לשדר הצלחה ויוקרה יבצע שימוש ברהיטים יקרים ואילו משרד המעוניין ליצור אווירה משפחתית וחמה יותר יזדקק לריהוט שונה לגמרי.

בחברת יונייטד סיטס תוכלו למצוא קטלוג חדש עבור שנת 2020 ולהתרשם מכל סוגי הרהיטים - החל מכיסאות משרדיים, שולחנות כתיבה ועבודה, כורסאות המתנה, רהיטי עץ, מתכת ועוד. הפריטים שלנו מגוונים ומתאימים לכל סוגי המשרדים כגון משרדי הייטק, משרד עורכי דין ומשרדים משפחתיים קטנים.

כאשר אתם בוחרים את הריהוט שמצא חן בעינכם חשוב לשים לב למספר קריטריונים:

נוחות לצד אלגנטיות - בעת בחירת הרהיטים שימו לב כי אתם נמצאים על קו התפר בין רהיטים אלגנטיים ואיכותיים אך עם זאת אינם משדרים "קרירות". הלקוחות שלכם סופגים המון מהאנרגיות העיצוביות וכאשר ישנו שימוש בפריטים נוחים ובעלי צבעים נעימים ומזמינים אתם כבר במפגש הראשוני נמצאים בנקודה האידיאלית.

מרחב לנשימה - אנשים רבים חושבים כי המשמעות של פריט נוח נמצאת בגודלו וממדיו. חשוב לציין כי בעוד אנו מעוניינים שהעובדים והלקוחות שלנו ייהנו ממרחב על כסאותיהם, כורסאות ההמתנה או על שולחן הפגישות שימו לב כי אינכם חוסמים את הגישה והמעברים בין החללים השונים או בתוכם.

באופן עקרוני, מומלץ לוודא את מידותיהם של החדרים השונים במשרד לפני ביצוע רכישת הפריטים, שכן אינכם רוצים ליצור מצב שמצביע על חוסר פרופורציות בחלל מסוים.

עמידות וטיב החומרים - אין ספק שריהוט משרד שלם הינו הוצאה משמעותית ולכן מומלץ לרכוש רהיטים אשר עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים. בלאי בספות המשרד, שולחן הישיבות או בכסאות המשרד מייצרים תחושת הזנחה כללית ומפני שאינכם מעוניינים לשדר זאת ללקוחות שלכם, הבחירה בפריטים זולים תגרום לכם לרכוש ציוד משרדי לעיתים קרובות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

דגשים עבור רהיטים מדויקים לעובדים

לב ליבה של כל חברה או ארגון עסקי נשען על גבי העובדים שלה. בתור הדרג המנהלי אתם מעוניינים לקבל תפוקה מקסימאלית וכתוצאה מכך להגדיל את המחזורים החודשיים שלכם.

כאשר אתם רוכשים ריהוט משרדי, זכרו שהעובדים במשרד מבלים את מרבית זמנם בישיבה על כסאות משרדיים לצד שולחנות עבודה ובמידה והפריטים אינם נוחים ומאפשרים להם לבצע את עבודתם כראוי התפוקה תהיה בהתאם.

לצורך העניין, כדאי לשים לב שכסא עבור שולחן מחשב הינו בעל כרית נוחה ורכה יחד עם משענת שמאפשרת יציבה נכונה. בנוסף, אופציה של ידית אחיזה המאפשרת שינוי בגובהו של הכסא הינה קריטית שכן העובדים בגבהים שונים.

בנוגע לשולחנות עצמם, זכרו שעליהם להיות עמידים ולשאת משקל רב ולכן טיב החומרים משפיע רבות. מעבר לכך, שולחן אידיאלי זקוק למגירות ושטח אחסון עבור ציוד משרדי ועבור הציוד האישי של העובדים.

בנוגע לשולחן הישיבות, שימו דגש על גודלו שכן עליו להכיל כסאות רבים עבור העובדים בחברה וכמו כן פני המשטח צריך להיות רחב ונוח בעת פריסת מסמכים או במהלך פרזנטציה אינפורמטיבית.

בחירת רהיטים משרדיים זה רק ביונייטד סיטס

ריהוט משרדי והתכונות שבו מסוגלים לייצר השפעה פסיכולוגית חיובית על העובדים והלקוחות שלכם. מראה מסוגנן ומעוצב לצד נוחות ורכות יגרום לעובדים שלכם לחזק את "שריר" המוטיבציה בעוד הלקוחות שלכם ייהנו מתצוגה וויזואלית נפלאה יחד עם אווירה מושכת ומזמינה.

כאחת מחברות הגדולות ביותר במדינת ישראל בכל הנוגע לתחום הרהיטים המשרדיים לארגונים עסקיים, חרטנו על דגלנו לספק ללקוחות המגוונים שלנו את המוצרים האיכותיים ביותר, תוך כדי שימוש בחומרי גלם עמידים וכמובן שימת דגש על הנוחות שמהווה כחלק בלתי נפרד מכל פריט ופריט.

בשיתוף יונייטד סיטס, בשיתוף יונייטד סיטס
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully