וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עונה - מה כדאי לקנות לפני שהעונה נגמרת?

בשיתוף זמש, בשיתוף זמש

25.2.2020 / 12:29

אביב. ShutterStock
אביב/ShutterStock

ככה זה עם החורף הישראלי, עוד לא הספקנו להגיד "וואו, איזה קור!" וכבר העונה הקרה עומדת להסתיים. חנויות ההלבשה וההנעלה הרבות בארץ כבר נערכות לקראת הקולקציה הבאה ומבצעי סוף העונה זועקים מכל מקום. המבחר אדיר - משמלות ערב ועד למגפי עור וההתלבטויות הן רבות. מה כדאי לקנות בסוף העונה ומה עשוי להיות לא רלוונטי כבר לעונות הבאות? כדי לעזור לך לבחור בחוכמה ולמצות את המבצעים השווים עד הסוף, אספנו כמה פריטים ששווה לשים עליהם עין במבצעי סוף העונה.

ז'קטים ועליוניות

הדרך הכי טובה ללכת על בטוח היא להציב בראש את התכליתיות. בעוד שביגוד חורף מובהק עלול לשבת לנו בארון המון זמן וייתכן מאוד שנגלה שהוא כבר לא רלוונטי לנו בחורף הבא, ז'קטים קלים, קרדיגנים ועליוניות יוכלו לשמש אותנו לאורך תקופה ארוכה בהרבה והרבה יותר קל לשלב אותם בטווח רחב של אאוטפיטים שנוכל לבחור לאורך השנה. העונה הזו הביאה איתן כמה קולקציות משגעות ופריטים ייחודיים שלגמרי כאן להישאר ושייקח להם הרבה זמן עד שיתיישנו.

מגפי נשים

תשכחו מיהלומים, מגפיים הם לנצח! לא רק שמדובר בפריט מאוד שימושי, הוא גם אחד מהעמידים ביותר במלתחה שלך וכשמוצאים פיס שווה באמת, הוא מלווה אותך שנים. בהתחשב בעובדה שמגפיים הם גם פעמים רבות פריט יחסית יקר, שווה לפקוח עין אחרי מבצעי סוף עונה של מגפי נשים ולהצליח להניח את הידיים על הפריט שפנטזת עליו כל העונה ועכשיו זמין לך יותר מתמיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הלבשה תחתונה

אי אפשר לדבר על פריטים שתמיד רלוונטיים בלי להזכיר את מה שאיתנו תמיד מתחת לכל השכבות. רשתות רבות מציעות מחירי סוף עונה מפתים מאוד לפריטי הלבשה תחתונה באיכות מאוד טובה. זה באמת הצ'אנס שלך לעדכן את המלתחה ולהכניס כמה דברים חמודים ושווים שתמיד דחית לפעם אחרת או אמרת לעצמך לחכות שהמחירים יצנחו.

תיקים וחגורות

ואם דיברנו על הלבשה והנעלה, בואו נדבר אביזרים. בחירה חכמה ומוקפדת שתוכל ללכת עם הרבה שילובים שיש לנו בארון יתאימו לכל מני עונות ויאפשרו לך ליהנות ממבצע סוף העונה לאורך כל השנה.

בשיתוף זמש, בשיתוף זמש
  • עוד באותו נושא:
  • סוף עונה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully