וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחים בדקו וקבעו, חדרי קריוקי הטובים בארץ

בשיתוף ביטבוקס קריוקי, בשיתוף ביטבוקס קריוקי

25.2.2020 / 10:26

עם חדרים פרטיים בעיצובים שונים ומערכות סאונד מדהימות ביטבוקס קריוקי מסתמן כמקום המושלם להינות מערב קריוקי

ביטבוקס קריוקי. יח"צ,
ביטבוקס קריוקי/יח"צ

הקונספט של חדרי הקריוקי בישראל נפוץ מאוד, לכן החלטנו גם אנחנו שהגיע הזמן לבדוק את חדרי קריוקי אשר מעניקים את השירות והחוויה היוצאים מן הכלל, מתחמים בהם תוכלו לחגוג בכיף אירועי חברה ואירועים מרגשים אחרים, בליווי של מיקרופונים אלחוטיים ולשיר את כל השירים הכי אהובים, בשילוב של מולטימדיה מדהימה ובטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום. המסקנה שעלתה מהבדיקה שערכנו הצביעה על מקום אחד, "ביטבוקס" חדרי קריוקי פרטיים.

רשת "ביטבוקס" חדרי קריוקי פרטיים נוסדה לפני כ 6 שנים, כאשר קודם לכן הבעלים, צליל לינזר ואביחי לינזר, עשו עבודת מחקר מעמיקה על תרבות הקריוקי בעולם ואיך ניתן לשלב אותה בצורה הטובה ביותר בתעשיית הבידור הישראלית.

ביטבוקס קריוקי. יח"צ,
ביטבוקס קריוקי/יח"צ

הסניף הראשון הוקם בעיר פתח תקווה באזור המסחרי "יכין סנטר", היתה זו הצלחה מסחררת, בעקבותיה תוך זמן קצר לאחר מכן, נפתח הסניף השני בכפר סבא, זה ממוקם באזור המסחרי של אושירה מול קניון האושילנד החדש.

באופן טבעי, העיר הגדולה תל אביב לא נשארה מאחור, ובשנה האחרונה נפתח הסניף הגדול ביותר של הרשת, זה משתרע על פני 550 מטרים ברחוב החשמונאים.

קפצנו לביקור בסניף החדש והדבר הראשון שתפס לנו את העין היה החלוקה המסודרת לחדרים פרטיים בגדלים ועיצובים שונים, אלו התואמים את הקו המיתולוגי של ה"ביטבוקס" שעוצבו על ידי מעצב העל תמיר בן ציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ביטבוקס קריוקי. יח"צ,
ביטבוקס קריוקי/יח"צ

החדרים היו נעימים ומתוחזקים היטב, למדנו כי החברות המובילות בשוק אחראיות על הסאונד וההגברה, לכן כשלקחנו מיקרופון לבדיקה ושרנו שירים, הרגשנו כמו זמרים מקצועיים, בזכות האקוסטיקה המושלמת, כאשר העיצובים השונים גורמים לך לא לרצות לעזוב את החדר, כאשר יש חדרים בסגנון דיסקו או מקומות מסויימים בעולם.

שוחחנו עם מספר גדול של לקוחות של "ביטבוקס", שמם שמור במערכת, אשר חגגו במתחמים השונים, כולם סיפרו לנו כי לעומת מקומות אחרים, "ביטבוקס" שמעניקה את החבילה הגדולה המשתלמת מכולן, בין אם מדובר בערב סולידי או כשרוצים לרקוד, לשיר ולהשתגע, הפינוק כולו כולל אוכל ושתייה ללא הגבלה במחירים לכל כיס.

אם גם אתם מתכננים מסיבה או אירוע ורוצים לצאת מהקופסא, רשת "ביטבוקס" מציעה חבילה שלמה ומשתלמת במיוחד, חדרי קריוקי מאובזרים במיוחד, לצד אוכל ושתייה ללא הפסקה, לנו לא נותר אלא להסיר את הכובע ולהגיד, שאפו על איכות שעושה את ההבדל בתחום הפופולרי.

כנסו לאתר הבית ותחוו סיור וירטואלי במקום.
לבירורים והזמנות: 077-9976012

בשיתוף ביטבוקס קריוקי, בשיתוף ביטבוקס קריוקי
  • עוד באותו נושא:
  • קריוקי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully