וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחם ששינה את חוקי המשחק - אתם קונים והילדים נהנים

בשיתוף נינג'ה סטוק, בשיתוף נינג'ה סטוק

25.2.2020 / 10:03

אחת מהבעיות שלנו כהורים לילדים קטנים היא כפולה- כאשר אנחנו צריכים לעשות קניות, איך עושים את זה בזול ובמקביל דואגים לתעסוקה לקטנטנים?

נינג'ה סטוק. יח"צ,
נינג'ה סטוק/יח"צ

מערכת "המומחים" מצאה את הפתרון המושלם להעסקת הילדים בזמן הקניות - "נינג'ה סטוק". מדובר במתחם ענק המשתרע על 1500 מטר ומשלב בתוכו עולם לילדים הכולל מתקן ג'ימבורי של שלוש קומות ומשחקיית וידאו ענקית לילדים.

במתחם קיים סטוק ענק שבו ניתן להשיג מוצרים רבים ומגוונים במחלקות השונות- יצירה, צעצועים, מחלקת תינוקות, מחלקת ימי הולדת, מחלקת ציוד משרדי ולבית הספר, כלי עבודה, חומרי ניקיון, פתרונות אחסון מפלסטיק, מחלקת חד פעמי עשירה, עונות (מוצרים עונתיים בהתאם לחגים, מועדים ותקופות בשנה), טקסטיל וביגוד, מחלקת אפייה, מחלקת פארם, אקססוריז לבית ולגינה, מוצרים להפתעות לימי הולדת ולגנים עד 5 שקלים במגוון רחב, מחלקת ריהוט עשירה הכוללת ריהוט דקורטיבי, ריהוט לגן ולבית ועוד.

אחד מהמפיקים של צוות "המומחים" יצא לקניון בשכונה הירוקה בכפר סבא, שם נמצא המתחם, ואלו הרשמים שהביא עימו מהשטח.

נינג'ה סטוק. יח"צ,
נינג'ה סטוק/יח"צ

לעיר כפר סבא הגעתי ביום שלישי אחר הצהרים, מרחק 2 דקות נסיעה מצומת רעננה צפון, נמצא קניון כפר סבא הירוקה. בקומה 1- נמצא מתחם הנינג'ה סטוק והרעיון שעומד מאחוריו הוא כפול.

מצד אחד ההורים יכולים להסתובב ולערוך קניות במחירים משתלמים במיוחד, בזמן שהילדים עושים חיים בעולם הילדים. בנוסף,
לאלו ששוברים את הראש איך לחגוג יום הולדת לילד או לילדה, במתחם קיים חדר יום הולדת עם אופציה לחבילת יום הולדת אטרקטיבית לילדים הכוללת כיבוד, הפתעות, הפעלה, ג'ימבורי מיוחד ואטרקציות נוספות ומיוחדות.

רחלי בן עטר, לקוחה שפגשנו בחנות, בת 33 מהוד השרון, מספרת "מאז שנינג'ה פתחו את המקום אני עושה את כל הקניות שלי רק כאן. קודם כל כי יש כאן הכל, דבר שני בגלל המחירים הזולים, ובעיקר כי בזמן שאני קונה, הילדים שלי עושים חיים בג'ימבורי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נינג'ה סטוק. יח"צ,
נינג'ה סטוק/יח"צ

החוויה המיוחדת של ימי ההולדת במתחם הנינג'ה היא משתלמת במיוחד בהשוואה לחבילות אחרות- רק 999 שקלים ל"חבילת הכל כלול" שווה ואטרקטיבית במיוחד.

לסיכום, מערכת "המומחים" ממליצה בחום להגיע לנינג'ה וליהנות מכלל הדברים שיש למקום להציע. מבטיחים שלא תתחרטו!

נינג'ה סטוק- המותג שחותך את המחיר- קניון כפר סבא הירוקה בקומה -1 בצמוד לשופרסל.
ליצירת קשר: 054-6101096

עמוד הפייסבוק

בשיתוף נינג'ה סטוק, בשיתוף נינג'ה סטוק
  • עוד באותו נושא:
  • סטוק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully