וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלידת המסטיק ששינתה את פני המשפחה

בשיתוף גלידת שפרעם, בשיתוף גלידת שפרעם

25.2.2020 / 9:05

במסגרת כתבות התחקיר של מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק ותיקים במדינה, התרגשנו לגלות גלידריה אשר פעילה עבר מעל ל 80 שנה!

גלידת שפרעם. יח"צ,
גלידת שפרעם/יח"צ

רשת מרשימה שהיא גאווה של עיר שלמה, גלידת שפרעם. קפצנו לבקר במקום ולטעום מהטעמים המופלאים שהיא מייצרת, חזרנו מוקסמים. גלידה שפרעם היא בית העסק המזוהה ביותר עם העיר שפרעם, הן עבור התושבים המקומיים והן עבור המבקרים מבחוץ, מותג שהפך חלק בלתי נפרד מהגאווה המקומית.

מדובר בעסק משפחתי של משפחת זייתון, מי שהחלה לייצר גלידה בבית המשפחה עוד בשנת 1939 היתה הסבתא. הטעם הראשון היה בעל מרקם מיוחד שהזכיר טעם של מסטיק, תוך זמן קצר זה עשה לעצמו שם מיוחד ומשם הדברים התגלגלו, כיום מי שמנהל ומריץ את העניינים אלו בני הדור השלישי והרביעי.

כאשר הגענו למקום גדשו אותו לקוחות רבים, משפחת רבינוביץ' מנשר סיפרה לנו, "אין עוד גלידה כזו בעולם, טעמים ייחודים שאפשר למצוא רק פה, פשוט דברים יוצאים מן הכלל, כולל קינוחי הגלידה מיוחדים על צלחת, הילדים פשוט משוגעים על זה ולכן אנחנו משתדלים להגיע לפה לפחות פעם בשבוע".

גלידת שפרעם. יח"צ,
גלידת שפרעם/יח"צ

מה שבני המשפחה לא ידעו, זה כי הקינוחים המדוברים מבוססים על ממתקים ומעדנים מזרחיים מיוחדים כגון לילות ביירות, בורמה, גלידת כנאפה וגלידת שומשום, זאת למדנו מבעלי המקום, מדובר באנשי מקצוע יצירתיים במיוחד בכל הקשור לגלידות ולחדשנות.

הגיע גם זמן הטעימות שלנו ובחרו בשתי מנות. הראשונה גלידת בורמה, גלידת פיסטוק וקדאיף, שילוב עם וניל, קרם פיסטוק ושערות קדאיף, כל הטעמים השתלבו בהרמוניה שיצרה חגיגה מתוקה ואיכותית.

המנה השנייה היתה גלידת כנאפה, מדובר בהכלאה חמה וקרה של גלידה על בסיס גבינה עם קדאיף ומרכיבים נוספים, בשילוב כנאפה חמה אותה אופים במקום, הדבר המופלא במנה הזו הוא מרכיב הגבינה בגלידה עצמה והאופן שבו משתלב בתוך המנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גלידת שפרעם. יח"צ,
גלידת שפרעם/יח"צ

שאלנו את הבעלים מה הטעם האהוב עליהם מבין המבחר הגדול, והתשובה הייתה, "הכי הרבה אנחנו אוהבים את גלידת שפרעם המקורית הנקראת "מוסטקה", עם בוטנים טריים, בטעמי וניל ארומטי ולימון מרענן. המוסטקה שזה בעצם מסטיק בערבית, היא גלידה בשילוב שרף עצים טבעי ומיוחד, שגדל באי קיוס ביוון, הוא זה שמקנה מרקם מסטיק למנה ויש לו תכונות בריאותיות ידועות שמסייעות למערכת העיכול, זו לא גלידה מתוקה מדי אלא בעלת טעם רענן וייחודי.

אם לא יוצא לכם להגיע לשפרעם ואתם חפצים מאוד לטעום, יש שני סניפים נוספים, בעיר נצרת ובכפר יאסיף.

גלידה שפרעם, המקום בו עושים גלידה ביתית וייחודית כבר 80 שנה, כבוד למגזר וכבוד למדינה.

טלפון ליצירת קשר: 04-9865428

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף גלידת שפרעם, בשיתוף גלידת שפרעם
  • עוד באותו נושא:
  • גלידה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully