וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא עוגיה, הקונדיטוריה וקפה ששמה את העיר חריש על המפה

בשיתוף סבתא עוגייה, בשיתוף סבתא עוגייה

25.2.2020 / 8:54

מערכת "המומחים" עקבה אחר ההתפתחות הקולינרית של העיר חריש, ומי שתפסה לנו את העין כאחד המקומות המעניינים הייתה "סבתא עוגיה"

סבתא עוגייה. יח"צ,
סבתא עוגייה/יח"צ

חריש היא אחת הערים המדוברות ביותר בשנים האחרונות, העיר החדשה ביותר בישראל אשר ממוקמת בסמוך למחלף עירון של כביש 6. כמו כל עיר שמכבדת את עצמה, טיבה נקבע גם על ידי מקומות הבילוי והאוכל אשר נמצאים בה.

מספר מפיקים חברי המערכת ביקרו בעיר ובקונדיטוריה וקפה "סבתא עוגייה" מספר פעמים במהלך החודשים האחרונים, אלו הממצאים אשר תפסו את החך שלהם.

"סבתא עוגיה", שם מקורי ויוצא דופן לקונדיטוריה-קפה , מקור השם נמצא בסיבה מיוחדת ומתוקה במיוחד מסביר אליאור , הבעלים. "רבים שואלים אותי מה מקור השם 'סבתא עוגיה'. ובכן, זו אמא שלי וזהו השם שהמציאו לה הנכדים, הילדים שלי, בגלל סיבה מיוחדת אבל די פשוטה לילדים, היא אופה עוגיות ללא הפסקה.

סבתא עוגייה. יח"צ,
סבתא עוגייה/יח"צ

"אמא שלי היא אלמנת צה"ל. בגיל 21, אהוב ליבה, שמעון דהן ז"ל, נפל במלחמת יום הכיפורים והשאיר מאחוריו תינוקת בת שבועיים, מירב, אחותי הגדולה. גדלנו בבית שבו היה כאב תמידי, אך למרות זאת אימי חינכה אותנו לאהבת העם והארץ. את כספי הפיצויים שקיבלה אימי מהמדינה, היא העבירה לאחיה, לטובת פתיחת קונדיטוריה, וב 1976 שלושת האחים פתחו מקום למתוקים שעשה היסטוריה והפך להיות למוסד חי וקיים עד היום, לאורך השנים אני הייתי מסתובב להם בין הרגליים מאז שהייתי בן 8, תוך כדי תנועה הם נתנו לי יד חופשית ללמוד ולעשות הכל.

"התחלתי מלמטה, משטיפת הכלים והמגשים, דרך שקילת בצק, סידור תוצרת , אפייה ועוד. החינוך לאהבת הארץ ולאפייה שינקתי מילדות, ולאחר שעשיתי דיפלומה בשטח בכל הנוגע לאפייה, זה היה אך טבעי שאפתח את המאפייה שלי בעיר חדשה שקמה בישראל (בכל זאת לא כל יום בונים במדינה שלנו עיר מכלום) וזו סבתא עוגיה. מה שמרגש אותי במיוחד הוא שכל לקוח שנכנס למאפייה שלנו עוזר לנו להגשים את החלום שהפך למשימה, ליצור עסקים ותוך כדי ליישב ולהפריח את הארץ, לכן אני מזמין את כל מי שלא מכיר, לבוא לטעום וליהנות ועל הדרך לבקר ולהתרשם מהעיר החדשה והנפלאה ולעזור לנו להגשים את החלום, את המשימה".

בכל הביקורים שלנו בקונדיטוריה-קפה "סבתא עוגיה" התרשמנו מאוד מהמגוון הגדול של המוצריםץ ישנו תמהיל מוצרים מלא, בייחודיות מלאה, הכל מיוצר בעבודת יד, ממש כמו פעם, וביופי ואיכות שהיתה שמורה עד לא מזמן למקומות ידועים באזור תל אביב גוש דן . כל אלו כוללים: מגוון ענק של מאפים, מאפים צרפתיים מסורתיים קלאסיים, מגוון רחב של לחמניות, לחמי מחמצת שאור ממגוון קמחים מלאים , עוגות ראווה ועוגות מעוצבות בהתאמה אישית , קולקציית עוגות שמנת ועוגות שמרים (אפילו שטרודל מסורתי) עוגיות ביתיות, סוגים רבים של חלות. עוד ראינו שכחלק ממגמה ישנם מספר רחב של מאפים המותאמים לקהל הטבעוני, כמו כן ישנו דגש על התאמה של מוצרים לבעלי רגישויות שונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סבתא עוגייה. יח"צ,
סבתא עוגייה/יח"צ

ישנה הזמנה במקום גם של ארוחות כגון: סלטים, כריכים טריים שמכינים מיד עם ההזמנה כמובן מלחמים שנאפים במקום -אחד הכריכים הידועים והמבוקשים הוא בכלל כריך "השקשוקה", שכמו כל התוצרת מיוצר במקום ממרכיבים טבעיים וטריים, עם תיבול ייחודי למקום עם הטעם של אמא, הלו היא "סבתא עוגיה" כמובן. ולא פחות חשוב הקפה המשובח אשר נטחן במקום ומוגש בדקדוק, כך שלא הפתיעה אותנו העובדה שבכל ביקור שלנו במקום, פגשנו לקוחות חוזרים מחד ומאידך לקוחות מחלקים נוספים באזור שבאים במיוחד כולם שמעו על השם וטעמים מיוחדים ש"סבתא עוגיה" מציעים.

הייחודיות של המאפים באה לידי ביטוי בצורה מרשימה למדי - אין שימוש בחומרים משמרים, אין תוספים, הכל מיוצר במפעל המשפחתי ונאפה במקום. הלחמניות, ביניהן לחמניות כוסמין מותאמות לילדים והפיתות הן במשקל יחסית גבוה לשוק במטרה לתת רמת שובע גבוהה יותר ורמת סוכר נמוכה יותר, כך שבמחשבה על ילדים, הם יכולים ליהנות מארוחת בוקר של כריך בריא ולשבוע לאורך זמן.

בשיחה שלנו עם הבעלים אליאור, על תפיסת עולמו הוא שיתף אותנו, "תפיסת העולם שלי היא להנגיש איכות, כאשר איכות גבוהה היא סטנדרט. מאוד משנה מה אנחנו וילדינו אוכלים אפילו אם זו "לחמניה פשוטה" . בשביל לקבל מוצר מצוין, אפשר לשלם פחות ולא להתפשר, אפשר לקבל פרימיום במחיר נגיש, אפשר וצריך לקבל את זה בכל מקום בארץ והמטרה שלנו לגרום לכמה שיותר אנשים ליהנות ולצרוך איכות גבוה, בדגש על טעם שגורם לך לרצות עוד. בנוסף, כעסק מהראשונים שקמו בחריש חשוב לנו להיות חלק מתדמית העיר ואף להיות חלק, פעיל בבניית הקהילה המדהימה שנרקמת כאן".

"סבתא עוגיה", מצאנו קונדיטוריה וקפה אחרת שבה לכל מוצר יש תעודת אחריות, על האיכות והטעם, שביעות הרצון שלנו הייתה מושלמת!! יש מקומות מצוינים מחוץ לתל אביב אנחנו יודעים, ויש מקום מצוין בחריש.

טלפון ליצירת קשר: 04-8774050

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף סבתא עוגייה, בשיתוף סבתא עוגייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully