וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'טסרבר בע"מ - שחקן חדש מצטרף לשוק הדומיינים בישראל

בשיתוף ג'טסרבר, בשיתוף ג'טסרבר

24.2.2020 / 15:38

רשם דומיינים חדש נולד. היום מצטרפת באופן רשמי חברת ג'טסרבר בע"מ לשוק מכירת הדומיינים (שמות מתחם לאתרי אינטרנט), כרשם דומיינים ישראלי מוסמך. מנכ"ל החברה אלי אלום אמר: "אני גאה בג'טסרבר ובצוות העובדים על ההשקעה והעבודה הקשה שהביאה אותנו עד הלום"

ג'טסרבר בע"מ. ג'טסרבר בע"מ,
ג'טסרבר מקבלת אישור לרישום דומיינים/ג'טסרבר בע"מ

איגוד האינטרנט הישראלי הסמיך באופן רשמי את ג'טסרבר כרשם דומיינים והחברה כבר נמצאת בעיצומו של השקת השירות החדש. הרחבת פעילותה של ג'טסרבר כרשם דומיינים מוסמך של איגוד האינטרנט הישראלי, תאפשר לה להציע ללקוחותיה רישום של דומיינים ישראליים בסיומת IL., ותיתן מענה לביקוש לדומיין הישראלי (ל-77% מהעסקים הגדולים (מעל 100 עובדים) יש כיום דומיין ישראלי). תהליך קבלת ההסמכה מאיגוד האינטרנט דרש עמידה בקריטריונים טכנולוגיים ושירותיים, והצריך מג'סרבר השקעת משאבים, עמידה בסטנדרטים גבוהים מאד של אבטחת מידע ומילוי קפדני של נהלי איגוד האינטרנט הישראלי בכל שלב.

בפגישה שנערכה בין מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי יורם הכהן לבין מנכ"ל ג'טסרבר אלי אלום, בירכו השניים על הצעד הפותח את השוק הישראלי לתחרות נוספת. יורם הכהן אף שמח על "הטמעת אלמנטים של אבטחה כגון DNSSEC ואימות דו-שלבי (2FA) כחלק בלתי נפרד מהשירות אשר תספק ג'טסרבר", לדבריו.

ג'טסרבר היא חברה כחול לבן אשר מתמחה כבר משנת 2006 באחסון שרתים וירטואליים (VPS), אחסון אתרים ואחסון שרתים פיזיים. החברה מספקת את שירותיה בארץ, באירופה ובארה"ב. ג'טסרבר החלה כחזון של המנכ"ל והבעלים אלי אלום, אשר במשך שנים בנה ופיתח בעצמו ויחד עם צוות החברה, סל שירותי אחסון אתרים הכולל לא רק מאפיינים טכנולוגיים מתקדמים ואבטחת מידע מחמירה, אלא גם שירות לקוחות שהינו הדגל המתנוסס מעל ג'טסרבר כבר מיום היווסדה.

בישראל לא קיימת תחרות אמיתית על תשתית אינטרנט, רישום דומיין לעומת זאת, הינו שוק תחרותי. כאשר חברות מתחרות זו בזו על מחיר שמות הדומיינים ועל שירות הלקוחות, מחירי רישום הדומיינים נשארים נמוכים ואף עשויים לרדת במשך הזמן, בה בעת שרשמי הדומיינים המוסמכים מפתחים מוצרים ושירותים חדשים עבור קהל הלקוחות שלהם.

ג'טסרבר תמכור במחירים תחרותיים דומיינים בסיומות: co.il, org.il, org, net, com ותספק שירות העברת דומיינים לניהולה, ניהול שוטף של שמות הדומיינים וכן, אבטחת דומיינים בסטנדרט הגבוה ביותר. בג'טסרבר רואים קשר הדוק בין הניסיון העשיר שצברה במהלך שנים של מכירת שירות אחסון אתרים ותמיכה טכנית בלקוחות החברה, לבין מכירת שמות דומיינים המהווים, יחד עם אחסון אתרים, מוצרי בסיס להקמת אתר אינטרנט וניהולו. בחברה מציינים כי המהלך להיכנס לתחום מכירת שמות דומיין הינו טבעי ומתבקש עבור חברה בסדר הגודל ונפח הפעילות של ג'טסרבר. כמו כן, תאפשר ג'טסרבר ללקוחותיה לשמש כמשווקי מישנה למכירת דומיינים (Resellers) וכך להרוויח גם הם ממכירת שמות דומיין.

עבור ארגונים ובעלי עסקים, שם העסק אינו השם היחיד שחשוב בכל הקשור להשגת רמות הצלחה גבוהות. בחירת שם דומיין נכון עבור אתר האינטרנט של הארגון או בית העסק חשובה לא פחות בעת הקמתה ובניית חברה שלא רק משיגה את המטרות שהיא מציבה לעצמה, אלא למעשה עולה על הציפיות. בחירת שם דומיין מתאים תשפיע על נוכחות האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, תשפיע על מוניטין ומיתוג האתר בקרב המשתמשים בו ובקרב משתמשים פוטנציאליים ובסופו של יום - תשפיע על הרווחיות ואפשרות הגדילה של הארגון או בית העסק.

כמיטב המסורת מבית ג'טסרבר, צוות התמיכה של החברה נכון תמיד לסייע ללקוחותיו בבחירת שם דומיין נכון ומוצלח! בג'טסרבר תוכלו לנהל לא רק את מערך אחסון האתר שלכם, אלא גם את הדומיין או הדומיינים שתרכשו דרך החברה.

בשיתוף ג'טסרבר, בשיתוף ג'טסרבר
  • עוד באותו נושא:
  • דומיין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully