וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חווית חושים וטעמים של שף וקונדיטוריה שעשו לנו נעים בלב

בשיתוף אלפסי גריל וחברים, בשיתוף אלפסי גריל וחברים

24.2.2020 / 15:20

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר שפים פרטיים, הגענו גם לשף פרטי נתנאל, שף לאירועי גריל, זאת לאחר המלצה חמה של אחד מחברי המערכת עצמה שקבע חד משמעית, הוא שווה כתבה. עורך המערכת שמע והחליט לתת לו את הבמה והנה היא לפניכם

נתנאל אלפסי ואוריה חן. אנחלה גרסיה,
נתנאל אלפסי ואוריה חן/אנחלה גרסיה

את נתנאל אלפסי ובת זוגתו אוריה חן יצא לי לפגוש בפעם הראשונה ביום הולדת 50 של חבר טוב, הם הגיעו לשם כאחראים על הארוחה החגיגית ואני הוקסמתי לראות את שניהם פועלים במטבח, כמו שני רקדנים שבתיאום מושלם הוציאו מטעמים ופינוקים טעימים.

את העסק הפרטי הקימו אוריה ונתנאל לפני שנה לאחר עשור שלם בו נתנאל עבד כשכיר במטבחים ומסעדות בשריות, ביחד איתם נמצא גם האח הקטן מתן שהינו חלק בלתי נפרד מהעשייה.

הטריגר להקמת העסק היה הרצון לתת לאנשים חוויה של חומרי גלם איכותיים וטריים מבלי לשבור קופת חיסכון, במקום בו הם מרגישים הכי בנוח.

אלפסי גריל וחברים. יח"צ,
אלפסי גריל וחברים/יח"צ

התפריט מבוסס על מגוון של בשרים איכותיים, סלטים הנחתכים במקום ולסיום שולחן קינוחים שהוא בגדר אמנות לחך ולעין.

הקונספט בנוי כך, הגשה של פלטה עם שפע של בשרים כשרים למהדרין למרכז שולחן במטרה לתת לאנשים את האפשרות לטעום הכל מהכל, כך שיכולים להתנסות במגוון בשרים ולא רק במנה ספציפית כאילו היו במסעדה רגילה.

אוריה ונתנאל עובדים ומגיעים לכל רחבי הארץ, כאשר פגשתי אותם לשיחה הם הודו כי בעצמם לא האמינו כמה מהר העסק יתפוס, כאשר קצב ההזמנות מסחרר והיום, כשנה לאחר ההקמה הם כבר רשמו לעצמם לא מעט לקוחות חוזרים לאירועים נוספים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אלפסי גריל וחברים. יח"צ,
אלפסי גריל וחברים/יח"צ

שאלתי את אוריה, איך העובדה שהם בני זוג משפיעה על העבודה, היא הסבירה, " העובדה שאנחנו בני זוג בחיים עוזרת לנו להביא את ההרמוניה ואווירת הביחד הנינוחה גם לאוכל ולאירועים שאנחנו עושים. מה גם שיש בינינו חלוקת תפקידים ברורה, נתנאל, ביחד עם אחיו מתן על הבשרים ואני עם המתוקים".

אוריה, קונדיטורית מוכשרת כאמור אחראית על הקינוחים, המומחיות שלה באה לידי ביטוי גם כשמבינה שמבינה מה צריך אחרי ארוחת בשרים כבדה, לכן דואגת לקינוחים קלילים ומגישה אותם בהגשה מעוררת חשק, ממש כמו ציור, הכל מונח ופרוס על השולחן כל פעם בצורה שונה על מנת ליצור אלמנט של הפתעה.

כאשר מדובר באירועים גדולים, הצמד דואג להביא אנשי צוות מקצועיים נוספים שמחוברים לערכים אותם הם מבקשים להנהיג. בתחקיר שערכתי הגעתי גם ללא מעט לקוחות, על מנת שאוכל להביא קולות נוספים, אלו היו מאוד מחמיאים, אחת מהן, אורית אלון מגן יבנה, סיפרה לי, "עם התרחבות המשפחה והנכדים שנכנסו לחיינו, אנחנו כבר לא נהנים לשבת במסעדה, כלתי העלתה את הרעיון להזמין שף פרטי הביתה ולשמחתנו זכינו שיהיו אלה נתנאל יחד עם זוגתו אוריה. היה פשוט תענוג, הנכדים יכלו להתרוצץ חופשי, אנחנו נהנינו מאוכל טעים ואווירה נינוחה, הרגשנו שאוריה ונתנאל הם חלק מהמשפחה ואני כמארחת יכולתי לשבת וסוף סוף ליהנות מהמשפחה שלי בלי להתעסק בכלום, אני ממליצה בחום".

מה לגבי המשך הדרך ומעבר לחתונה?

בימים אלו נתנאל ואוריה כבר מעבירים סדנאות גריל לארגונים וחברות, כאשר שוקלים לעשות זאת גם עבור אנשים פרטיים לאור דרישה לפעילות משפחתית פעילה ומגבשת.

בכל הנוגע לתפריט, נתנאל דואג לרענן אותו לפי עונות השנה, כבר שבקרוב מאוד לקראת האביב אפשר יהיה ליהנות מתפריט חדש ומלהיב.

היה לי את העונג לפגוש שוב זוג מקסים, מקצועניים עם ידיים של זהב שיודעים להנעים כל אירוע ולהפוך אותו לטעים.

ליצירת קשר: 052-3392584

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אלפסי גריל וחברים, בשיתוף אלפסי גריל וחברים
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully