וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שתסייע לבני דור ה-Y למצוא כיוון

בשיתוף יונית טרנר, בשיתוף יונית טרנר

24.2.2020 / 15:04

רבים מהצעירים היום מתקשים למצוא כיוון בחיים ולהגיע אל האושר. יונית טרנר החליטה לעזור להם

יונית טרנר. יח"צ,
יונית טרנר/יח"צ

בשנים האחרונות לא מעט מהחבר'ה הצעירים, בגילאים של תחילת שנות ה-20 ועד אמצע ה-30, הולכים לאיבוד ולא מאושרים, כאשר הם מתלבטים בין הקריירות השונות ומחליפים בתדירות גבוהה אהבות, כאשר מגיעים בכל כמה חודשים לצומת דרכים אחת ושנייה, אך מתקשים להגיע למטרה.

על מנת לעזור לדורות ה-Y וה-Z המבולבלים, במערכת "המומחים" החלטנו לעשות מעשה, לחפש אחר אנשי המקצוע השונים, כאלה שחושבים ופועלים מחוץ לקופסא, על מנת להביא לקוראינו הצעירים את מי שיכולים להקל עליהם את החיפושים.

לאחר בדיקה שארכה שבועות ספורים, שם של אשה אחת צד את עינינו מספר פעמים, יונית טרנר שמה, מאמנת צעירים להצלחה בחיים.

יונית טרנר. יח"צ,
יונית טרנר/יח"צ

לאחר 35 שנות עבודה במגזר הציבורי והעסקי, החליטה יונית לעשות מעשה ואת הקריירה השנייה שלה החליטה להקדיש לאימון צעירים, כאשר רואה בהם את המנהיגים ופורצי הדרך הבאים.

מכיוון שמדובר בדורות אשר חשופים לעשרות פיתויים בו זמנית, הדבר מקשה עליהם בתהליך קבלת ההחלטות, לפרצה החסרה הזו יונית נכנסה, כאשר היא עורכת בקליניקה שלה סדנאות של העצמה, מוטיבציה והיכרות עם המשאבים הפנימיים.

הגענו אל הקליניקה שלה על מנת להכיר אותה ואת דרכי העבודה שלה מקרוב, זו נמצאת בנס ציונה. למדנו כי ישנן סדנאות של שלושה מפגשים או אימון אישי בקבוצה של עשר עד שניים עשר משתתפים, "בטיפול הקבוצתי יש עוצמה נוספת", סיפרה לנו יונית, "חיבור בין המשתתפים כולם, כאשר תומכים ומעודדים האחד את השני".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יונית טרנר. יח"צ,
יונית טרנר/יח"צ

מי בעיקר החבר'ה שמגיעים אליך שאלנו. "בעיקר צעירים בגילאים 22 עד 35, מבולבלים, מתקשים לבחור בין שלל האפשרויות, נמצאים בנקודה קריטית בחייהם שלהם, כאשר מתלבטים אם לבחור במה שמצפים מהם או במה שהם באמת רוצים, כאשר לפעמים הם אפילו בעצמם לא מצליחים להבין מה באמת הם רוצים".

יונית מאמנת לפי מודל שהיא פיתחה: "לדעת, לקום לעשות", מדובר בשיטת אימון מאוד תכליתית שנועדה להגיע ו"לגעת" בצעירים חסרי הסבלנות, כי זה אחד הדברים שמאפיינים אותם יותר מכל דבר אחר.

יונית הפנימה כי הצעירים של היום מתמודדים טוב יותר כאשר מבינים ישר ולעניין מה הת'כלס, לכן השיטה שלה תכליתית כאשר רותמת אותם לפעולה עכשווית ברורה ומובנת.

מה שעושה את יונית לאשת מקצוע ייחודית זו העובדה שגם היא עברה תהליך דומה כאשר היתה צעירה, "אבא שלי היה רואה חשבון והכריח אותי ללמוד את המקצוע גם כן, בשלב מסויים פשוט ברחתי מזה, זה פשוט לא היה בשבילי, אבל עברו מספר שנים עד שאזרתי אומץ לעשות מעשה והיום אני מנסה לעזור ולקצר לאחרים את תהליך האומץ.

"לפעמים הורים מרוב שהם רוצים לעזור הם בעצם מקשים ומעיקים, כאשר יש מרחק בין הצעירים של היום לבין המילה רוצה. גם אם הם אינם רואים את ההורים שלהם בחדר, הם מרגישים אותם ולוקח להם זמן להשתחרר מההרגשה שחייבים לרצות את ההורים ולא את עצמם".

ולא רק לחבר'ה הצעירים אשר מחפשים דרך ועצה יונית פונה, גם עבור עמיתיה היא פיתחה שיטת עבודה חדישה. זו מבוססת על ערכת קלפים מיוחדת המאפשרות לגעת בכל תחומי החיים.

תהליך העבודה על הקלפים מאפשר למטפל ולעומד מולו לנתח, לראות ולהבין את הדברים בצורה בהירה, זהו כלי מצויין שמאמנים, מטפלים, יועצים, מנהלים, אנשי חינוך ואפילו הורים, יכולים להוסיף לארגז הכלים כאשר עומדים ועובדים עם הצעירים.

ליצירת קשר: 054-3060254

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף יונית טרנר, בשיתוף יונית טרנר
  • עוד באותו נושא:
  • קריירה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully