וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היתה לנו חוויה מרעננת בסניף החדש של מסעדת פינת הצלע המפורסמת

בשיתוף פינת הצלע, בשיתוף פינת הצלע

24.2.2020 / 14:46

פינת הצלע היא אחת המסעדות הידועות והמצליחות ביותר בישראל, כזו שחרטה על דגלה איכות וטעמים מיוחדים של גריל בשרים והמטבח הבוכרי. כעת היא פותחת סניף נוסף

פינת הצלע. יח"צ,
פינת הצלע/יח"צ

ב-15 השנה האחרונות הגיעו אל מסעדת פינת הצלע שבחולוןכבר מאות אלפי סועדים מרוצים ונאמנים. במהלך השנה האחרונה, נפתח סניף שני וחדש - אליו שלחנו מפיק ומפיקה של מערכת "המומחים", לתהות על קנקנו, אלו הרשמים שלהם.

כאשר הגענו למסעדה נשארנו המומים בדקה הראשונה. היה שווה לבוא לכאן רק כדי להתרשם מהנראות המזמינה של המסעדה מבחוץ, האורות שבקעו מתוך הוויטרינות המרשימות ושלט הניאון שידרו לנו דבר אחד, קלאס.

נכנסו למסעדה בטוחים כי אנחנו הולכים לקבל מעדני מלכים, מבט מהיר בתפריט עשה לנו תאבון גדול, תפריט שכולו גריל בשרים ישראלי עם מאכלים בוכרים.

פינת הצלע. יח"צ,
פינת הצלע/יח"צ

אנחנו בחרנו להתחיל עם שני מרקים שונים, דושפרה, מרק עם כיסוני בשר עטופים בבצק ומרק לגמן, מרק עם אטריות.

צמרמורת עברה לנו בגוף כאשר המרקים החמים ירדו לנו בגרון ומילאו לנו את הנשמה ברוגע, טעמים עוצרי נשימה ממש, מהסוג שגורם לך לרצות שהגשם לא יפסיק על מנת שנוכל לקבל עוד ועוד מהנוזל החמים והטעים.

לאחר החוויה הזו, הזמנו לשולחן את ה"גוז'גיזה" המפורסם, מאפה בתנור במילוי בשר טלה עם בצל ותבלינים ובציפוי שומשום וקצח, "אושפלוב" שהוא תבשיל אורז אופייני שהגיע עם בשר וגזר.

הבשרים היו רכים וטעימים, הבצק של הכיסונים היא בנוי נכון מבחינת קיפולים, כך שתפסו את הצבע והפריכות הנכונים.

לא יכולנו שלא להירגע. כך גם שולחן סועדים שישב לידנו ובדיוק סיימו את הארוחה ועמדו ללכת. מיכל פרוכטר סיפרה לנו, "הרגע חגגנו יום הולדת במסעדה והיה אירוע מאוד מרשים, האוכל היה מעולה ובשפע, השירות יוצא מן הכלל, לנו אין ספק שנבוא שוב ונביא איתנו עוד חברים".

חזרנו אנחנו לתפריט, אל מנות הבשרים והדגים ששמים על גריל ישראלי, הזמנו צלעות כבש ולאחריהן רצינו להודות לשף של המסעדה, לא קל לדעת איך לטפל נכון בצלעות, אבל הן היו מעדן מעולם אחר, נימוחות בפה בצורה בלתי רגילה ממש.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פינת הצלע. יח"צ,
פינת הצלע/יח"צ

אגב, כל הארוחה כולה הייתה מלווה ב-15 סוגי סלטים טריים ועסיסים, כאשר הלאפות שהוגשו לנו יצאו באותו הרגע מהתנור במקום.

מי שרוצה לעשות אירוע שבו האורחים שלו יהנו מאותם המטעמים יכול ובגדול, ישנו במקום מתחם VIP, המקום מכיל עד 50 אורחים, כאשר ישנה מערכת הגברה, תאורה ומקרן.

פינת הצלע, רחוב השקמה 2 באזור,מסעדה כשרה מטעם בד"צ בית יוסף, כזו שעושה כבוד לגריל הישראלי ולטעמים של המטבח הבוכרי האותנטי, שירות אדיב, מחירים עממים, לנו היתה חוויה מושלמת.

"פינת הצלע", השקמה 2 אזור
לבירורים והזמנות : 03-6540363

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פינת הצלע, בשיתוף פינת הצלע
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully