וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז השירות לרכב נבעה, המקום הבטוח לרכב שלך!

בשיתוף מרכז השירות לרכב נבעה, בשיתוף מרכז השירות לרכב נבעה

24.2.2020 / 14:07

במסגרת כתבות התחקיר של מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק ותיקים בתחום הרכב, הגענו ל"מרכז השירות לרכב נבעה", מוסך אשר החל דרכו בשנת 1984, הוקם על ידי יצחק נבעה ומנוהל ע"י שני בניו מתן ואור

מרכז שירות נבעה. יח"צ,
מרכז שירות לרכב נבעה/יח"צ

קפצנו ל"מרכז השירות לרכב נבעה" להתרשם מקרוב מאיש עבודה ותיק. חזרנו מוקסמים ממי ששומרים על הגאווה ואמינות של מקצוע שצבר סטיגמה בעייתית.

מוסך יצחק נבעה בע''מ הוא מקום ותיק לתיקוני פחחות וצבע ושירותים נוספים, כאשר הנתונים הרשומים מצביעים על למעלה מ 30,000 רכבים שעברו טיפול במקום לאורך השנים, מספר חסר תקדים.

בתחילה מדובר היה במוסך קטן יחסית, אך עם השנים המתחם התרחב וכיום נפרש על כ-4,000 מטר ובו ניתן למצוא מספר מחלקות: פחחות וצבע, מכונאות וחשמל, אביזרים ומיגון.

מרכז שירות נבעה. יח"צ,
מרכז שירות לרכב נבעה/יח"צ

אחד הלקוחות שפגשנו בחדר השירות סיפר לנו על החוויה שלו במקום, עומר, בן 29 מנס ציונה: "מבחינתי ולאחר ניסיון עבר עם הרכב של אשתי, זה המקום הנכון לטפל בו ברכב בכל הנוגע לפחחות וצבע, קיבלתי שירות מקיף ואיכותי, במחיר הוגן וזה המינימום שאני דורש בתור לקוח. היום הגעתי למוסך עם רכב מסוג מרצדס S500 2018 לאחר שנכנסו בי מאחור. הם טיפלו בשבילי בכל טפסי הביטוח, קיבלתי רכב חלופי במקום ויצאתי לדרכי, לאחר יומיים התקשרו ואמרו שהרכב מוכן. הם דאגו לשמאי שיעריך את הנזק, וטיפלו בתביעה מול צד ג'".

הסתובבנו ברחבי המוסך והתרשמנו עמוקות מתנורי הצבע המיוחדים, תנורים אנדו תרמיים חשמליים, כאשר המטרה שלהם מעבר לצבע עצמו, היא לשמור על סביבה ירוקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מתן נבעה, אחד הבעלים של המוסך הסביר לי מעבר על המכונה: "רוב המוסכים בישראל עובדים על תנורי סולר המזהמים את הסביבה והם ישנים טכנולוגית, אנו עובדים עם צבעי PPG על בסיס מים. בשביל להגיע להתאמה הגבוהה ביותר ולהפחית נזקי סביבה, זה הצבע המקורי שאיתו צובעים ביצרניות הרכב באירופה. גם בכל הנוגע לשאר טיפולי המכונאות, כולם מחולקים לפי סוגי חברות הרכבים ועובדים על פי מפרט צרכן, קטלוגים רשמיים, כאשר עובדים רק עם חלקים מקוריים, או תואמי מקור איכותיים. מחזיקים אך ורק את שמני האיכות של CASTROL . אצלנו כל רכב מקבל יחס של VIP".

באחד מחלקי המוסך מצאנו את מחסן החלפים ואביזרים המקושר למחלקת המכונאות, מקום גדול שבו הכניסו פשוט את הכל, העובדה שהמלאי מלא תורמת לשירות המהיר, מדובר ביעילות חכמה שמקצרת את זמן ההמתנה של כל לקוח או לקוחה.

מרכז שירות נבעה. יח"צ,
מרכז שירות לרכב נבעה/יח"צ

על תפיסת עולמו לאחר כל-כך הרבה שנים מתן נבעה סיפר לנו, "לא משנה כמה זמן אנחנו עובדים, החוכמה היא להמשיך לשאוף להשתפר ולהתייעל כדי לעמוד בראש הפירמידה, אם זה הקדמה הטכנולוגית או כל דבר אחר, בתחום שלא עומד במקום חייבים להיות עם ראש פתוח, אבל דבר אחד אנחנו משמרים ולא משנה מה, וזה איכות השירות ללקוח, את זה אף אחד לא יכול ללמד, זה חייב להיות טבוע בך".

מצאנו מרכז שירות ברמה מקצועית גבוהה, מקום אשר מחזיק בתוכו את המכשירים המתקדמים ביותר לעבודה. לראייה, המרכז עובד עם כל חברות הביטוח ויש לזה סיבה, מקצועיות, יעילות, אמינות ושירותיות.

במקום ישנו פינת המתנה עם עמדת קפה, אספרסו, מים, מחשב מתקדם, ווי פיי חופשי, ספות מפנקות, מיזוג, נטפליקס וממיר של YES למגוון רחב של תכנים למקסימום הנאה ונוחות בזמן ההמתנה.

המקום נגיש לאנשים בעלי מוגבלות כולל שירותי נכים בקומה.

"אנו מתקנים המון רכבי יוקרה חדשים מכל הסוגים, מספר לנו מתן, שמעדיפים להגיע אלינו ולא לקבלני המשנה שבמוסכי היבואן. יש לנו מחלקה שלמה שמטפלת אך ורק בזה, עם ביקורת ואבטחת איכות כדי שהכל ייצא חדש".

כמו כן, עובדים מול ספקי החלפים הרשמיים, זמינות חלפים החסרים במלאי עד כשעה מרגע הגעת הרכב.

"מרכז השירות לרכב נבעה", היה לנו ביקור מעניין בו פגשנו איש מקצוע ותיק, חכם שמבין את נפשות הנהגים שמביאים את רכבם לטיפולים השונים, להוריד את הכובע בפני מצויינות בשטח.

במרכז כ"כ בטוחים בעבודת הפחחות והצבע שהם נותנים עליהם אחריות לכל החיים!

"מרכז שירות לרכב- יצחק נבעה בע"מ" , רחובות היצירה 15
טלפון ליצירת קשר -08-9470578

קישור לוואטסאפ

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף מרכז השירות לרכב נבעה, בשיתוף מרכז השירות לרכב נבעה
  • עוד באותו נושא:
  • מוסך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully