וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו קבלן שיש אמין ומקצועי

בשיתוף רפי לוי שיש, בשיתוף רפי לוי שיש

24.2.2020 / 11:58

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר נותני שירותים בתחום עבודות הבית, ביקשנו מ-5,000 קוראי מערכת רשומים להמליץ לנו על איש או חברה שהם מכירים וממליצים במיוחד

רפי שיש. יח"צ,
רפי לוי שיש/יח"צ

שם אחד שקיבל חלק נכבד מהקולות הממליצים בקרב 5,000 קוראי "המומוחים" היה רפי לוי, מי שעובד בתחום עבודות המטבחים ותיקוני שיש ואבן למעלה מ-20 שנה, עבור לקוחות פרטיים וציבוריים.

בעקבות התוצאות יצרנו קשר עם כמה לקוחות אשר בחרו ברפי כאיש שלהם. רחל אזולאי, בת 57 מכפר יונה, סיפרה לנו, "ביקשתי להחליף את כל המטבח בבית, קיבלתי המלצה מחברה וזו היתה ממש ברכה. הדבר הכי משמעותי שהיתה לי בחוויה עם העבודה מול רפי זו העובדה שהוא פישט עבורי את הדברים, בכך שהיה האחראי לכל התהליך, מא' ועד ת'. הוא ביצע את המפרט, תכנן את הייצור, הכין את החומרים ובפועל התקין את הדברים בדיוק כפי שביקשתי, זו הרגשה יוצאת דופן שיש איש מקצוע שפשוט דואג לזמין לאורך כל הדרך".

חלק מהשירותים שרפי לוי מעניק הם הרכבת משטחים למטבחים וחדרי רחצה, כאשר המומחיות שלו באה לידי ביטוי בעיקר בנוגע ל פירוק והתקנה של כיורים ואמבטיות.

רפי שיש. יח"צ,
רפי לוי שיש/יח"צ

את הקריירה שלו רפי החל בענף הבנייה כפועל פשוט מן המניין ותוך כדי תנועה למד מקרוב על החומרים, עיבודים והתקנות. לאחר 18 שנים כשכיר, החליט לעשות מעשה, לפרוש כנפיים ולצאת לשטח כעצמאי וכיום מדובר בעסק מצליח של איש אחד אשר מייצר ומרכיב.

שאלנו את רפי אם הוא יכול לספר לנו על בעיה שכיחה. "החלפת כיורים שבורים, זה קורה לא מעט, אבל יש לא מעט שמעדיפים לחיות עם כיור שבור כי מפחדים מהלכלוך ואבק שיווצרו כתוצאה מתיקון או החלפה. בעבור אלו יש לי פתרון, מערכת ייחודית ששומרת על ניקיון הבית, בעזרתה אני מבצע את העבודה במינימום זמן ובמקסימום נוחות ללקוח".

למרות שיצא לדרך כעצמאי, רפי ממשיך לשמור על קשר ומשתף פעולה עם המפעל בו עבד בעבר, בגלל שהם מכירים את הכישורים המיוחדים שלו, פונים אליו עבור פרוייקטים מורכבים, כמו המפעל כך גם אדריכלים ומעצבי בתים שהכירו את המיומנות שלו לאורך השנים, אם זה בנוגע לביצוע של עבודה או רק כדי לקבל עצה בהקשר לחומרים ושיטות התקנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רפי שיש. יח"צ,
רפי לוי שיש/יח"צ

על תפיסת עולמו רפי סיפר לנו, "תהיה הכי טוב או אל תהיה בכלל, ככה אני מאמין שבעבודה הזו צריך לנהוג. חשוב לי להיות הוגן עם הלקוחות, זה השם שלי, אני הפנים של העסק, לכן חשוב לי לתת את השירות האיכותי ביותר".

ועל מה שגורם לו לסיפוק בעבודה הקשה, " כשאני מגיע לעבודה ורואה את המטלה שמונחת בפני, אני עוצם עיניים ומדמיין את המוצר המוגמר, מבחינתי זה כמו יצירת אומנות, כאשר מסיים אותה והלקוח מבסוט, זה הסיפוק שלי. כל התהליך מתחילתו ועד סופו".

"רפי לוי שיש", פגשנו איש עבודה מיוחד, פרפקציוניסט ורגיש לפרטים הקטנים ביותר, סבלני בכל פעולה וקשוב לסביבה.

טלפון ליצירת קשר:054-3217247

קישור לעמוד המקצוענים

בשיתוף רפי לוי שיש, בשיתוף רפי לוי שיש
  • עוד באותו נושא:
  • שיש
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully