וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצביה שבשרון שמקבלת את הבשר מהמפעל הביתי שבצפון

בשיתוף מיט ארט, בשיתוף מיט ארט

24.2.2020 / 11:30

כבר כמעט 6 שנים שבכפר סבא עובדת קצביה אשר מהווה מוקד עלייה לרגל לכל חובבי הבשר האיכותי בישראל, " מיט ארט", זאת בזכות מפעל פרטי לייצור בשר של הבעלים, אסיד עוסמן

מיט ארט. יח"צ,
מיט ארט/יח"צ

קפצנו לבקר שוב בקצביה "מיט ארט" בכפר סבא, להתרשם מה חדש מאז הפעם האחרונה שביקרנו שם, שמחנו לגלות כי האיכות נשארה עומדת בעינה.

קצביית "מיט ארט" היא אחת הקצביות האיכותיות ביותר שבהן יצא לנו לבקר, בזכות שירות יוצא דופן ומועדון לקוחות, שמחבר ומייצר חיבורים בין אוהבי הבשר השונים, והכל תחת ניצוחו של הבעלים, אסיד עוסמן.

מעבר לקצביה, לאסיד יש מפעל פרטי לייצור בשר בכפר קבול שבגליל המערבי, כך שרוב רובם של המוצרים שנמצאים בקצביה טריים, נקיים וטעימים בזכות חומרי הגלם הייחודיים בעלי ניחוח גלילי מיוחד.

מיט ארט. יח"צ,
מיט ארט/יח"צ

כאשר הגענו לקצביה זו היתה עמוסה בלקוחות, אחד מהם, אלי שוקרון מחדרה, סיפר לנו, "זה המקום שמתמקד בצורה האיכותית ביותר בכל הנוגע לבשר למעשנות המותאם לצלייה ארוכה וסבלנית שהולכת יופי בכל מצב, אבל במיוחד בחורף, לכן שווה לי לנסוע כל הדרך לפה כמה פעמים בחודש, להביא נתחים טריים ועסיסים ואני חייב לציין שהמחירים לא כל-כך גבוהים, ככה שמשתלם עוד יותר".

לקוחה אחרת, שלי חדד מבני ברק, סיפרה, "אני מגיעה ל"מיט ארט" לא רק בגלל הבשרים אלא גם בגלל שיש פה מוצרים נלווים מעולים, רכשתי פה כבר סכינים מיוחדות לחיתוך של בשרים, מחבתות, סירי פוייקה גדולים, היום אני פה בשביל פלטות חדשות".

הצלחנו לתפוס את אסיד למספר דקות. ביקשנו ממנו לנו לגלות מה הסחורה הכי נמכרת לאחרונה. הוא סיפר, " זה תלוי, יש לנו לא מעט לקוחות ממוצא דרום אמריקאי, רבים מהם מתגוררים בכפר סבא ורעננה, ככה שהם אוהבים בעיקר את נתחי הדגל שלנו, אנטרנייה (נתח קצבים דק), קוליטה, פיקניה, ווסיו ובכלל את כל מה שמתאים לסגנון הצלייה שמתמקדים ביישון בשר שאינו מופרד מהעצם, נתחים שמיושנים קרוב לחודשיים, אני חייב לציין שגם מהם אני מקבל טיפים מארץ המוצא, לכן השיחה עימם זו תמיד חוויה מעשירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיט ארט. יח"צ,
מיט ארט/יח"צ

תוך כדי שיחה התרשמנו מאוד איך כל אחד מהעובדים בקצביה, חבר'ה שמגיעים מעולם הבישול והמסעדנות, יודעים איך להתאים כמעט בעיניים עצומות, לכל אחת ואחד את הנתח והמנה המתאימה, אסיד הסביר זאת כי הלקוחות הקבועים כבר מזמן הפכו להיות כמו משפחה, ככה שיודעים מראש מה כולם אוהבים.

קצביית "מיט ארט", היה לנו העונג לפגוש שוב את המומחים לבשר, פעם נוספת לא נותר לנו אלא להוריד בפניהם את הכובע ולתת ציון לשבח.

MEAT ART אמנות הבשר, התע"ש 10 כפר סבא.
לבירורים והזמנות: 09-7486448

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מיט ארט, בשיתוף מיט ארט
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully