וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בעולם השינה, גלריית מיטות ומזרנים במחירים אטרקטיביים

בשיתוף קונספט גלרי, בשיתוף קונספט גלרי

24.2.2020 / 11:00

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק ותיקים ומיוחדים, הגענו גם אל חברת "קונספט גלרי", זו פעילה בשוק הריהוט כבר למעלה מ-40 שנה

קונספט גלרי. יח"צ,
קונספט גלרי/יח"צ

קפצנו אל החנות של "קונספט גלרי" ברחוב הרצל 61 בתל אביב וקיבלנו חשק עז להניח את הראש על אחד המזרנים הסופר איכותיים ונוחים.

חברת "קונספט גלרי" היא יבואנית בלעדית ומשווקת רשמית של מיטות ומזרנים מטורקיה. בעבר היתה משווקת את הדגמים השונים לחנויות רהיטים ברחבי הארץ, אך בימים אלו דגש העבודה הוא על מכירה ישירה ללקוחות פרטיים במחירים ששוברים את הכלים.

ההתאמה לצרכן הפרטי באה לידי ביטוי בזכות עיצובים מהרהיבים ובפרקטיות חכמה. כל המיטות כוללות ארגז מצעים 'פנאומטי' בעל שיטת הרמה או ארגז שמוגבה מהרצפה, כך שמאפשר לנקות מתחת למיטה.

קונספט גלרי. יח"צ,
קונספט גלרי/יח"צ

בחנות מצאנו מבחר רחב של דגמים. היופי הוא שהם שאינם מוגבלים לצבע, סוגי בד או גדלים. תוך כדי תנועה פגשנו לא מעט לקוחות חוזרים, אחת מהן היא רווית הורביץ שסיפרה לנו, "לפני חודש הזמנתי שתי מיטות עם מזרונים לבנות שלי וקיבלתי שירות מדהים, לאחר מספר ימים הגיע אלי צוות מקצועי שהרכיבו את המיטות תוך מספר דקות והיום הגעתי פעם נוספת, כי לי ולבעלי זה עשה חשק להתחדש במיטה ומזרון חדשים ומהניסון האחרון לא היה לי ספק שאני אמצא אותה כאן".

גם סימה ברששת העידה על שירות ואיכות ממדרגה ראשונה, "רכשתי פה לפני מספר חודשים מיטה ומזרן לחדר השינה שלי, קיבלתי שירות אדיב, המוצרים הגיעו בזמן, המובילים היו מקסימים, המחיר ממש אטרקטיבי והאיכות מעולה, עכשיו אני מחפשת מיטה לילד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קונספט גלרי. יח"צ,
קונספט גלרי/יח"צ

לאחר שבדקנו עשרות מיטות ומזרנים, התלהבנו עד מאוד משני מבצעים שיצאו לדרך בתחילת שנת 2020 ועדיין קיימים. ישנם 30 דגמים שונים של מיטות שכולן נמכרות במחיר אחיד של 2,499 שקלים, כאשר מחיר השוק שלהם הוא 5,499 שקלים.

המבצע השני הוא זכאות ל-60 אחוז הנחה על מזרן לאחר קניית מיטה, אין מה להגיד, איכות ומחירים ללא תחרות.

חלק מהמבחר הגדול של מזרנים כולל בתוכו גם מזרנים אורטופדיים ייחודים בייבוא אישי, אלו מאושרים על ידי תו תקן המחמיר של מכון התקנים הישראלי.

"קונספט גלרי", שלוש קומות מרהיבות עם מבחר רחב של מיטות ומזרונים לתצוגה לקהל הרחב במחיר עממי.

לבירורים והזמנות: 077-4050906, 054-2224633

קונספט גלרי, הרצל 61, תל אביב

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קונספט גלרי, בשיתוף קונספט גלרי
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully