וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים ממחלת טרשת עורקים, כלי דם ונזקי מחלת הסוכרת? נסו ליקוריץ' פטנט מקורי

בשיתוף ליקוריץ' - פטנט מקורי, בשיתוף ליקוריץ' - פטנט מקורי

24.2.2020 / 9:57

מחלת טרשת העורקים היא קשה וסבוכה. אפריים זיסמן מספר על מוצר שיכול לשפר את איכות החיים וטוען שמחקרים מצביעים על כך ששימוש בליקוריץ' - פטנט מקורי יכול להקל עליה

ליקוריץ'. יח"צ,
ליקוריץ' - פטנט מקורי/יח"צ

אפריים זיסמן מטפל באנשים הסובלים ממחלת טרשת עורקים ובנזקי מחלת הסוכרת. זיסמן למד וחקר סדרת מחקרים קליניים ואוסף בשנים האחרונות עדויות מהשטח של אלפי מטופלים. זיסמן מספר על שיטת הפקת החומר בדרך שמביאה לתגובות מעולות.

באופן כללי,ליקוריץ' - פטנט מקורי הוא חומר ומוצר משלים שקיים בשוק כבר למעלה מ-14 שנה. החומר מופק מחומר פעיל שיוצא משורש צמח הליקוריץ'. את הפיתוח של החומר שזיסמן ממליץ עליו, עושים במפעל "פיטנס" בקריית שמונה. לדברי זיסמן, המפעל נחשב למפעל בת של חברת "ליקוריץ" LICORICE העולמית.

זיסמן עצמו מספר: "על פי התגובות המצויינות שקבלתי מישראלים בכל קצוות המדינה, שימוש נכון בליקוריץ' - פטנט מקורי הוא אמצעי משלים מעולה לרפואה הרגילה. להבנתי, חשוב להשתמש באנטי אוקסידנטים הנלחמים ברדיקלים חופשיים, שמצדם גורמים לבעיות חמצון ונזק בגוף. המוצר משווק בתחום הרפואה המשלימה ואני מקבל תגובות מעולות מישראלים שמשתמשים בו. קראתי מחקרים שהוכיחו שחמצון גבוה הוא מהגורמים למחלת טרשת העורקים. מפתחי המוצר ערכו מחקרים קליניים וחשפו כי הליקוריץ' - פטנט מקורי שמיוצר ב"פיטנס", מסייע להילחם במחלת טרשת העורקים ולעיתים אפשר גם להימנע ממנה. קיבלתי תגובות המצביעות על שיפור במצב הפצעים הנובעים גם ממחלת הסכרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליקוריץ'. יח"צ,
צמח הליקוריץ'/יח"צ

שיחות שקיימנו עם מומחים בתחום חשפו את סגולות הליקוריץ' - פטנט מקורי החומר היה שימושי מאוד לאורך ההיסטוריה. האימפריה הרומית, התרבויות הקדומות במזרח וגם רפואת הרמב"ם ביהדות, תמכו מאוד בתרופה הקדומה הזו. הליקוריץ' - פטנט מקורי נחשב כמסייע בבעיות עיכול, השתמשו בו לצורך חיזוק מערכת החיסון ובטיפול בתופעות שיעול. החומר נחשב כאמצעי חיובי מאוד לפתרון מחלות זיהומיות בריאות ובכלי הנשימה. החומר הפעיל של הליקוריץ' - פטנט מקורימסייע להפחתת חסימות של כלי דם ולכן נחשב כחיובי מבחינת השפעתו על חולי סכרת. בין היתר, טרשת עורקים וסוכרת גורמים לכאבים, עייפות, פגיעה בראייה, אין אונות, נימולים וזרימת דם לא תקינה שגורמת לנזקים וסיבוכים בגוף, על פי תוצאות בשטח של מטופלים אנו רואים תוצאות מדהימות!

מצאנו בפורומים שונים עדויות חולים שסיפרו שהתפקוד שלהם עלה בעקבות שימוש בליקוריץ' - פטנט מקורי חלק מהלקוחות אמרו שהגפיים התחתונות רשמו שיפור משמעותי והראייה השתפרה. תגובה אחרת ציינה הטבה במצב הכליות.

זיסמן מוסיף: "למדתי שהפיתוח הישראלי מפיק שמונה אחוז חומר פעיל מכל קילוגרם של שורש הצמח. המוצר יעיל ואפקטיבי יותר בתחומי הטיפול בנזקי הסכרת ומחלת טרשת העורקים. קראתי מחקרים שמעידים כי החומר הפעיל האנטי-אוקסידנטי בליקוריץ' - פטנט מקוריצמצם את שיעור הכולסטרול הרע באחוזים ניכרים. נרשמה הפחתת שומנים בדם - טריגליצירידים והורדת רמת סוכר ולחץ דם."

לבירורים והזמנות:

058-4545041
058-5454005

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

למענה אוטומטי לכל שאלה בנושא

בשיתוף ליקוריץ' - פטנט מקורי, בשיתוף ליקוריץ' - פטנט מקורי
  • עוד באותו נושא:
  • סכרת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully