וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו רהיטים - רהיטים מעוצבים במחירים משתלמים

בשיתוף פלורנטינו רהיטים, בשיתוף פלורנטינו רהיטים

23.2.2020 / 16:42

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר עיצובים, הגענו גם לתחום הרהיטים. כחלק מתחקיר, שלחנו לכ-1,000 קוראים רשומים במערכת, מגילאים 30 עד 60, שאלון ובו ביקשנו מהם לציין חנויות רהיטים שבהם ביקרו ולאשר את טיב איכות הריהוט ושירות שקיבלו

פלורנטינו רהיטים. צילום יואב פלד, עיצוב שירה אפק,
פלורנטינו רהיטים/צילום יואב פלד, עיצוב שירה אפק

חלק נכבד מקוראי המדור אותם סקרנו בחרו לציין מקום אשר פעיל כבר כ-7 שנים, "פלורנטינו רהיטים", כחנות הרהיטים הטובה ביותר. קפצנו לבקר במקום והתרשמנו עמוקות מהרהיטים ובעלים שהקפיצו את התחום לשיאים חדשים.

"פלורנטינו רהיטים" הינה חנות בעלת אופי צעיר, מעוצבת על ידי הבעלים וזו מציעה מגוון רהיטים של ספות, מזנונים, שולחנות, כורסאות ואקססוריז שונים לבית.

בנוסף, קיימת מחלקה שלמה של חדרי שינה בחנות ליד המנוהלת על ידי בן ושותף נוסף, הנקראת "אמבויה", כאשר כל הרהיטים שם מיוצרים במפעל הבית באזור התעשיה בברקן.

כאשר הסתובבנו בחנות המעוצבת להפליא, לא היינו לבד, לקוחות נוספים התרשמנו כמונו והתברר לנו כי לא בפעם הראשונה.

פלורנטינו רהיטים. יח"צ,
פלורנטינו רהיטים/יח"צ

אחת מהן, רותם גולדברג סיפרה לנו, "בזכות היחס האישי שקיבלתי בפעם שעברה, הגעתי גם היום. אז רכשתי ספה שהותאמה בדיוק לצורך שהעלתי בפני בן, היא הגיעה במהירות ויצאה יפיפייה. רכשתי לא מעט רהיטים לבית לאורך השנים, אבל מעולם לא נתקלתי ביחס כה אדיב ושירותי, אני ממליצה בחום כי מקבלים מענה בכל שעות היום".

גם אתי פרץ, לקוחה נוספת, שיבחה בחום, "השירות, עיצוב, סבלנות, הקשבה, תמיכה, עזרה בכל שעה, זה לא ברור מאליו, היחס המדהים ללקוחות, ממליצה בחום, קשה למצוא אנשים אמינים כמוהם ולכן אני פה בכל פעם שמבקשת להוסיף לבית רהיט נוסף".

את חתילת דרכו בענף בן החל כמוביל רהיטים לכל דבר, לאחר מכן ניהל חנות גדולה בראשון לציון, שם למד את התחום מזווית שונה, עם הזמן צבר ידע וניסיון רב, עד אשר החליט לצאת לדרך עצמאית.

השמועות על הייחודיות ושירותיות של בן עשו להם כנפיים והגיעו גם לאדריכלים ומעצבי פנים רבים, בינהם אפשר למנות את יעל גולן, דורית קדם ,מעיין רוזן, ענת הדס, הילה כהן זיזה ורונית אלמליח הידועים, לאחרונה בן לאחרונה ריהט את משרדי מאקו בשיתוף אדריכלית מוכרת נוספת בתחום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פלורנטינו רהיטים. יח"צ,
פלורנטינו רהיטים/יח"צ

ביקשנו לשמוע מבן על הספה הנמכרת ביותר בחנות, הוא הצביע לנו על ספה עם הדום כאחת שתוספת את העין של רוב רובם של הלקוחות.

מחיר הספה היפה מתחיל מ 4900 שקלים בלבד, כאשר הדברים יכולים להשתנות לפי סוג הבד.

הבית הוא המקום שבו אנחנו מבלים בו את רוב זמן איכות החיים, לבד או בחיק המשפחה, כאשר יכולים לארח את החברים והקרובים, לכן חשוב שהכל יהיה מעוצב באופן מרשים ובאותה נשימה לשמור על נוחות ופינוק, ב"פלורנטינו רהיטים" תמצאו את האיכותיים, פרקטיים ומעוצבים.

פגשנו איש מקצוע נעים ומעניין, בן סוויסה, שמצא את מגע הקסם המושלם, כזה אשר מכווין לקוחות לרהיטים אשר משלבים יוקרתיות מרשימה עם חמימות ביתית, במחירים משתלמים של דגמים מעוצבים.

פלורנטינו רהיטים- הרצל 79, תל אביב-יפו.
מחלקת חדרי שינה- הרצל 69, תל אביב יפו.

לבירורים והזמנות: 03-5181986

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פלורנטינו רהיטים, בשיתוף פלורנטינו רהיטים
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully