וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים ללידה? מצאנו את העסק שיגשים לכם את כל החלומות!

בשיתוף טוב לי לתינוק ולנוער, בשיתוף טוב לי לתינוק ולנוער

23.2.2020 / 16:34

מפיקות המדור ביקשו שנעשה כתבה על חנות שמוכרת את כל המוצרים לקראת הלידה. הגולשים שלנו המליצו בחום על החנות "טוב לי לתינוק ולנוער", שקיימת 40 שנה ברעננה. קפצנו לשם ומיד קבלנו חשק להיכנס להיריון

טוב לי לתינוק ולנוער. יח"צ,
טוב לי לתינוק ולנוער/יח"צ

כאשר החלטנו לעשות כתבה על חנות שמאפשרת להצטייד כראוי לפני לידה, פנינו לגולשי המדור בבקשה לקבל מהם המלצות. שמו של שלומי זילכה, הבעלים של חנות "טוב לי לתינוק ולנוער" חזר על עצמו פעמים רבות. הגולשים שלנו כתבו בדף הביקורת: "לקוחות חוזרים לשם כבר עשרות שנים בגלל יחס אישי ויוצא דופן ומחירים הוגנים."

החלטנו לקפוץ לשם והאמת היא שנהנינו מהרגע הראשון. מהדלת אתה מרגיש שזה מפעל חיים של המשפחה. המקום נקי ומסודר והאווירה ביתית-משפחתית. המוכרים סבלניים ואדיבים ואפשר להרגיש שיש להם מחוייבות גדולה כלפי הלקוחות. אתה מרגיש שם מצוין, ממש בבית. כיף להסתובב בחנות ולהינות מאווירה מזמינה. הצוות בחנות דואג להאדיר את חווית ההמתנה ללידה ומגביר את השמחה, פשוט ככה.

טוב לי לתינוק ולנוער. יח"צ,
טוב לי לתינוק ולנוער/יח"צ

בעת הביקור שלנו גילינו בחנות את כל מה שצריכה משפחה לקראת לידת התינוק ושאר המוצרים המשלימים עד גיל 3. מבחר חבילות לקראת הלידה,וגם אביזרים לחדרי הילדים.

בכניסה לחנות פגשנו לקוחה קבועה שאמרה: "יש פה את כל המותגים המובילים בשוק ובמחירים נוחים. המלאי כאן עצום. מצאתי עגלות סייבקס מיוס 1 עם אמבטיה ב-2990 ₪, מיטה ושידה- 999 ₪ , צי'קו- כסא לרכב במחיר זול 999 ₪, נקס פיט- דגם זיפ. "

סיפרה לנו עוד לקוחה בשם פנינה- "חנות מקסימה. יחס אדיב ונחמד. מוצרים מעולים ובמחיר נמוך. קניתי בחנות זו ואחזור שוב ושוב. פשוט נהדר. ממליצה בחום".

"מפה לאוזן עוברת השמועה על החנות הקטנה ברעננה... מקום משפחתי עם יחס אדיב ומחירים חסרי תחרות! שלומי נתן שירות נפלא, ישיר ולא ניסה לדחוף שטויות. מצאנו את עצמנו באים מתל אביב פעם אחר פעם. לא תתחרטו!!!" אמרה גם שרון אמא ל-2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טוב לי לתינוק ולנוער. יח"צ,
טוב לי לתינוק ולנוער/יח"צ

האחים המתפעלים את המקום הם ממשיכי דרכו של אביהם. החנות מסודרת לפי מחלקות ומאוד נוח להתמצא בה. הייעוץ לגבי בחירת חבילת לידה מקצועית ניתן בסבלנו ובהקשבה מלאה והבנת הצרכים. לפי השיחות ששמענו במקום, רוב הלקוחות מגיעים כשלושה חודשים לפני הלידה. בחנות התקינו עבורם את כסאות התינוק ברכב. לקוחות ציינו שגם בהשוואה לאתרי האינטרנט, הם משלמים כאן פחות.

לנו היתה חוויה מצוינת. המוצרים בחנות מעולים, השירות מוקפד וחייכני וקהל הלקוחות מגוון ומעניין.

החנות נמצאת ברחוב לוי אשכול 2, פינת אחוזה, רעננה.

טלפון ליצירת קשר- 09-7429947

עמוד הפייסבוק

בשיתוף טוב לי לתינוק ולנוער, בשיתוף טוב לי לתינוק ולנוער
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully