וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות גיזמו מצילה חיים ועכשיו אתם יכולים להציל אותה

בשיתוף חוות גיזמו, בשיתוף חוות גיזמו

23.2.2020 / 16:16

חוות גיזמו מאכלסת 11 סוסים המשמשים לרכיבה טיפולית המסייעת לזקוקים לכך מבחינה גופנית או נפשית. כעת החווה נמצאת בסכנת סגירה והיא זקוקה לעזרתכם

חוות גיזמו. סיון ואביב לנדאו,
חוות גיזמו/סיון ואביב לנדאו

"ביום שהגעתי לחוות גיזמו החיים שלי השתנו לגמרי", כך סיפרה לנו קורל ידיד, בחורה צעירה אשר סובלת מהפרעה דו קוטבית, "לא רציתי את החיים שהיו לי קודם לכן בשום צורה שהיא והיום אני נשואה, יש לי ילדה, עובדת כקונדיטורית, לא ידעתי שאני יכולה בכלל להגיע לכזה דבר.

"לא ידעתי שאני יכולה להתנהג כמו בן אדם רגיל, אם אביב וצוות החווה לא היו שם בשבילי ולא היו מתעקשים לעזור לי לא לוותר, אני לא הייתי נמצאת בשום דרך כפי שאני כיום, אם בכלל עוד הייתי נמצאת פה".

חוות גיזמו. סיון ואביב לנדאו,
חוות גיזמו/סיון ואביב לנדאו

הדברים הכואבים והמרגשים של קורל כמו גם הביקור שלנו בחוות גיזמו, הציפו אותנו עד דמעות והחלטנו לעשות מעשה ולהרים את קול הזעקה שלהם גם אליכם, הקוראים.

חוות גיזמו ממוקמת במושב גבע כרמל, בין חיפה לזכרון יעקב, זו חוות סוסים שכל העובדים בה חיים בתחושת שליחות מופלאה, להיות שם עבור מי שמתקשים וסובלים מבעיות שונות, נכים, ילדים ומבוגרים, בעלי צרכים מיוחדים מכל הסוגים.

במשך 15 שנה אביב לנדאו מפעיל את החווה המיוחדת שבה כיום נמצאים 11 סוסים שונים, לצד 11 עובדים פעילים שכל מטרתם היא לתת יד, תמיכה, הקשבה ובעיקר תשומת לב ואהבה למי שזקוקים לדחיפה הזו בחיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
חוות גיזמו. סיון ואביב לנדאו,
חוות גיזמו/סיון ואביב לנדאו

אביב נכנס לתחום הטיפול כשהיה מבין המקימים של חוות רום בהר כמון, חווה לשיקום תעסוקתי שם עבד עם אנשים עם מוגבלויות ופגועי נפש והבין כי זהו יעודו בחיים. את סיון רתם לעניין לפני מספר שנים לאחר שזו היתה אשת קריירה, כאשר כיהנה כסמנכ"לית של חברות גדולות, אך בשלב מסויים גם לה נמאס להסתכל מנקודת המבט הצרה של הכסף בלבד.

הכל עבד כמו שצריך עד שלפני מספר שנים החווה הזדעזה, לאחר שמנהל מקרקעי ישראל תבע את בעלי הנחלה (סיון ואביב שוכרים את שטחה) בני זוג נחמדים בני 80, על שימוש לא חקלאי בחווה.

מכיוון שהזוג מבוגר מדי להילחם בגלגלי הבירוקרטיה הקשים, סיון ואביב נרתמו גם למלחמה הזו ולקחו על עצמם את כל ההתנהלות ותשלום ההסדרה. לאחר 5 שנים של של בירוקרטיות והוצאות כספיות רבות הגיעו ליישורת האחרונה וקיבלו ממנהל מקרקעי ישראל שומת תשלום להסדרה ע"ס כמעט חצי מיליון שקל.

כאן אתם נכנסים לתמונה.

בשנים האחרונות יותר ויותר רופאים וגופי רפואה שונים רואים ברכיבת סוסים טיפולית כלי נהדר לטיפול בבעלי קושי פיזי, נפשי ורגשי. בכל הנוגע לבעיה פיזית, רכיבה על סוסים מתאימה לבעיות אשר מתבטאות בטונוס שרירים נמוך ובעיות התפתחותיות אחרות, של נכים בכל הגילאים, כאלה הסובלים מנכות, שיתוק מוחין בכל הדרגות, עיוורים, אוטיסטים ואחרים.

חוות גיזמו. סיון ואביב לנדאו,
חוות גיזמו/סיון ואביב לנדאו

בכל הנוגע לבעיה נפשית, הרכיבה הטיפולית מחדירה מחדש ביטחון עצמי והתמצאות במרחב, מעניקה דרך לייצר תקשורת עם הסביבה, עוזרת לפגועי נפש כולל נכי צה"ל, גם למי שסובלים מבעיות קשב וריכוז, היפראקטיביות ועוד.

אביב וצוות חוות גיזמו פועלים מתוך אמונה שכל ילד / בוגר הוא עולם ומלואו, אין שונים, אין חריגים. להיות חלק מדרך של מישהו היא זכות גדולה ואנחנו נמשיך לעזור ולקדם את מי שזקוקים לנו, לתת לשונה ולאחר את מה שחסר, לנו כחברה אסור להשאיר בצד את הזקוקים לעזרה.

עזרו לנו להציל את חוות גיזמו ולהמשיך להאיר את חייהם של אלו שזקוקים לאור.

לתרומה לחצו על הלינק

בשיתוף חוות גיזמו, בשיתוף חוות גיזמו
  • עוד באותו נושא:
  • רכיבה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully