וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגר סטיישן - מסעדת ההמבורגרים הכשרה שמכניסה חיים חדשים לרחוב ביאליק המיתולוגי

בשיתוף בורגר סטיישן, בשיתוף בורגר סטיישן

23.2.2020 / 14:21

רחוב ביאליק הוא רחוב מיוחד תמיד - אבל עכשיו מסעדת ההמבורגרים בורגר סטיישן הופכת אותו ליוצא דופן במיוחד

בורגר סטיישן. יח"צ,
בורגר סטיישן/יח"צ

רחוב ביאליק ברמת גן הוא רחוב מיתולוגי, הומה אדם וצבעוני בכל יום של השנה, רחוב שמשאיר טעם של פעם כאשר הוא לא מוכן להיכנע לקניונים הגדולים שמסביב. מי שעוד משאירה טעם של עוד היא מסעדה חדשה, "בורגר סטיישן" שנפתחה רק לפני כשלושה חודשים, המבורגריה מרעננת וכשרה.

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק חדשים שנפתחו בארץ, מספר מפיקים חברי המערכת יצאו לרמת גן, לרחוב ביאליק המפורסם, אלו הם הרשמים שהביאו מהשטח.

הדבר הראשון שעבר לנו בראש כאשר הגענו לרחוב ביאליק 12 היה כי אנחנו נמצאים בחוץ לארץ. רחוב עמוס בעצים מלבלבים בשני צדדיו אשר השתלבו נהדר עם הנראות החדשה של ההמבורגריה.

בורגר סטיישן. יח"צ,
בורגר סטיישן/יח"צ

כאשר נכנסו פנימה גילינו דלפק סועדים ארוך ועמוס בלקוחות, מעליהם מדפים פתוחים לכל, עם צנצנות גדולות של חמוצים שונים, עיצוב ואסתטיקה יוצאי דופן שמגרים אותך לרצות לאכול, כמו גם הריחות שיצאו מהמטבח.

לאחר שהצלחנו להתמקם ולשבת, קיבלנו את התפריט ליד, מעבר להמבורגרים הקלאסיים מצאנו מנות ספיישל ופרימיום עם תוספות מושקעות ומיוחדות.

מנת "פילדלפיה" עם עגבניה ומעדן אווז, "ברלין" עם נתחי אסאדו מעושן וביצת עין, "פריז" כבד אווז עם ריבת בצל ועוד, הבטנו הצידה לשאר הסועדים וראינו כי המנות הגיעו בתוך לחמניות בריוש טריות.
כבר לא יכלנו לחכות לטעום גם אנחנו, לכן הזמנו מספר מנות של המבורגרים, אליהם התלוו שתייה, סלט, צ'יפס ורטבים מיוחדים תוצרת המקום בלבד.

על ההמבורגרים עצמם לא נותר לנו אלא להגיד דבר אחד, שאפו!

לאחר שחקרנו לעומק הבנו את הסיבה לטעם המפתיע, ההמבורגרים כולם עשויים מבשר תוצרת ישראלית מקומית, הנטחן יום יום במסעדה, הקציצות היו עסיסיות במיוחד, את זה אפשר לקבל רק כאשר מדובר בבשר טרי ולא כזה שעבר הקפאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בורגר סטיישן. יח"צ,
בורגר סטיישן/יח"צ

גם הצ'יפס קיבל תשומת לב מיוחדת, מעבר להיותו עשוי מתפוחי אדמה איכותיים, הכינו אותו עם הקליפה, מה שהעניק לו טעם אותנטי, בריא וטעים במיוחד.

"בורגר סטיישן", מקום כשר, אווירה של אירופה.

כמו כן, בקבוצה עובדים על קונספט עדכני שירחיב את המסעדה מחוץ לגבולותיה ובקרוב יושק שירות לאירועים פרטיים שיביא את התחנה עד אליכם.

ניתן לבצע משלוחים דרך האתרים וולט, ותן ביס.

בורגר סטיישן- ביאליק 12, רמת גן

שעות פתיחה: א' -ה' 12:00-24:00

מספר טלפון לבירורים והזמנות- 03-7978944


דף המסעדה בוולט

עמוד הפייסבוק

בשיתוף בורגר סטיישן, בשיתוף בורגר סטיישן
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully