וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכושר אשר מתבסס על נתונים ומביא לתוצאות

בשיתוף ME&U, בשיתוף ME&U

23.2.2020 / 8:59

במסגרת כתבות "המומחים" התרות אחר חדרי הכושר והמאמנים השונים ברחבי הארץ, הגענו לבאר שבע ולמקום בשם ME&U , בבעלותו של מבו דמרי. השמועות מספרות כי לא מדובר בעוד חדר כושר רגיל, אלא בחדר כושר פרטי אליו נרשמים מתאמנים שמעוניינים בתהליך וליווי אישי בקונספט מיוחד

מבו בהסבר טכניקת עבודה למתאמניו בזמן אימונים מודרכים. יח"צ,
מבו בהסבר טכניקת עבודה למתאמניו בזמן אימונים מודרכים/יח"צ

קפצנו ל-ME&U בבאר שבע על מנת להכיר את המקום ואת האיש שמפעיל אותו. התרשמנו עמוקות ממנטור, יועץ תזונה ומאדם בעל הבנה רחבה ושונה בעולם האימון האישי.

ME&U הוא חדר כושר לתהליכים אישיים ברחוב הנגרים 29‏ ‏בבאר שבע ומי שמנהל אותו הוא מבו דמרי, קהל היעד שמגיע אל מבו אלו אנשים שמעוניינים בליווי אישי אותו מציע המקום אשר כולל בתוכו תפריט תזונה אישי, סריקת גוף רפואית ומעקב ווטסאפ על בסיס יומי. מתאמן שמעוניין להתחיל בתהליך מגיע לפגישת יעוץ אישית, בה מותאם לו תהליך מסויים שמיועד להשגת המטרה שהוצבה יחד עם מבו והצוות המקצועי. בפגישת היעוץ מגדיר המתאמן את מטרותיו ובהתאם לסדר יומו נבנה לו סכמה מותאמת לתהליך שיוביל אותו לשנוי המיועד.

מאחורי מבו דמרי עומדות 12 שנות ניסיון בהן זכה 3 פעמים בתחרות פיתוח גוף "מר ישראל החטוב" , אימן חלק משחקני הכדורגל של הפועל באר שבע ב-3 השנים בהן זכתה באליפות. מבו רכש את הידע ממפתח הגוף האמריקאי ג'ורג' פארה ולמד תורת פיתוח הגוף ואת תורת האימון הפונקציונאלי ועפ"י זה בנה את תורתו בתחום.

המסקנה שגיבש שבכדי להצליח בתהליך אישי כל אדם חייב להיות במעקב של תפריט תזונה מותאם לו אישית לפי בדיקה רפואית מסויימת שתכווין את סוג האימון ותהיה מלווה במעקב ווטסאפ אשר יגדיל את היחס האישי בתהליך.

מבו עם שלומי ארבייטמן בבציעו בדיקת סריקת גוף רפואית. יח"צ,
מבו עם שלומי ארבייטמן בבציעו בדיקת סריקת גוף רפואית/יח"צ

הליווי ב ME&U מבוסס על תהליך אישי אשר המתאמן נמדד במכונת MBCA של חברת סקה הרפואית. מבדיקה שערכנו, מעטים הם המקומות בארץ שעושים שימוש במכונה שכזו, ולפי סריקת גוף רפואית זו המכונה מוציאה פלט רפואי שמכיל את מרכיבי הגוף של המתאמן הכוללים (אחוז שומן, משקל שומן בק"ג, מסת שריר בק"ג בכל אזור בגוף, מדד שומן בטני בליטרים, הוצאה קלורית של הגוף במנוחה ובפעילות וכו') לפי בדיקה זו נבנה תפריט תזונה מותאם אישית בהתאם לגירעון הקלורי או לפלוס הקלורי בו צריך להיות המתאמן בהתאם למטרה אשר מציבים ביחד עם מבו.

בדיקה זו נעשית בתחילת התהליך הראשוני וחוזרת על עצמה אחת לשלושה שבועות על מנת לוודא שהתהליך מתבצע באופן המדוייק והיעיל ביותר עבור מטרת המתאמן. בנוסף לכל אלו ישנה מעטפת של מעקב ווטסאפ אישי בה המתאמן מפנה כל שאלה או בעיה לגבי תזונתו בכל רגע נתון, ומקבל תמיכה מנטאלית מהמנטור.

האימונים בחדר כושר האישי מתקיימים בקבוצות של עד 4 מתאמנים כאשר לא מדובר בסטודיו קטן אלא בחדר כושר בן 250 מ"ר הכולל בתוכו מכונות לעבודת כוח וחיטוב בנוסף למתקנים פונקציונאליים ואימוני כושר שמתבצעים כמו אימוני טבטה, קרוספיט ו TRX .

כפי שאתם מבינים התהליך מלווה בסריקת גוף רפואית, ובקונספט מיוחד שהייחודיות שבו מתבטאת לאורך כל התהליך שעובר המתאמן.

"אני עובד עם אנשים אשר יודעים שהם מגיעים להשיג תוצאה שמורכבת מבניית תהליך אישי שמותאם להם באופן ספציפי וככל שידבקו בדגשים שהותאמו להם כך ישיגו תוצאה מדויקת למטרותיהם" מציין מבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עדי לייזרוביץ עם שינוי מדהים שביצעה  ב ME&U. יח"צ,
עדי לייזרוביץ עם שינוי מדהים שביצעה ב ME&U/יח"צ

העובדה שמדובר בחדר כושר פרטי המצויד באופן מושלם יש יכולת התאמת אימון ספציפית למתאמן. בנוסף, ישנה אפשרות לתת דגשים מבחינת טכניקת תרגילים למטרות למידה יחד עם שילוב השגת מטרות המתאמן ושיפור בריאותו וכושרו הגופני.

האימונים עצמם משלבים כוח ועבודה על העלאת דופק, כאשר צוות המאמנים עובד עם כל מתאמן באופן פרטני על טכניקה נכונה של פעולה.

מתאמנים ששוחחנו עימם העידו על איש שהוא מקצוען למופת, מוטיבייטור שיודע להטריף את כולם בעבודה קשה כדי לעמוד ביעדים, הקרובים ורחוקים כאחד.

אחת המטרות העיקריות בתהליך, היא שמתאמן ילמד איך להתאמן באופן עצמאי וילמד כל טכניקה אפשרית זאת בכדי שבסוף התהליך לא יהיו תלויים במאמן. יחד עם זאת, רוב המתאמנים מבינים שאת הקונספקט המיוחד הזה לא ניתן להשיג ובוחרים להמשיך לחבילות פרימיום ארוכות טווח בשם "המתאמן המתמיד".

"הגוף הוא מכונה מאוד פשוטה לתפעול, יש הוראות הפעלה, הבעיה היא שרובנו שיבשנו את המערכת (תזונה לא נכונה, פעילות גופנית לא מבוקרת, טיפול לא נכון בבעיות רפואיות) ושכחנו את הוראות ההפעלה, הדרך בהME&U עובד היא לתקן זאת בחזרה", מציין מבו.

הייתה לנו חוויה חדשה ובה הכרנו איש חזק, מנהיג, שמוביל אחרים לתהליך שמשנה חיים, על כל לא נותר לנו אלא להגיד מדהים וכל הכבוד.

ME&U , הנגרים 29‏, ‏באר שבע‏

לבירורים והזמנות: 052-7066886

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ME&U, בשיתוף ME&U
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully