וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל הנשרים - כלבו החשמל המרשים של אזור הצפון

בשיתוף חשמל הנשרים, בשיתוף חשמל הנשרים

20.2.2020 / 13:52

כבר לאורך שנים רבות שבכפר דלית אל כרמל נמצא כלבו למוצרי חשמל ותאורה, "חשמל הנשרים מכירה וביצוע בע"מ". השמועות מספרות כי מדובר באחד מבתי העסק המרכזיים והוותיקים בענף החשמל, ולמרות שנמצא בנקודה צפונית על המפה, נוהרים אליו לקוחות מכל רחבי הארץ

חשמל הנשרים. יח"צ,
חשמל הנשרים/יח"צ

קפצנו לחנות "חשמל הנשרים בדלית אל כרמל, לראות במה מדובר. חזרנו מאושרים לגלות איך בית עסק מקצועי עובד ללא תקלות.

"חשמל הנשרים מכירה וביצוע בע"מ" הוא כלבו מרשים במיוחד, מקום גדול שמכיל בתוכו את כל מה שידעתם וחלמתם עליו בתחום החשמל ואלקטרוניקה. כאשר מצאנו בו את המותגים הכי נבחרים, בוש, סימנס, סמסונג, LG, הייסנס, היטאצ'י, פיליפס, סונאר ואחרים.

הכלבו מחולק לפי מחלקות שונות, כאשר לכל אחת צמודים אנשי עזר יעילים ומנומסים שעוזרים בכל שאלה או בעיה. במחלקה אחת ניתן למצוא מקררים והמכונות הכבדות, מכונות כביסה, מסכי טלוויזיה, תנורים, מדיחי כלים, כיריים (גז ואינדוקציה), קולטי אדים, מערכות שמע, שואבי אבק רובוטיים, שואבים נטענים ועוד.

חשמל הנשרים. יח"צ,
חשמל הנשרים/יח"צ

יש את מחלקת התאורה שמספקת סחורה מהקולקציות החדשות והעדכניות ביותר, לפי מידות ודרישות ספציפיות של הלקוחות והאדריכלים, אנחנו מדברים על פרופילים של לד שקועים, תאורה מודרנית, תאורת וינטייג', תאורת קריסטל, תאורת גינה, למשרדים, מפעלים ועוד, כולל כל הציוד הנלווה הדרוש.

מחלקת מזגנים ומיזוג אוויר כוללים כל המותגים הבכירים, תדיראן, אלקטרה, טורנדו, מיצובישי, סמסונג ואחרים, ובנוסף יש אפשרות להתקנה של נציגי החנות בבית הלקוח.

בכל הנוגע למחשוב, יש מחלקה מיוחדת הכוללת הנדסאי מחשבים ומהנדס רשתות מוסמך ע"י משרד העבודה ומעניק שירות על כל סוגי המחשבים הניידים והנייחים וציוד הנלווה לרשת ביתית או משרדית.

קיימת אצלם גם מחלקת סלולר, הם ידועים כמשווקים מורשים של 'רונלייט' (יבואן רשמי של מכשירי סלולר מבית LG בישראל), שיאומי ישראל, נוקיה, ומשווקים מורשים של אפל ישראל (מוצרי אייפון).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חשמל הנשרים. יח"צ,
חשמל הנשרים/יח"צ

תוך כדי שיטוט בין המחלקות, פגשנו מספר לקוחות. אחד מהם, יוסי שטרית מפרדס חנה, אמר לנו: "בכל הקשור למוצרי חשמל, אני קונה רק בחשמל הנשרים. לא מחליף אותם באף בית עסק בתחום, כי ההבנה המקצועית שלהם עזרו לי עד עכשיו רבות.

"גם כשאני צריך רק הכוונה הם תמיד שמחים לעזור, לא מחפשים למכור לך בכוח, זה מעיד יותר טוב מכל דבר אחר על השירות והאמינות".

שוחחנו עם מנהל השיווק של המקום, ראפע, על תפיסת העולם של הכלבו. הוא סיפר: "מוצרי חשמל לבית הם המוצרים הכי חשובים לנו בחיי הבית והעבודה, לכן חשוב מאוד לשים דגש על טיב המוצרים שקונים ואיך להתאים אותם נכון לצרכים האישיים, זה בעצם הייעוד שלנו, כי כל אחד יכול למכור מוצרי חשמל, אך לא כולם מבינים וחיים את התחום הזה ובחשמל הנשרים מעניקים ללקוח את ההסבר והידע המקצועי ביותר על המוצר שעונה לו על הצורך המדויק ומעניק לו סיפוק מלא מהקנייה!"

"חשמל הנשרים מכירה וביצוע בע"מ" מגוון המוצרים הכי נחשבים בארץ, רגישות ואמינות מול צרכי הלקוח, אחריות ישירה של החנות ללא צורך בפניה לייצרן עצמו! זמינות גבוהה של מוצרים, עם הבטחה לאספקה מהירה עד 48 שעות למרבית המוצרים.

היה לנו כיף לגלות פנינה של מקום, לא נותר לנו אלא להגיד לצוות שטיפל בנו כל הכבוד.

טלפונים ליצירת קשר: 04-8556512

054-6150095

054-3243250

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף חשמל הנשרים, בשיתוף חשמל הנשרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully