וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חייבים לשבור קופת חסכון כדי לממן אטרקציות לחגיגות

בשיתוף הום פארטי, בשיתוף הום פארטי

20.2.2020 / 13:35

כבר כשנה ש "הום פארטי", חברה להפקת אירועים עם חנות לציוד ואביזרים, פועלת לה בבאר שבע, השמועות מספרות כי לקוחות מגיעים למקום הרבה מעבר לתושבי הדרום

הום פארטי. יח"צ,
הום פארטי/יח"צ

קפצנו לבקר בחנות "הום פארטי" בבאר שבע ולראות במה מדובר, חזרנו עם חשק עז להרים מסיבה.

"הום פרטי" של הבעלים אלי בוזגלו, יצרה לעצמה נישה שמסעירה את עולם הפקת המסיבות בארץ. בעקבות חוויה אישית של אלי, כאשר ארגן עם אשתו את חתונתם, הוא גילה כי המחירים של כל שירותי ההפקה היו כפולים ומכופלים רק בגלל סוג המסיבה, שם ירד לו האסימון והרצון לחולל שינוי בתחום.

קפצנו לחנות ברחוב ההסתדרות 67 בעיר העתיקה של באר שבע, מצאנו מקום משגע עם בלונים מתפוצצים, זיקוקים, בועות סבון, קונפטי, עשן כבד, הדפסת אישית על חולצות וכל שאר הציוד שנדרש כדי להפיק אירוע או פשוט כדי לשמוח.

הום פארטי. יח"צ,
הום פארטי/יח"צ

לתפיסתו של אלי אין אירוע שהוא קטן מדי אבל גם המחירים לא צריכים להיות גבוהים מדי. על כך הוא הסביר: "כל אירוע הוא חשוב עבור מי שטורח לארגן את השמחה, לכן אין מה לזלזל אם מדובר במסיבת יום הולדת קטנה, למשל, לכן המחירים בחנות ובשירותים שאנחנו מעניקים הם הכי נמוכים בשוק לכל אפשרות".

למדנו על מבצע מטורף שבימים אלו מריצים ב"הום פארטי", חבילה מיוחדת ומשתלמת להצעת נישואין, זו כוללת סידור אותיות מפרחים, שטיח אדום, עמודי בלונים, עששיות ומוצרי אווירה נוספים במחיר אטרקטיבי במיוחד.

בזמן השהות שלנו בחנות הגיעו לא מעט לקוחות לברר אחר מוצרים ולקנות, לכולם אלי העניק שירות אישי, רואים שממש אכפת לו שכל אחת ואחד יצאו מרוצים, כאשר שואל את כל השאלות הנכונות לגבי סוג האירוע, כך יודע להתאים ציוד מדוייק.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הום פארטי. יח"צ,
הום פארטי/יח"צ

אחד הלקוחות, אלי מדואל, סיפר לנו: "אני מכיר את המשפחה של אלי כבר שנים ארוכות, הוא גדל בבית עם מנטליות של להעניק כמה שיותר ברוחב לב, לכן לא מפתיע אותי שיש פה את כל הציוד האיכותי במחירים זולים, כולם יספרו לך שהוא גם דואג לצ'פר באקסטרה מכל דבר. אני הגעתי כדי לקנות בלונים ליום ההולדת של הנכדה שלי, הבלונים שאני קונה פה תמיד מחזיקים מעמד מעבר לרגיל".

לאחר מכן שאלנו את אלי על הבלונים, הוא חייך והסביר כי הם מתוצרת איטלקית ולא הסינים הפשוטים, לכן אלו מחזיקים מעמד במשך ימים רבים.

"הום פארטי", מגוון ענק של מוצרים לכל מסיבה וחגיגה במחירים נהדרים, לצד שירות מדהים.

רגע לפני שאתם סוגרים אירוע חגיגי, תעשו לעצמכם טובה, תקפצו לבאר שבע, תקבלו כאן הצעה שאי אפשר לסרב לה.

לבירורים והזמנות: 053-4307748 אלי

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף הום פארטי, בשיתוף הום פארטי
  • עוד באותו נושא:
  • מסיבות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully