וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונספט המצליח שהגיע מארה"ב לישראל

י.ש. ניהול נכסים והשקעות בע"מ, י.ש. ניהול נכסים והשקעות בע"מ

20.2.2020 / 9:59

תחום ניהול ותחזוקת הנכסים להשקעה בישראל הוא תחום חדשני, מצליח ומתפתח מאוד. הדרישה מצד בעלי הנכסים להתייעלות, רווח מקסימלי והכנסה פסיבית, כמו גם שביעות רצון גדולה ומענה מיידי מצד השוכרים, הביאה איתה דרישה לחברות מקצועיות שיטפלו בהכל

י.ש ניהול נכסים והשקעות. יח"צ,
י.ש. ניהול נכסים והשקעות בע"מ/יח"צ

במערכת "המומחים" עשינו חקר מעמיק אחר החברות והאנשים אשר מעניקים פתרון הולם לצורך הממשי בניהול נכסים בישראל. לאחר בדיקת מספר רב של גופים שונים בתחום וסינון מחמיר, מי שנותרה בצורה מרשימה בראש הטבלה מבחינת מקצועיות, פתרון מלא עבור לקוחותיה ושביעות רצון הלקוחות בצורה מרשימה, באחוזים גבוהים ובהפרש גדול מהשאר היא חברת: "י.ש ניהול נכסים והשקעות".

חברה זו הוקמה לפני כ-3 שנים וכיום מנהלת קרוב ל-500 נכסים שונים בפריסה ארצית, כאשר החברה מעניקה פתרון, מענה וטיפול לכל הבעיות שיכולות לצוץ ולהיווצר במהלך השנה.

מי שמנהלים את החברה הם בני הזוג, יניב ואילנית חאגשור, את ניסיונם בתחום צברו במהלך מגורים ושהות של הרבה שנים בארה"ב, שם למדו בין היתר קונספט ניהול ייחודי שנועד לתת פתרון לבעלי נכסים. הם הבינו את הצורך הקיים ודאגו להוסיף את הדברים הנחוצים לעצב וליצור קונספט משודרג ורלוונטי לבעלי נכסים להשקעה בישראל, והכל לפי התנאים המשתנים ודרישות הצורך של בעלי הנכסים להשקעה ושל השוכרים.

י.ש ניהול נכסים והשקעות - יניב ואילנית. יח"צ,
בני הזוג יניב ואילנית/יח"צ

השירותים של חברת "י.ש ניהול נכסים והשקעות" מתחלקים בצורת מגוון חבילות שנתיות, שונות ולפי צורך הלקוח, חבילות אלו כוללות בין היתר פעולות כגון:

הכנת הנכס, בין אם מדובר בהחלפת צילינדר חדש לביטחון הדיירים הנכנסים, או ניקיון יסודי של הנכס אחת לשנה, כחלק מהכנת הנכס, במטרה להציג נכס ראוי, אסתטי ומתוחזק.

צביעת הנכס פעם בשנה ותיקוני קירות לפי בקשת הלקוח לפני כניסת השוכרים או ביציאה.

השכרת הנכס, החברה דואגת להשכיר את הנכס במקרה הצורך, במהירות מירבית מבלי לקחת עמלה מהשוכרים.

בנוסף החברה עורכת בדיקה מעמיקה של השוכרים לפני הצגתם לבעלי הנכס, הכוללת רקורד עבר תשלומים ועוד בדיקות חשובות לפני חתימת חוזה.

החברה מעניקה כחלק משירותיה, גם עריכת חוזי שכירות מומלץ עבור בעל הנכס, עם סעיפים וערבויות רלוונטיות במטרה להיות ערוכים לכל סיטואציה.

החברה מסייעת בצילום והעברת מונים ועדכון הרשויות, כאשר יש תחלופה של שוכרים יוצאים ונכנסים, אלו דברים שמונעים מצבים לא נעימים של עיכובים וחובות כספיים מצד שוכרים נכנסים, מהשוכרים שיוצאים ומבעלי הנכס.

החברה מציעה גם חבילת מקיף שנתית, הכוללת בנוסף לחבילה הרגילה, גם חבילת תיקונים רחבה במטרה לחסוך לבעל הנכס הוצאות נוספות שיכולות לקרות במהלך השנה של תיקונים ותקלות למיניהם, כך שבמקרה של תקלה או בעיה, תיקון התקלה + עלות החומרים והחלקים לצורך התיקון יהיו על חשבון החברה, כחלק מהחבילה השנתית אותה רכש בעל הנכס בתחילה, וללא שום תשלום נוסף מצדו.

שאלנו את בני הזוג, מהיכן הגיע הרעיון על הצורך הייחודי והמצליח. יניב הסביר לנו, "שכאשר אנשים רוכשים נכס להשקעה, המטרה שלהם בראשונה היא כמובן להרוויח ממנו, ונדל"ן מניב זה אכן השקעה מצויינת כל עוד מבינים את כל התמונה במלואה, לא תמיד יש לבעלי הנכסים את האופציה לנסוע אל הנכס בכל יום ולהראות אותו שוב ושוב לשוכרים פוטנציאלים, הם לא יכולים לנהל זאת בשלט רחוק בטח לא בצורה תקינה, מבוקרת ובמיוחד רווחית. כך למשל תיקונים שצריכים להיעשות וכל נושא ההתנהלות מול השוכרים, תחזוקה שוטפת בנכס במהלך השנה, סעיפים שלא נכללו והוגדרו בחוזה השכירות, כל טעות יכולה להיות מאוד יקרה. פה אנחנו נכנסים לתמונה, נותנים פתרון מלא המעניק להם את כל השקט הנפשי שהם צריכים, מבחינתנו הם יכולים לגור בחו"ל וחלקם אכן גרים שם, אנחנו דואגים לעדכן בדברים החשובים ולבקש אישור כשצריך, אנחנו נמצאים בקשר רציף עם השוכרים, אנו זמינים ונותנים מענה מיידי לכל בעיה ותרחיש אפשרי במהלך השנה, במקצועיות ובאמינות.

"אחרי המון שנים בארצות הברית, הראש כבר נהיה ראש אמריקאי במובן הטוב כמובן, אז במכלול השירות שלנו, הכל בשקיפות מלאה ודאגה לאינטרסים של הלקוחות שלנו, בנוסף ליחס אישי והרבה ניסיון, מה שגורם להם אפילו להפוך 'מלקוחות מרוצים ללקוחות ממליצים', וזה גורם לנו להרגיש כיף גדול וסיפוק, שהלקוחות מעריכים את העבודה הקשה שלנו".

יש לציין שחברת "י.ש ניהול נכסים והשקעות" הינה גם בעלים של חברת שיפוצים מצליחה עם צוות מיומן ומנוסה לכל סוגי השיפוצים, זו נותנת מענה לכלל הלקוחות ולמגוון רחב של שיפוצים מרמת צביעת הנכס ועד לרמת שיפוץ מאסיבי של חוץ או פנים הנכס, כך שכל פעולה מגיעה עם אחריות מלאה.

בימים אלו החברה עוסקת במקביל גם בפיתוח והתרחבות נושא ניהול ואחזקת מבנים ובנייני מגורים ובנוסף בקנייה ומכירה של נכסים עבור לקוחות החברה.

לסיכום: החברה מעניקה מעטפת שלמה, ייחודית ומרשימה מאוד עם מבחר פתרונות לשביעות רצון הלקוחות, וזהו אכן מצרך מומלץ יחודי ומבורך בארצנו.

חברת "י.ש ניהול נכסים והשקעות", ויצמן 72, גבעתיים.

טלפון ליצירת קשר: 03-9512551

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

י.ש. ניהול נכסים והשקעות בע"מ, י.ש. ניהול נכסים והשקעות בע"מ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully