וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום בו לא מדברים על משקל אלא על בריאות

בשיתוף הסטודיו של נוגה, בשיתוף הסטודיו של נוגה

19.2.2020 / 15:50

במסגרת כתבות התחקיר של מערכת "המומחים" התרות אחר מקומות אימון לנשים בלבד, הגענו גם לגני תקווה, שם נמצא "הסטודיו של נוגה", בו ניתן ליהנות משיעורי סטודיו לנשים בקבוצות קטנות

הסטודיו של נוגה. יח"צ,
הסטודיו של נוגה/יח"צ

"הסטודיו של נוגה" פעיל כבר כשנתיים, ממוקם במרכז מסחרי עם חנייה, באזור שקט ואינטימי, כך שלבנות כולן יש את החופש להתאמן בפרטיות, כאשר הסטודיו עצמו מאובזר בציוד חדיש ואיכותי. שמונה מדריכות מקצועיות מעבירות שיעור פילאטיס, TRX, יוגה ועוד בבקרים ובערבים, יצאנו גם אנחנו להתרשם וחזרנו נפעמים משמחת החיים שבאימונים.

כאשר הגענו לביקור פגשנו שם עשרות נשים בכל הגילאים, משוחחות אחת עם השנייה ומעבירות חוויות על האימונים השונים. מי שמנהלת את הסטודיו היא נוגה אלון, בת 30, אשר מאחוריה ניסיון בתחום של שמונה שנים, על תפיסת עולמה היא סיפרה לנו, "תנועה זו תרופה, כל אחד יכול לעשות הכול בהתאם לקצב וליכולות שלו, גם אם יש מגבלה מסויימת אפשר למצוא את הדרך".

מבחינת מחירים ניתן לרכוש כרטיסיות לאימון או מנוי ללא הגבלה, לפרקי זמן של חודש, שלושה חודשים, חצי שנה או שנה.

הסטודיו של נוגה. יח"צ,
הסטודיו של נוגה/יח"צ

נשים ששוחחנו עימן בסטודיו סיפרו לנו כי הסטודיו אומנם קצת יותר יקר משאר המקומות באזור אבל שווה כל שקל, כי כל הבנות מקבלות מענה, ייעוץ והכוונה לכל שאלה ובכל שעה והיחס האישי הזה שווה הכל.

למרות האווירה החברותית, המדריכות שומרות על משמעת כמעט צבאית, בודקות גם את הדברים הקטנים, כמו גומיות וניקיון ודואגות לשחרר משפטי מוטיבציה בין לבין, הכל על מנת לחבר את כולן להתמיד, כי התמדה היא זו שמביאה לתוצאה.

"אצלנו לא מדברים על משקל או על ריבועים בבטן, אלא על בריאות, תפקוד ותנועה", סיפרה לנו נוגה, "לכן פתחנו חוגים לכל הגילאים, החל מחוג לנערות עד נשים בגיל 70, כולן ביחד וכל אחת לפי היכולות שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הסטודיו של נוגה. יח"צ,
הסטודיו של נוגה/יח"צ

כל שיעור בנוי מקבוצה של עד 10 נשים, וישנם שיעורים אשר נשים בהריון יכולות להשתלב בהם. מעבר לאימונים עצמם, בסטודיו נערכים גם ערבי גיבוש לנשים, אלו כוללים הרצאות וערבי מכירות של בגדי ספורט אופנתיים ועוד.

"הסטודיו של נוגה", התרשמנו מאוד מבחורה שאפתנית ומקצועית שמדביקה את כולן, מדריכות ושאר מתאמנות שלצידה באותה רוח לחימה, פשוט חוויה מרשימה.

"הסטודיו של נוגה" , מרכז הבמה, הכרמל 20, גני תקווה.

מספר טלפון ליצירת קשר: 054-6969929 נוגה אלון

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף הסטודיו של נוגה, בשיתוף הסטודיו של נוגה
  • עוד באותו נושא:
  • סטודיו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully