וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהרה שתבריק לכם את הרכבים מחדש

בשיתוף מנהרת הנוצץ, בשיתוף מנהרת הנוצץ

19.2.2020 / 14:32

כבר חודשיים שבחולון פועל בית עסק בשם "מנהרת הנוצץ", מדובר בסניף רביעי של הרשת המפורסמת לרחיצת מכוניות. אלינו הגיעו שמועות כי התורים שם אינם נגמרים, לכן החלטנו לקפוץ גם אנחנו לראות איך מנקים שם את המכוניות

מנהרת הנוצץ. יח"צ,
מנהרת הנוצץ/יח"צ

רשת "מנהרת נוצץ" פתחה סניף חדש ורביעי, כאשר הוא מצטרף לשלושה אשר מפוזרים ברחבי אשדוד, במתחם ביג פאשן, תחנת דלק תפוז בדרך בן גוריון ובתחנת הדלק סונול בבני ברית.

קפצנו לסניף החדש בחולון שנמצא ברחוב אילת 36 וכבר בכניסה הבנו את גודל ההמולה. עשרות מכוניות חיכו בסבלנות עד אשר יגיע תורן לעבור שטיפה וניקיון יסודיים, כאשר לרגל הפתיחה המצוחצחת, ישנו מבצע משוגע של שטיפה פנימית וחיצונית במחיר מצחיק של 35 שקלים.

השירותים הנלווים שאותם מעניקים ב"מנהרת הנוצץ" כוללים ניקוי ריפודים, ניקוי פנסים, פוליש ווקס לרכבים השונים. במקום ישנן שש עמדות לניקוי פנימי ומכונת שטיפה הנחשבת לאחת המכונות המתקדמות והחזקות ביותר בעולם, שיודעת לשטוף גם את החלקים התחתונים מזווית מתאימה, בנוסף יש עמדה לשטיפת ווקס בהקצפה שמעניקה שכבת הגנה מפני לכלוכים.

מנהרת הנוצץ. יח"צ,
מנהרת הנוצץ/יח"צ

בזמן שהמתנו בתור, יכולנו לשוחח עם לקוחות אחרים שבדיוק סיימו את התהליך. צביקה רוזן סיפר לנו: "אומנם המחיר מחשיד אבל הפתיעו לטובה! פינקו את הרכב מכל כיוון ברמה שאינה יורדת מאף שטיפה מוכרת ככל שתהיה ואף מתעלה".

ורד פלח הוסיפה: "שירות נעים ואדיב, המחיר ממש שווה לשטיפה פנים וחוץ לרכב פרטי, פינת ישיבה נעימה, עמדה להכנת שתייה. הרכב מאוד נקי ואני בטוחה שאחזור לפה שוב".

בדיקה סודית שערכנו גילתה כי בחודשיים הראשונים נרשמו כבר יותר מ-2,000 שטיפות של רכבים, כ-100 רכבים ממוצע יומי, ממוצע מרשים בהתחשב בזה שלא כולם בחולון והסביבה עדיין מכירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מנהרת הנוצץ. יח"צ,
מנהרת הנוצץ/יח"צ

מי שמנהל בשטיפה את העניינים הוא הבעלים, אנוואר עסאווי. על סוד הקסם בשטיפת מכוניות הוא סיפר לנו, "שעות עבודה לאורך כל שעות היום, ממש עד הרגע האחרון שבו מחשיך מדי, מוסר עבודה גבוה ושירות לבבי".

אנוואר נמצא בתחום מאז גיל 17, החל כשוטף רגיל ומשם התקדם ופתח את הסניפים, אבל למרות ההצלחה ממשיך להיות פעיל במקום כמו אחרון העובדים ואותנו זה מאוד הרשים.

"מנהרת הנוצץ", הסניף החדש בחולון מחכה לכם, תושבי האזור, להגיע להתרשמות וניקיון יסודי, אנחנו נמשיך לעקוב.

"מנהרת הנוצץ", אילת 36, חולון.

שעות הפתיחה:

ימים א-ה שעות: 07:30-18:00
יום ו' שעות: 07:30- עד כניסת שבת.

ליצירת קשר: 052-4030119

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מנהרת הנוצץ, בשיתוף מנהרת הנוצץ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully