וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקרובאלכס", משפר את כישורי החיים של ילדכם

בשיתוף אקרובאלכס, בשיתוף אקרובאלכס

18.2.2020 / 13:44

היחס הרגיל שילד עם קשיי קשב וריכוז מקבל זה תרופות ויחס מגביל מהסביבה. מנגד יש את "אקרובאלכס" שיכול לתת מענה לכל הבעיות.

אקרובאלכס. יח"צ,
אקרובאלכס/יח"צ

"אקרובאלכס" הינו חוג התעמלות ואקרובטיקה לגיל הרך. מדובר בהפעלה בתנועה ורכישת מיומנויות ספורט בסיסיות לפעוטות וילדים מגיל שנה וחצי ועד גיל 12. בחוג לומדים אלמנטים של אקרובטיקה והתעמלות דרך משחק ליווי מוסיקלי וכיפי. מטרת החוג הייחודי היא להקנות לילדים ערכים, דפוסי התנהגות ספורטיביים וביטחון עצמי לכל החיים. "אקרובאלכס" מציע בעצם פתרון טבעי לילדים עם הפרעות קשב וריכוז ועובד גם עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי.

לאקרובאלכס שני סניפים - בראשון לציון ובבת ים שפועלים באולם ספורט מרופד ממוזג עם ציוד חדיש ומקצועי המאפשר לילדים מגוון רחב של תרגילים ועבודה ללא הפסקות. להורים יש פינת ישיבה נוחה שממנה הם יכולים לצפות בטלוויזיה במעגל סגור בילדיהם.

ילדים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז מתמכרים לתרופות. זה מעכב אותם רגשית והתפתחותית. הורים לילדים כאלו חשים חסרי אונים. בכניסה לאקרובאלכס אנחנו פוגשים את רינה מת"א שפנתה אלינו "בשביל שהורים אחרים יידעו שיש פיתרון טבעי" וסיפרה לנו כי היא חוותה קושי גדול עם בנה. "התחלנו כמה חוגים והפסקנו כי לא בא לו. הילד שלי תמיד נחשב להפרעה, הדימוי העצמי שלו היה ברצפה". לדבריה השינוי שחל בבנה בן שמונה היום הוא בלתי ניתפס. "זה נשמע יותר מדי טוב אבל מאז שאנחנו ב"אקרובאלכס" חלק גדול מהבעיות שלו נפתרו, והילד למד לאט לאט להתגבר על האתגרים היום יומיים שלו".

ואכן ב"אקרובאלכס" מאמינים שעבודה גופנית של ילד עם הגוף שלו, תקשורת עם ילדים אחרים והתמודדות עם אתגרים משפרת את יכולת הריכוז בחיי יומיום ובבית ספר. עם הזמן נוצר סטטוס חברתי חדש: הילדים הם כמו כולם ואין הבדל בינם ובין שאר הילדים.

אלכס עוסק בתחום מאז שהיה בן שש עשרה. את התואר הראשון שלו בהוראת חינוך גופני עשה בסמינר הקיבוצים ואת התואר השני למדעי ההתנהגות והיבטים פדגוגיים בגיל הרך במכון ווינגייט. הסניף בבת ים פועל שמונה שנים והסניף בראשל"צ פועל שבע שנים. אלכס משתף פעולה עם ארבעים גני ילדים באזור בת ים חולון וראשל"צ שעובדים איתו. כרגע בחוגים ישנם חמש מאות מנויים שמגיעים מכל רחבי הארץ, בין המנויים הרוב הם פעוטות בני שנה וחצי עד שלוש שמאפשר חוץ מהפעילות הגופנית הוואי וזמן איכות של ההורה והילד. והמספרים עולים יום יום, כך שרשימת המתנה ארוכה ולא נגמרת.

אקרובאלכס. יח"צ,
אקרובאלכס/יח"צ

השאיפה של אלכס היא לפתוח רשת ארצית ובינלאומית. "אני עושה את זה כי אני אוהב את זה" הוא אומר בעיניים נוצצות. "אני מרגיש שאני משנה את העולם לטובה- זה היעוד שלי". בחוג עובדים עם הילדים על היבט מוטורי, קוגנטיבי, רגשי וחברתי.

אקרובאלכס. יח"צ,
אקרובאלכס/יח"צ

אבל אלכס מאמין שהתעמלות זה רק כלי בדרך למטרה בחיים. "אני מחפש את הילד החלש שרע לו, או לא רוצה, או לא יכול לעשות כל פעילות כלשהי, כדי לחזק אותו פיזית ורגשית. אני לא מייצר אלופי עולם אלא מייצר ילד עם אמונה עצמית גבוהה וביטחון עצמי. אני רוצה לתת גם לדור התקוע במסכים את הפעילות הגופנית כאלטרנטיבה, של זמן פנאי והוואי חברתי".

מס טלפון לבירורים- 03-5088878

טלפון נייד -052-3894353

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אקרובאלכס, בשיתוף אקרובאלכס
  • עוד באותו נושא:
  • התעמלות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully