וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלב הרגיש ריו, הרגליים היו בראשון לציון

בשיתוף ג'רה קופי שופ, בשיתוף ג'רה קופי שופ

18.2.2020 / 13:31

כבר חצי שנה פועל "ג'רה קופי שופ" בראשל"צ. למערכת הגיעו שמועות שמדובר בקפה מקצועי שאורחיו מגיעים מכל רחבי ישראל ונחשבים למומחים בקפה. קפצנו לבקר וחזרנו מאוהבים ובתחושת קרנבל

ג'רה קופי שופ. יח"צ,
ג'רה קופי שופ/יח"צ

ג'רה קופי שופ - JERA COFFEE SHOP, של אנטון נדוסקוב זה בית קפה שיצר לעצמו שם אדיר. למערכת "המומחים" הגיעו שמועות על בית הקפה המקצועי שמייצג נאמנה את המקומות הכי מוצלחים בברזיל ובאיטליה. מספרים על הבעלים שהוא בריסטה מקצועי ברמה בינלאומית.

החלטנו לקפוץ לביקור ברחוב מורשת ישראל 15 בקניון הבאר בראשל"צ. כבר בכניסה הבנו שהמהומה סביב הקפה בהחלט מוצדקת. האווירה חמה, ביתית ומשפחתית. אתה מרגיש שם רצוי, כיף לבלות שם. המקום נקי, מטופח והאורחים בו מקבלים שירות קשוב, מחוייך ומהיר.

לקוח קבוע במקום סיפר בהתלהבות כי הבעלים עבד בבית קליה של פולי קפה ועבר את ההשתלמויות והלימודים הגבוהים בענף בספרד ובאיגוד הקפה האירופאי.

ג'רה קופי שופ. יח"צ,
ג'רה קופי שופ/יח"צ

לקוחה קבועה אחרת אמרה: "תחום הקפה מתפתח כל הזמן. בישראל יש אלפי אנשים שמתמקצעים בקפה, לומדים דברים חדשים ורוצים לטעום ולנסות הכל. אנו מגיעים לכאן פעם בשבוע מהצפון כדי ללמוד כל מה שקשור בקפה מקצועי. צורת הגשה, טעמים שונים, עיצוב ועוד. תערובת הבית כאן היא ברמה עולמית ועומדת בשורה אחת עם קפה שאנו טועמים בברזיל ובאיטליה. יש כאן 12 סוגי קפה לבחירה. אפילו עיצוב הכוסות מתאים לעיצוב וציורי הקיר. הקפה המשובח מבוסס חומרי גלם מצויינים ומוגש באיורים מקסימים. המקום פונה לקהל שאוהב ומבין בקפה ורוצה לטעום קפה ברמה עולמית".

סיור קצר שלנו במקום גילה שניתן לרכוש שם מוצרים נלווים לקפה: פילטרים, מקינטות, חומרי ניקוי והדרכת שימוש. גם פילטר ויאטנמי להכנת קפה בבית, מצאנו שם.

על לוח ענק רשומים כל זני הקפה שיש לג'רה להציע וגם עדכון יומי לגבי שעת הקלייה של אותו זן.

הבעלים הוא מגה מקצוען, עוזר, מכוון ומציע לכל אורח את סוג הקפה שמתאים לו. מכונת האספרסו שבקפה נחשבת לבין הטובים בעולם והיא מכונה רשמית לתחרויות הלאטה ארט האולמי. נוכחנו לדעת שאפשר לעשות איתה דברים מטורפים.

בנוסף, יש בבית הקפה מכונת קלייה מחברה הולנדית שנחשבת לטובה בעולם. במכונה הזו משתמשים בתחרויות של קליית קפה.

בתפריט: משקאות יחודיים כמו ראף וניל, ראף לוונדר או ראף שקדים-הדרים. ביקשנו ללגום ופשוט התאהבנו. מדובר במשקה עדין, קטיפתי ופרחוני. שילוב של אספרסו משובח מפולי קפה ייחודיים מאתיופיה, חלב מוקצף עם שמנת מתוקה וסירופ ביתי מפרחי לוונדר. לגמנו עוד משקה של קפה מעולה ומעט מתקתק שמגיע כמו קינוח והטעם שלו פשוט חלומי.

לדברי העובדים במקום, המתיקות מגיעה מהשמנת שמוקצפת ביחד עם החלב. טעם הקפה נשמר והופך לחוויה אדירה. אחת המפיקות של המדור ניסתה את המאצ'ה (תה יפני ירוק)- אפשר להכין ממנו מאצ'ה לאטה- תה ירוק עם חלב מוקצף, משתלב ממש טוב עם חלב שקדים, ודגמה גם קפה ויאטנמי עם חלב מרוכז.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ג'רה קופי שופ. יח"צ,
ג'רה קופי שופ/יח"צ

בקפה הזה תמצאו שמתייחסים באהבה לצרכני חלב רגיל, חלב שקדים, חלב סויה ויש כרטיסייה המקנה קפה עשירי בחינם.

בעל בית הקפה אמר: "אני מקפיד להחזיק מבחר רחב של סוגי קפה ממגוון זנים ייחודים. הכל נקלה כאן במקום כדי לשמור על טריות הקפה. לנו היה שם ביקור קסום. העברנו שעתיים שעברו לנו כמו עשר דקות. הראש חשב ברזיל, הלב הרגיש איטליה, וה"ווייז" הראה ראשל"צ. בעינינו - זה המקום לשתות או לקנות הביתה קפה איכותי!


פגשנו שם עשרות לקוחות שרכשו במקום פולי קפה או קפה טחון להכנה בבית. המקום כשר ויש משלוחים של פולים עד הבית. עד כמה שהבנו, המחירים מאוד נוחים.

טל' להזמנות: 03-7577927

מורשת ישראל 15 (קניון הבאר), ראשון לציון.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ג'רה קופי שופ, בשיתוף ג'רה קופי שופ
  • עוד באותו נושא:
  • קפה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully