וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות המחשבים וסלולר הייחודית באבו גוש

בשיתוף ל.ר. מחשבים וסלולר, בשיתוף ל.ר. מחשבים וסלולר

18.2.2020 / 11:44

אבו גוש אינה רק חומוס ומסעדות בשרים. במרכז מסחרי קטן בעיר תמצאו חנות המספקת שירות מקצועי ואדיב לאורך רוב שעות היממה

ל.ר מחשבים וסלולר. יח"צ,
ל.ר. מחשבים וסלולר/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" התרות אחר בתי עסק שמגיע להם לקבל חשיפה גדולה, החלטנו להתרכז גם באזור ירושלים רבתי.

בחודשיים האחרונים שלחנו כ 10,000 שאלונים לקוראינו הרשומים במערכת, כאשר כל אחד מהם התבקש לדרג שלושה בתי עסק עם המלצה חמה. לאחר בדיקת התוצאות, מי שהגיע לצמרת טבלת המומלצים היה בית עסק אשר פעיל כבר 7 שנים, "ל.ר מחשבים וסלולר" באבו גוש.

קפצנו ליישוב אשר ידוע בעיקר בזכות החומוס והבשרים שבו ומצאנו שם חנות ומעבדת תיקונים לתפארת, בזכות איש מקצוע מוכשר, הבעלים עלי מוחמד איברהים.

ל.ר מחשבים וסלולר. יח"צ,
ל.ר. מחשבים וסלולר/יח"צ

" ל.ר מחשבים וסלולר" היא החנות היחידה באבו גוש שמעניקה שירותי סלולר ומחשבים, אך למרות הבלעדיות, לקוחות ששוחחנו עימם סיפור כי בעל החנות, עלי מוחמד איברהים, מקפיד להישאר עם הרגליים על הקרקע ומעניק שירות אישי ויעיל לאורך כל שעות היממה, ואם יש צורך אז גם מחוץ לשעות העבודה.

"אל העולם הזה נכנסתי כאשר קודם למדתי קורס טכנאי מחשבים ומערכות תקשורת בג'ון ברייס, סיפר לנו עלי כאשר פגשנו אותו בחנות, "לאחר מכן פתחתי חנות מחשבים ב 2004, היא הצליחה מאוד וצברתי בה המון ניסיון, אבל רציתי להתפתח לתחום נוסף, לכן המשכתי ללמוד בקרוס של טכנאי סלולר, כאשר ראיתי שאני מצליח בשני התחומים גם יחד, החלטתי לפתוח את המקום הנוכחי לפני כ 7 שנים".

"ל.ר מחשבים וסלולר" ממוקמת במרכז מסחרי קטן כאשר ניתן למצוא בה מלאי עצום של מוצרים של כל החברות המובילות, חומרים איכותיים ומקוריים.

שאלנו את עלי מה הדרייב שלו שגורם לו לעבוד שעות רבות לאורך היום. הוא סיפר: "כיף לי להתעסק בטכנולוגיה, להחליף את החומרים, לשחזר אותם, זה מאתגר אותי בכל יום מחדש, ההרגשה שאני מעדכן לקוחות כי פתרתי להם בעיה שווה את הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ל.ר מחשבים וסלולר. יח"צ,
ל.ר. מחשבים וסלולר/יח"צ

השוואת מחירים שעשינו לעומת מקומות אחרים גילתה לנו כי עלות המוצרים ותיקונים שאפשר לקבל ב "ל.ר מחשבים וסלולר" משתלמת כלכלית וזה עוד לפני המבצעים השונים, עלי הסביר לנו בפשטות כי לא חייבים לקרוע ללקוחות את הכיס כדי להרוויח כמו שצריך.

שעות הפעילות של "ל.ר מחשבים וסלולר" היא לאורך כל ימות השבוע, בין השעות 9 בבוקר ועד 21:30 בערב, כך שאם אתם נמצאים בסביבה כמעט בכל שעה וזקוקים לתיקון של בעיה דחופה, יש לאן להגיע ולמי לפנות.

היה לנו ביקור נעים בחנות אשר עושה שירות לתפארת, מצאנו איש עבודה חרוץ ומוכשר שעוד יגיע רחוק, אנחנו נמשיך לעקוב.

"ל.ר מחשבים וסלולר" באבו גוש

שעות פעילות- כל השבוע, 9:00-21:30

מספר טלפון של עלי- 052-4880437

עמוד הפייסבוק

בשיתוף ל.ר. מחשבים וסלולר, בשיתוף ל.ר. מחשבים וסלולר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully