וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריה של בשרים

בשיתוף קצביית אלדייעה, בשיתוף קצביית אלדייעה

17.2.2020 / 16:30

בכניסה לג'לג'וליה עומדת קצבייה ומסעדת בשרים שעשתה לה שם בכל הארץ. "מתייחסים כאן ללקוחות בנימוס וסבלנות אין קץ"

קצביית אלדעייה. יח"צ,
אלדייעה/יח"צ

כבר כעשר שנים בכניסה לכפר ג'לג'וליה פעולת מסעדה וקצבייה מבוקר עד ערב במשך שבעה ימים בשבוע, שמועות שהגיעו על שולחן עורך מערכת "המומחים" סיפרו כי מדובר במקום ייחודי שניתן לתפוס בו שני ציפורים במקום אחד, קפצנו למקום לתהות על קנקנו וחזרנו נפעמים מהחוויה, אלדייעה, אימפריה של בשרים.

מסעדת אלדייעה וגם הקצבייה עשו להם שם גדול ברחבי הארץ, השמועות שהגיעו גם אלינו סיפרו על כי במסעדה עוברים חוויה קולינרית של מיטב המטבח הערבי בעוד הקצבייה מספקת בשרים מובחרים ואיכותיים ללקוחות פרטיים ולמסעדות רבות ברחבי הארץ. קפצנו לשני המקומות לראות מקרוב איך הבעלים, יוסף עיסאווי, מנצח באמנות על שני המקומות.

הקצבייה ממוקמת ממש בכניסה לכפר, אפשר להבחין בה עוד מהכביש הראשי שמוביל אליה. מיד כשנכנסים למקום מבינים כי מדובר בקצבייה מסגנון אחר, העיצוב האותנטי המרשים, הגודל של החנות, החלוקה למחלקות, הוויטרינה הענקית של הבשרים מאחוריה צוות שלם של עובדים מיומנים שחותכים את הנתחים לפי בקשת הלקוחות, כל אלו מעידים כי מדובר בעסק רציני שמבין בשר מהו.

קצביית אלדעייה. יח"צ,
אלדייעה/יח"צ

מעבר לנתחים השונים, מצאנו גם מגוון של מוצרים משלימים, מקררי ענק של מוצרים קפואים של פירות ים וירקות קפואים. אחת הלקוחות, סיגל אבני מצור יגאל, סיפרה לנו: "הדרך שבה מתייחסים פה ללקוחות, בנימוס וסבלנות אין קץ, זה משהו שמעולם לא נתקלתי בו כאשר ערכתי קניות. גם כאשר יש בקשות שונות לטיפול בבשרים, אם זה לחתוך שומנים, לדפוק את השניצלים דק דק ועוד, תמיד עושים זאת בחיוך והמחירים שווים ביותר גם כן".

השחיטה של הבשרים אשר מגיעים לקצביית אלדייעה מתבצעת בבתי מטבחיים ישראלים ויש תעודת שחיטה.

בנוסף, לקצבייה מגיעים חלקים של טלאים שלמים והם מפרקים זאת כאן בהתאם לצורך של הלקוח והגדלים המיוחדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קצביית אלדעייה. יח"צ,
אלדייעה/יח"צ

לאחר שהתרשמנו עד מאוד מהקצבייה, עברנו לקנח עם ארוחה במסעדה, הרגשנו כאילו נכנסו לסוג של פרלמנט שבו התקבצו עשרות יהודים וערבים יחדיו, אוכלים, נהנים ומשוחחים על ענייני העולם, אווירה כייפית של משפחה אחת גדולה ממש.

מעבר למטבח הערבי האותנטי, הבעלים יוסף סיפר לנו על מגוון המנות. "אנחנו מגישים מגוון רחב של בשרים, בין היתר נקניקיות של צוריו וזילבר וקבב בעבודה ידנית. יש כאלו שאוכלים בכריך, כאלו שיושבים במסעדה, או בטייק אווי ויש גם עשרה סוגי תבשילים".

עוד מצאנו כאן מגוון גדול של רטבים שמיובאים בעיקר מדרום אפריקה, מאיטליה וצרפת הביאו למקום המון סוגי גבינות. הסלטים המוגשים כולם עבודה והכנה ביתית, כולל החמוצים שהם מתכונים של המשפחה.

יצאנו מסוחררים ממש משני המקומות, מדובר באימפריה של ממש ועל כך לא נותר לנו אלא להוריד את הכובע, בתי עסק שעושים כבוד למדינה.

שעות הפעילות: 9:00-18:00, שישי שבת וערב חג- 9:00-17:00.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קצביית אלדייעה, בשיתוף קצביית אלדייעה
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully