וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליינאפ 79, המקום לגברים של הדרום

בשיתוף ליינאפ 79, בשיתוף ליינאפ 79

17.2.2020 / 15:09

במשך 4 שנים מי שעשו לעצמם שם בזכות חנות שיודעת להלביש גברים הם שגיב ושי עמירה, שני אחים שקבעו עובדה לתושבי הדרום, כדי להיראות מושלמים כבר לא צריך לנסוע לתל-אביב

ליינאפ 79. אלפא צלמים,
ליינאפ 79/אלפא צלמים

הדיווחים לגבי צמד האחים שגיב ושי עמירה הגיעו גם למערכת "המומחים", בעקבות העובדה שלפני כשנה הם עברו לחנות חדשה, מבחינתנו זו היתה הזדמנות נפלאה לקפוץ ולבקר בפעם הראשונה.

אימרה ידועה היא בקרב נשים, שגברים לא יודעים להתלבש באופן עצמאי, וכל גבר נשוי יודע, שאת הסדר בארון עושה הגברת ולא אחרת, אבל חנות אחת באשקלון משנה סדרי עולם ואת הגברים שבאזור מלבישה בעצמה, ליינאפ 79 שמה, קפצנו לחנות אשר ממוקמת ברחוב הרצל 20 באשקלון, יצאנו חתיכים בזכות קולקציה חדשה.

בשנת 2016 צמד האחים יצאו לדרך בעולם האופנה עם חנות קטנה של 50 מטר לביגוד יומיומי, לאור ההצלחה וביקוש שגברו, לפני שנה וחצי הם עברו לחנות חדשה ברחוב הרצל. סיבוב בחנות השאיר אותנו מהופנטים, שתי קומות עם תוספת של מחלקת ביגוד לאירועים.

ליינאפ 79. אלפא צלמים,
ליינאפ 79/אלפא צלמים

המקום שידר יוקרה, חנות אופנה כמו במקומות הכי נחשבים באירופה, מגוון חולצות אלגנטיות, חליפות ונעליים לאירועים, כאשר גם הילדים לא מקופחים, עם בגדים ומידות משלהם.

בחנות יש מגוון רחב של צבעים ודוגמאות ולא רק את החליפות הקלאסיות בצבעי שחור אפור כחול, אלא גם כאלה עם סגנון ייחודי לאנשים עם יותר תעוזה ופתיחות, ובקיצור למי שמחפש בגד עם נוכחות.

בנוסף מצאנו אקססוריז משלים, כך שמי שמגיע יכול לצאת עם קולקציה שלמה לעונה החל מהלבשה תחתונה, נעליים, גרביים, תכשיטים ושעונים לגבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ליינאפ 79. אלפא צלמים,
ליינאפ 79/אלפא צלמים

אם כבר חשבנו שאי אפשר להפתיע אותנו יותר, שגיב מיהר לתקן זאת, " אם בכל זאת מישהו מודד חליפה והיא לא יושבת עליו בול פגיעה, יש לנו שירותי תפירה וחייטות צמודה כדי לתקן זאת מיד".

בימים האחרונים ולקראת עונת החתונות, הגיעה לחנות קולקציה חדשה של חליפות. שגיב ושי שידרגו את סלון החתנים שלהם כדי ליצור אווירה מיוחדת ביום האירוע לחתן ולחבר'ה שלו, מדובר בפינוקים של פירות ואלכוהול, כדי שהחגיגה תחל כבר ברגע ההלבשה.

היתה לנו חוויה מרנינה, כיף לראות איך חבר'ה צעירים לקחו על עצמם יוזמה ושינו לגמרי את קונספט הלבוש הגברי.

ליינאפ 79, הרצל 20‏ ‏אשקלון‏

טלפון ליצירת קשר: 073-727-8106

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

שעות פעילות ימים א-ה 10-21. ו 10-15 ש 20:30-22:00

בשיתוף ליינאפ 79, בשיתוף ליינאפ 79
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully